Mr.Anderson
Well-known member
Dorpskern. Kalf plakt in m'n gat zodanig dat ik haar koplampen niet meer zie. Precies een remor dat ik meetrek. Ik vertraag en stop aan een zebrapad. 't Is donker en het regent. Madam denkt: geen wagen te zien en die pipo voor mij stopt nu nog eens ook, 't zal voor mij te kloten zijn.
Madam moet hem in achteruit steken (ge kunt denken hoe dicht ze stond) en duwt op haar gaspedaal om mij in te halen.
Voetganger is ondertussen bezig met oversteken en stopt op tijd of madam reed hem plat.
Madam vlamt gewoon door en heeft waarschijnlijk nooit door gehad dat er iemand aan het oversteken was en ze die op een haar gemist heeft.
Zinloos geweld bestaat niet.
Madam moet hem in achteruit steken (ge kunt denken hoe dicht ze stond) en duwt op haar gaspedaal om mij in te halen.
Voetganger is ondertussen bezig met oversteken en stopt op tijd of madam reed hem plat.
Madam vlamt gewoon door en heeft waarschijnlijk nooit door gehad dat er iemand aan het oversteken was en ze die op een haar gemist heeft.
Zinloos geweld bestaat niet.

Wettelijk mocht ik dus niet door het groen rijden dus ik bleef eerst nog staan voor het groene licht.
Dus na de 2de keer groen was gewoon héél het kruispunt één grote mesthoop. Ik heb dan besloten toch door te rijden terwijl ik eigenlijk niet door kon. Finaal dan wel door kunnen rijden door mee op te schuiven met de file / opstopping op het kruispunt. Bleh.
. De DRL's branden automatisch. Als de achterlichten dan meebranden, worden ze 's nachts tenminste gezien.
Good job boy!