Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In februari iets 100% analoog meegemaakt en toen is dat allemaal wel gebeurd hoor. Toen had de andere weggebruiker wel de tact om z'n fout toe te geven...![]()
Geen getuigen in de buurt?In februari iets 100% analoog meegemaakt en toen is dat allemaal wel gebeurd hoor. Toen had de andere weggebruiker wel de tact om z'n fout toe te geven...![]()
Als ge ze nog eens moet meepakken moet ge u 2 weken niet wassen, een marcelleke aan doen en een blik bier mee in de auto nemen.Precies Hyacinth Bucket.
Mijn auto knalt zo nog niet jammer genoeg.Als ge ze nog eens moet meepakken moet ge u 2 weken niet wassen, een marcelleke aan doen en een blik bier mee in de auto nemen.
![]()
Tegenwoordig zijn er tjoeners die uwe auto net zoals Onslow zijne auto laten klinken als ge terugschakelt.Mijn auto knalt zo nog niet jammer genoeg.
Bwo. Ik vind dat meer klinken alsof ze laxeermiddel i.p.v. benzine in hun auto hebben gekapt.Tegenwoordig zijn er tjoeners die uwe auto net zoals Onslow zijne auto laten klinken als ge terugschakelt.
Gewoon ter info, het is "speed pedelec", geen idee waar die foute benaming vandaan komt.Speedelecs...
Man man, hoe daar nog niet meer serieuze accidenten mee gebeuren (of ze komen misschien niet in het nieuws - nog niet). Knallen aan minstens 40 km/u overal tussen, zelfs in zone 30. Fietser voorbijsteken, geen probleem, gewoon zonder kijken effen de baan op wippen. Voorrang van rechts, telt niet voor hen. Enz... En da's bijna dagelijkse kost.
Een fietser mag een wagen nooit rechts inhalen tenzij er daar een fietspad is. Indien geen fietspad moet je de wagen links inhalen.Mag zo'n speedpedelec met nummerplaat, auto's rechts inhalen?
Onlangs serieus verschoten als er plots een opdook aan mijn rechterkant toen ik rechts wou afslaan .. Had zo'n nummerplaat enz
Ik snap nog altijd niet waarom een scooter die 25 kan wel een degelijke helm op moet en zo mensen met een fietshelmpje van de decathlon tegen 50 mogen vlammenMan man, hoe daar nog niet meer serieuze accidenten mee gebeuren
Een fietser mag een wagen nooit rechts inhalen tenzij er daar een fietspad is. Indien geen fietspad moet je de wagen links inhalen.
In de bebouwde kom mogen ze kiezen.Hmm volgens mij was er wel een fietspad , not sure (bebouwde kom). Maar moeten die nummerplaat-fietsen niet zoals een brommer op de rijbaan rijden eigenlijk?
Pff maak het anders nog gevaarlijker. Zit er zo'n gevaarte aan 45km/u in uw achteruitkijkspiegel te volgen en vervolgens als ge vertraagt om af te slaan, schiet hij zich op het fietspad naast uIn de bebouwde kom mogen ze kiezen.
Ik snap nog altijd niet waarom een scooter die 25 kan wel een degelijke helm op moet en zo mensen met een fietshelmpje van de decathlon tegen 50 mogen vlammen