Mr.Anderson
Well-known member
Hoeveel mensen er met de fiets de baan oprijden vanaf een zijstraat of oprit of vanaf het voetpad zonder te kijken naar links of er een andere fietser of wagen aankomt is extreem. Dagelijks zie ik het.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allemaal mensen die graag dood willen denk ik.Hoeveel mensen er met de fiets de baan oprijden vanaf een zijstraat of oprit of vanaf het voetpad zonder te kijken naar links of er een andere fietser of wagen aankomt is extreem. Dagelijks zie ik het.
Idd, dagelijkse ergernis bij mij (als fietser).Hoeveel mensen er met de fiets de baan oprijden vanaf een zijstraat of oprit of vanaf het voetpad zonder te kijken naar links of er een andere fietser of wagen aankomt is extreem. Dagelijks zie ik het.
Ja dat is ook zoiets. Waar ik woon is 't één en al voorrang van rechts. Ik haat die regel, maar hij is er nu eenmaal. Af en toe is er wel één die zonder kijken, zonder vertragen, gewoon z'n voorrang neemt. Volledig in zijn recht denk ik hé, maar in realiteit is het toch wat genuanceerder. Zo ben ik onlangs bijna overhoop gereden geweest tijdens het lopen, toen ik al de baan aan het oversteken was.Allemaal mensen die graag dood willen denk ik.
Snap dat ook niet hoor, zelfs niet als je voorrang hebt. Fietssnelweg naar het werk hier heeft een aantal oversteekplaatsen waar je als fietser in principe voorrang hebt maar je komt wel uit een fietspad omgeven door bomen en bent daardoor totaal niet zichtbaar en gaat dan een kruispunt oversteken dat totaal niet ingericht is naar het principe "fietsers hebben voorrang". Geen haar op mijn hoofd dat denkt daar gewoon door te vlammen.
Toeval wilt :Hoeveel mensen er met de fiets de baan oprijden vanaf een zijstraat of oprit of vanaf het voetpad zonder te kijken naar links of er een andere fietser of wagen aankomt is extreem. Dagelijks zie ik het.
Gewoon beweging inzetten, dan remmen ze wel. Met je zoontje erbij kan dat natuurlijk niet, want die mag je dat voorbeeld niet geven.Vanochtend wandelden mijn vrouw en ik met ons zoontje naar zijn sportles. Aan het zebrapad blijft hij mooi tussen ons staan te wachten om over te steken. Minstens 3 auto's die ons gewoon straal negeren en doorrijden, ook al staan we (al op het fietspad/parkeerstrook) duidelijk te wachten om over te steken. Het is niet dat ze ons niet zagen, want de chauffeurs keken duidelijk naar mij, bij de derde heb ik wat ferm staan vloeken.
En de vierde maakte pas aanstalten om te stoppen toen ik al anderhalve meter het straat op was.
Eerder deze week nog erger, 's ochtends staat aan dat zebrapad altijd een gemachtigd opzichter om de kinderen te laten oversteken. Een auto reed die bijna omver toen ze duidelijk teken deed dat iedereen moest stoppen (ze was net naar het midden aan het wandelen om mensen te laten oversteken).
Op zo'n moment zou een undercoverflik toch echt leuk zijn, dat waren al minstens 4 wagens een tijdje aan de kant...
Eigenlijk zou het inhaalverbod moeten zijn bij opspattend water. En niet per se bij regen. Want het is dat opspattend water dat problematisch is.Een vast inhaalverbod is makkelijk te controleren, inhaalverbod bij neerslag is een pak moeilijker. Het verschil tussen neerslag en opspattend water is moeilijk te bepalen.Ze zijn al verschillende jaren bezig om daar camera's met regensensor te ontwikkelen.
Daarom het gevloek, je wil goede voorbeeld geven en dan negeren die eikels dat gewoon. Uiteindelijk toch gedaan of ik stond er nog te schilderenGewoon beweging inzetten, dan remmen ze wel. Met je zoontje erbij kan dat natuurlijk niet, want die mag je dat voorbeeld niet geven.
De auto heeft gewoon een veel te prominente plaats op de weg.Daarom het gevloek, je wil goede voorbeeld geven en dan negeren die eikels dat gewoon. Uiteindelijk toch gedaan of ik stond er nog te schilderen
De volgende keer rammen maar, na wielerterroristen joggeristenterreur!Dan was ik bijna thuis en liep ineens een loper uit de bosjes voor mijn fiets op het fietspad. Ook doodleuk doorlopen. Als ik haar dan aansprak dat ze beter moet uitkijken zei ze van. Haja sorry je hebt gelijk en ondertussen rustig verder lopen.
Sorry hoor maar wat mis ik hier? Persoon maakt een fout en excuseert zich?Dan was ik bijna thuis en liep ineens een loper uit de bosjes voor mijn fiets op het fietspad. Ook doodleuk doorlopen. Als ik haar dan aansprak dat ze beter moet uitkijken zei ze van. Haja sorry je hebt gelijk en ondertussen rustig verder lopen.
Ge zou u ook als een normaal persoon kunnen gedragen en;De volgende keer rammen maar, na wielerterroristen joggeristenterreur!
Wie niet wil horen moet maar voelen.
Zo eens iemand op de Oostendse dijk geramt, ik woonde vroeger in 't centrum en ging met de fiets naar 't kantoor en eens op terugweg was er zo'n onnozelaarster al wandelend aan 't zigzaggen... Bam met m'n band tussen 'r reet en m'n stuur op 'r kont. Bah. Gelukkig heeft die zich dan geexcuseerd.
Omdat ik het spijtig vond dat ik haar heb moeten aanspreken en ze ook niet de moeite deed om te stoppen. Ik heb al fietsend haar moeten aanspreken, terwijl ik voor haar neus alles heb moeten dicht gooien.Sorry hoor maar wat mis ik hier? Persoon maakt een fout en excuseert zich?
Op de fiets naar het werk vanochtend 2 kerels gepasseerd die ook naar het werk fietsten en rustig al een joint zaten te smoren. Om 6.30u 's ochtends. Wtf.
Ze kunnen ook onderweg zijn naar huis na de nachtshift.Op de fiets naar het werk vanochtend 2 kerels gepasseerd die ook naar het werk fietsten en rustig al een joint zaten te smoren. Om 6.30u 's ochtends. Wtf.