utolor.
Well-known member
Is een buitenlandse nummerplaat, op het eerste zicht lijkt het me een Spaanse nummerplaat te zijn. Je stukje over de Walen lijkt me dus niet echt van toepassing hier. Degene die het filmt rijdt wel onnodig links natuurlijk. Nu ik het filmpje terugkijk, lijkt de wagen met dashcam wel trager te rijden dan de rest, dus mogelijk reed deze een stuk onder de snelheidslimiet en dan nog eens onnodig links (de baan splitst verderop wel, maar dan moet je nog niet zo vroeg links gaan rijden). Kan dus best een combinatie zijn van een te traag rijdende wagen en een te snel rijdende wagen, waardoor het verschil in snelheid idd te hoog was om nog te remmen.Te snel rijden (De Walen zijn een stuk erger dan de Vlamingen op dat vlak.) en niet kijken naar de baan.
=>
Verschieten omdat er één correct 70 rijdt , stevige snok aan het stuur, controle kwijt.
Dat is eigenlijk een heel klassieke geval wat toch met regelmaat gebeurt. Snelweg, twee voertuigen met groot onderling snelheidsverschil, controle verloren omdat er één niet aan het opletten is.
Laatst bewerkt:

.