Bij/in de Craeybeckxtunnel (komende van Gent, richting Brussel) hebben ze er nu niets beter op gevonden dan de volle witte lijn vanaf de R1 helemaal door te trekken tot dik halverwege de tunnel. Ik begrijp dat het niet wenselijk is dat iedereen direct na het mergen van de oprit en de E19 naar links gaat vlammen, maar om dan maar meteen die lijn door te trekken tot halverwege de tunnel... Het effect is op zich niet anders want je kan daar ook evengoed aan het einde van de lijn naar links vlammen. En het nadeel is natuurlijk dat indien daar opstopping is (mogelijk door/met vrachtwagens) je daar een heel eind vast zit.
Ik dacht echt even dat iemand een practical joke had uitgehaald met een pot witte verf.
En daarnaast weer een leuke agressieveling tegengekomen. Ik zit op de E17 op het middenvak, wil invoegen links, ik begin met pinken, er was een wagen op het linkervak maar die was nog ver verwijderd. Wanneer de wagen die links van mij zat voorbij is begin ik op te schuiven, doe dit rustig. De wagen die al links zat kwam met een rotvaart afgevlogen (ik reed 120, hij moet er minstens 170-180 gedaan hebben) en ondanks hij mij echt al van ver ziet opschuiven EN er sowieso een wagen voor mij zat waarvoor hij had moeten afremmen, maakt hij er een punt van om vol gas te houden tot hij quasi in mijn kont klapte om dan alles toe te gooien om dan rechts voorbij te gaan. Wat niet lukte, want daar reed een vrachtwagen en voor mij zat het ook vol

Claxonneren en dan zelfs rechts voorbij die vrachtwagen op het middenvak gewrongen.
Voor er iemand zegt "je mag niet hinderen met je manoeuvre": ik ben echt niet het type dat zich op het linkervak gooit in de baan van een andere wagen, maar mijn manoeuvre werd ingezet met een heel veilige tussenafstand en de enige reden waarom er een "situatie" ontstond was omdat hij gedurende mijn manoeuvre gewoon 180 bleef vlammen zodat hij uiteindelijk wel kort op mij zat.