Aangezien de zondag onze vaste
frietjes van de frituur-dag is waren afgelopen weken wat rustiger op dat vlak. Daarbovenop was er het verjaardagsfeestje van m'n zoontje afgelopen zondag. Hij mocht zelf kiezen wat we aten en koos voor hamburgers met frietjes.
Nu moet je weten dat onze kindjes een thema mogen kiezen voor hun feestje. Thema dit jaar van de zoon was: superhelden! De hele familie gaat daar in op wat voor heel fijne taferelen zorgt. Zo kwamen opa's en oma's toe als Superman en Superwoman. Kwam er een opa toe als Spiderman, terwijl oma Wonderwoman was. Nonkels en tantes van hetzelfde.
Anyhow, ik heb 3 kg voorgebakken frieten besteld bij de lokale frituur om het mezelf makkelijk te maken. Samen met de peter van mijne kleinen reden we omstreeks 17u15 achter de frieten. En daar stonden we dan: Captain America en Doctor Strange met bijhorende cape en een wachtpils in onze handen. Marginaler kan het niet meer en dat kon me geen worst schelen.
Komende zondag moeten we terug gaan nieuwjaren. Vanaf dan hoop ik dat de wilde frituur-verhalen terug op dreef komen.
Om jullie honger toch aan te wakkeren heb ik een
foto genomen van de burgers die ik klaargemaakt heb op de BBQ voor bij de frieten.