Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
100 procent correct, 't was ludiek he, frietlovers unite.Ge moogt de zondag nekeer meekomen met mij manneke. 't Vet zal uit uw oren lopen. 't Ga wel weakness zijn dan.
Nu ik eraan denk, vergeten dat ik 2 weken geleden wel 3 kg voorgebakken frieten ben gaan halen. Aha!
Volgens mij hebben de meesten hier een home gym hoor.ik ben wel benieuwd hoe jullie eruitzien eigenlijk.
Dad bods 2.0?
Les geleerd!als ge daar frieten gaat eten ben je gewoon de lul. (ja, onnozele mop)
Imo is dat gewoon een snackbar, geen frituur. Ooit toen ik op weg was naar az sint jan via de gps daarop uitgekomen om iets te eten. Ik ben gewoon door gereden, het feit dat daar direct frituur / broodjes / pasta staat aan de inkom was voor mij toch weer een teken aan de wand.
Ik let op m'n voeding. Enkel de zondag niet.ik ben wel benieuwd hoe jullie eruitzien eigenlijk.
Dad bods 2.0?
'k Weet het hoor. Je moet mij ook niet te serieus nemen.100 procent correct, 't was ludiek he, frietlovers unite.
Dat is echt 1 vd slechtste frituren van Brugge!![]()
Alle stemmen zijn geteld: dit is de Beste Frituur van Brugge
Twee weken lang lieten we onze lezers stemmen op hun favoriete frituur. Twee weken lang voerden heel wat frituren gepassioneerd actie om hun stem binnen te halen. De strijd is gestreden en de stemmen zijn geteld. Frituur Faluche mag zichzelf een jaar lang de Beste Frituur van Brugge noemen.www.nieuwsblad.be
De lezers van het Nieuwsblad hebben duidelijk geen smaak.
Dat Carlos op niks trekt dat kan ik toch met klem tegenspreken, maarja, smaken verschillen nu eenmaal.Faluche is imo stukken beter dan de bosrand. Tegenwoordig zijn dat zeer middelmatige frieten.
En Carlos trekt al helemaal op niets.
De Gentpoort is wel een aanrader
Het is geen Bicky, maar hier hadden ze wel goede burgers!Hier zijn geen frituren en nu hebk toch wel stilaan goesting in ne bicky
En vervangen met ne kebab is ook maar zo en zo want andalouse of half pikant kennen ze hier ook nie, tis garlic sauce of mayo of ketchup of een combo van.
Nu de prijzen van kebab zijn hier wel ok, en met garlic en wa mayo valt het nog mee en het vlees is best ook wel goed, beetje zoals bij de non-biefstuk kebab zaken in België dus tis gelukkig niet allemaal verloren.
Maar toch goesting in een klein met stoofvlees saus en joppie en ne bicky.
Da's toch goed? Dan moet ge niet zo lang wachten op uw bestelling.Dat Carlos op niks trekt dat kan ik toch met klem tegenspreken, maarja, smaken verschillen nu eenmaal.
Frituur De Gentpoort is idd wel een aanrader, enkel jammer dat je daar altijd op voorhand moet bestellen.
Binnen, wacht ne minuutje en hup weer buiten met uw eten.ok?Bicky is ok, maar de smashburger mag toch meer zijn intrede doen. Met jalapeños.
Ik geef u volledig gelijk. Smerige brol. Enkel een bicky ribster kan er nog mee door.Ik vind een bicky echt maar meh.
Ja oke ban mij maar nu ik heb het gezegd![]()
Het enige dat in de buurt komt van een burger tussen de frituursnacksIs inderdaad gewoon een heel matige 'burger'. Snap die obsessie met de bicky burger ook niet. Goede marketing zeker.
Gelukkig heeft onze frituur een selectie zelfgemaakte burgers.
. In straalbezopen toestand toch 1 vd beste vleesjes? Ik snap het ni ma bon des te meer bicky's voor ons I guess