Tonerider
Well-known member
Omdat, of ge nu 50 of 70 rijdt op zo'n baan er toch altijd 1 in uw gat zit te duwen. Dan kan je ze maar beter extra irriteren : unsure:Waarom rijden mensen 50 waar ze 70 mogen rijden?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat, of ge nu 50 of 70 rijdt op zo'n baan er toch altijd 1 in uw gat zit te duwen. Dan kan je ze maar beter extra irriteren : unsure:Waarom rijden mensen 50 waar ze 70 mogen rijden?
Neen, die zijn bedacht door mensen die zelf nooit met een fiets rijden en daar gezet onder het mom van veiligheid zodat je voldoende zou vertragen. Valt onder dezelfde categorie als de middeneilanden voor fietsers in een S-vorm.Die blokkades uit puntje drie staan daar niet om u te pesten. Dat heeft alles weg van iemand die erin geslaagd is met de auto op die fietssnelweg verzeild te geraken omdat het kon.
Paaltje in combinatie met een middenlijn ervoor en erna is veruit de meest comfortabele oplossing.Waarom is een paaltje veiliger? Ik redeneer andersom. Een enkel paaltje in het donker is een groter risico op botsing.
Woensdag zagen ze op twee uur tijd 70 autobestuurders door het rood glippen, donderdag zelfs 87.
Wie zegt het?Allez is dat toontje nu nodig zeg.
Dit stoort mij dus, en ieder andere fietser.In onze gemeente worden paaltjes vervangen door hekjes. Mij stoort geen van beiden. Soit.
Ze hebben hier bij ons een aantal kruispunten conflict rij gemaakt.![]()
Politie betrapt twee dagen op rij tientallen roodrijders aan Waaslandtunnel op Linkeroever in Antwerpen | VRT NWS Nieuws
Aan de Waaslandtunnel op Linkeroever in Antwerpen heeft de politie op enkele uren tientallen roodrijders betrapt. Gisteren ging het om 87 chauffeurs die het rode licht negeerden op twee uur tijd. Woensdag waren het er 70, ook op amper twee uur.www.vrt.be
onlangs nog gezegd hoe dat het me opvalt dat vroeger 'oranje' betekende dat ge nog rap moest meeglippen, maar dat ik dat nu ook bij rood zag. Springt op rood en toch nog altijd 1 of 2 die nog rap erdoor willen. Is dus blijkbaar overal zo. Verkeersregels worden toch meer en meer genegeerd heb ik de indruk. En dan maar klagen dat overal camera's komen.
Geen idee welke idioot zich in Vlaanderen bezighoudt met die verkeerslichtsturingen maar het trekt op veel plaatsen op niks en stremt het verkeer enorm.Ze hebben hier bij ons een aantal kruispunten conflict rij gemaakt.
Kruispunt elisabethlaan nieuwpoortsestrenweg in Oostende ook, 5 seconden om in te draaien.Geen idee welke idioot zich in Vlaanderen bezighoudt met die verkeerslichtsturingen maar het trekt op veel plaatsen op niks en stremt het verkeer enorm.

Allez is dat toontje nu nodig zeg. In onze gemeente worden paaltjes vervangen door hekjes. Mij stoort geen van beiden. Soit.
Het zijn gewoon ondingen om fietsers mee te kwetsen
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
Hopelijk de parking op de Grote Markt. Daar was er vanochtend een technisch defect en mocht je gratis parkeren.Die ondergronde Indigo parkings in Mechelen centrum, wat voor konijnenkoten zijn dat?
Het hielp natuurlijk niet dat er na mij een ID.4 naast me was komen staan die net tot op de rand stond, want zolang hij maar plaats had om uit te stappen, fuck de andere chauffeurs... En een Mercedes met grootheidswaanzin die 30 cm uit zijn vak stak in de lengte.
De laatste keer dat ik zoveel sensoren had die afgingen in een parking, was ergens rond Parijs en dat zegt veel want dat was het soort parking dat ontworpen was op maat van een Peugeot 205![]()

Nachtshift van vrijdag op zaterdag is soms gedaan om 6h.Moeten wachten aan een zebrapad als loper om 6u30 in de ochtend en geen enkele (gewone) wagen die mij voorrang geeft. (5 stuks)
Ik had nochtans felle verlichting aan.
Ik vraag me ook af waarom al die mensen al zo vroeg aan het rondrijden zijn om 6u30 op ne zaterdag?
Als loper is dat om te trainen maar als chauffeur? Er is dan toch echt nog niks open?
Ik was vanmorgen om 04h30 op weg richting werk, en neen ik werk niet in ploegen.Moeten wachten aan een zebrapad als loper om 6u30 in de ochtend en geen enkele (gewone) wagen die mij voorrang geeft. (5 stuks)
Ik had nochtans felle verlichting aan.
Ik vraag me ook af waarom al die mensen al zo vroeg aan het rondrijden zijn om 6u30 op ne zaterdag?
Als loper is dat om te trainen maar als chauffeur? Er is dan toch echt nog niks open?

Hopelijk de parking op de Grote Markt. Daar was er vanochtend een technisch defect en mocht je gratis parkeren.![]()