Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stel dat ge die Bicky niet zou eten, dan hebt ge plaats voor pakweg 3 andere vlezekes. Dan liever ne cervela, een bamischijf en een curryworst speciaal in plaats van zo'n uiterst matige hamburger.@Mr.Anderson breur, zie de vernietigende comments over onze geliefde bicky(cheese). In straalbezopen toestand toch 1 vd beste vleesjes? Ik snap het ni ma bon des te meer bicky's voor ons I guess
![]()
Het enige dat in de buurt komt van een burger tussen de frituursnacksGelukkig heeft onze frituur een selectie zelfgemaakte burgers.
Dit dus.Stel dat ge die Bicky niet zou eten, dan hebt ge plaats voor pakweg 3 andere vlezekes. Dan liever ne cervela, een bamischijf en een curryworst speciaal in plaats van zo'n uiterst matige hamburger.
Zeker, het is een goed systeem, alleen niet als je spontaan eens een frietje wil eten want ze hebben meestal geen capa meetDa's toch goed? Dan moet ge niet zo lang wachten op uw bestelling.Binnen, wacht ne minuutje en hup weer buiten met uw eten.

Niet qua prijs, een Bicky geeft veel waar voor uw geld imo.Stel dat ge die Bicky niet zou eten, dan hebt ge plaats voor pakweg 3 andere vlezekes. Dan liever ne cervela, een bamischijf en een curryworst speciaal in plaats van zo'n uiterst matige hamburger.

We zitten hier op BG he, ik neem aan dat prijs geen rol speelt.Niet qua prijs, een Bicky geeft veel waar voor uw geld imo.
Die 3 vleesjes gaan al snel dubbel zoveel kosten als een Bicky![]()
Niet qua prijs, een Bicky geeft veel waar voor uw geld imo.
Die 3 vleesjes gaan al snel dubbel zoveel kosten als een Bicky![]()
Wel handwerk, pure ambacht!Ja sponsbrood kost niet veel he.
En dat "vlees" dat in een bicky zit nog minder
Dat is gesproken! Ze kennen er niets van jong.@Mr.Anderson breur, zie de vernietigende comments over onze geliefde bicky(cheese). In straalbezopen toestand toch 1 vd beste vleesjes? Ik snap het ni ma bon des te meer bicky's voor ons I guess
![]()
Oh sweet summer child. Frieten, 3 vlezekes EN een bicky. Dan heb je dat probleem niet.Stel dat ge die Bicky niet zou eten, dan hebt ge plaats voor pakweg 3 andere vlezekes. Dan liever ne cervela, een bamischijf en een curryworst speciaal in plaats van zo'n uiterst matige hamburger.
Trekt ma ne foto! How!De laatste tijd echt verzot van een Julientje. Vanavond weer tijd voor het wekelijks frietmoment.
Als ik een burger wil eten ga ik gewoon naar een goed burgerrestaurant.
Ik heb zonet het recept van ne goeie traditionele Lokerse paardenworst bekeken. Zeer goed te combineren met frietjes lijkt meMorgen geen standaard frituur bezoek. Mijn vriendin stelt net voor om Lokerse paardenworsten te gaan halen na een familiebezoek. Dan s avonds frietjes van de frituur halen en er thuis een goeie schep mayonaise op doen...lang geleden
![]()

Vertel eens wat jij een goed burgerrestaurant vindtAls ik een burger wil eten ga ik gewoon naar een goed burgerrestaurant.