De frituur

Volgens mij hebben al de haters gewoon nog nooit nen écht goeie Bicky gegeten. Te veel frituren die "Bicky" frituur zijn maar dan een flauw afkooksel wa ergens op nen Bicky moet lijken serveren.

@Mr.Anderson breur, zie de vernietigende comments over onze geliefde bicky(cheese) :eek:. In straalbezopen toestand toch 1 vd beste vleesjes? Ik snap het ni ma bon des te meer bicky's voor ons I guess :clap:
Stel dat ge die Bicky niet zou eten, dan hebt ge plaats voor pakweg 3 andere vlezekes. Dan liever ne cervela, een bamischijf en een curryworst speciaal in plaats van zo'n uiterst matige hamburger.

Da's toch goed? Dan moet ge niet zo lang wachten op uw bestelling. :D Binnen, wacht ne minuutje en hup weer buiten met uw eten.
Zeker, het is een goed systeem, alleen niet als je spontaan eens een frietje wil eten want ze hebben meestal geen capa meet :)

Stel dat ge die Bicky niet zou eten, dan hebt ge plaats voor pakweg 3 andere vlezekes. Dan liever ne cervela, een bamischijf en een curryworst speciaal in plaats van zo'n uiterst matige hamburger.
Niet qua prijs, een Bicky geeft veel waar voor uw geld imo.
Die 3 vleesjes gaan al snel dubbel zoveel kosten als een Bicky :)

Straks een frietje steken met ne sito stick, en een portie kippenvingers. Waarom zitten er maar 6 vingers in een potteke? 8 zou beter zijn voor mij :headshake:

Ahh, het is weer zo ver. Vanavond een lekkere portie friet (een middel met satékruiden -> 0,50 euro extra).
Bamischijf en mini loempia's deze keer. Ja, zin in!

@Mr.Anderson breur, zie de vernietigende comments over onze geliefde bicky(cheese) :eek:. In straalbezopen toestand toch 1 vd beste vleesjes? Ik snap het ni ma bon des te meer bicky's voor ons I guess :clap:
Dat is gesproken! Ze kennen er niets van jong.

Oh sweet summer child. Frieten, 3 vlezekes EN een bicky. Dan heb je dat probleem niet.

Afgelopen zondag was het bij mij weer zo ver. Maar ik ben over de schreef gegaan.

's Middags zijn we gaan eten met vrienden. Goede aperitief met hapjes. Lekker hoofdgerecht, enkele flessen wijn. Dan nog dessert met een heerlijk digestief'ke. Natafelen met enkele frisse tripels van 't vat. 16u30 van tafel gerold.

19u stuurt mijne kameraad: 'frietjes?'
Zowel m'n vrouw en ik zaten nog vol en hadden totaal nog geen honger. Maar als 't voor te bleiten is dan moeten we in Pol&Actua zijn, niet hier. Dus ik weg naar de frituur. Weliswaar enkel voor mezelf.

De wachtpintjes kwamen snel, want er stond nog ander bekend volk in de frituur. M'n relatief troebele geest had geen tijdsbesef meer. Na 45 minuten kreeg mijne kameraad een bericht van z'n vrouw: 'heb jij nu nog niet genoeg pinten gezopen?' Die mensen waren 's middags ook mee gaan eten, vandaar. Voor ons het perfecte signaal om onze bestelling door te geven.

Ik heb een 'fameus bichke' besteld. Een Julientje met XXL frikandel erbovenop (met dank aan @Beffer voor de naam)
Dat zag er zo uit. Ik had expliciet gevraagd om niet te overdrijven met de frieten. Deze keer geen bicky.

Maandag was niet m'n beste dag. Buikpijn tot en met en ik zit precies met zwarte gaten. Naar alle waarschijnlijkheid zal ik een slecht getapte pint gekregen hebben.

Zondag beter!

De laatste tijd echt verzot van een Julientje. Vanavond weer tijd voor het wekelijks frietmoment.

julien.jpg

Morgen geen standaard frituur bezoek. Mijn vriendin stelt net voor om Lokerse paardenworsten te gaan halen na een familiebezoek. Dan s avonds frietjes van de frituur halen en er thuis een goeie schep mayonaise op doen :)...lang geleden :)

Als ik een burger wil eten ga ik gewoon naar een goed burgerrestaurant.

Deze redenering is toe te passen op iedere snack in een frituur.

Echt wat is me dat hier met die haat op bicky's en dan nog met zo flauwe argumenten. Wat is't volgende? Als ik een lekker vlezeke wil eten ga ik wil naar een steakrestaurant??? c'mooooooon peepz

Morgen geen standaard frituur bezoek. Mijn vriendin stelt net voor om Lokerse paardenworsten te gaan halen na een familiebezoek. Dan s avonds frietjes van de frituur halen en er thuis een goeie schep mayonaise op doen :)...lang geleden :)
Ik heb zonet het recept van ne goeie traditionele Lokerse paardenworst bekeken. Zeer goed te combineren met frietjes lijkt me :tongue:

Terug
Bovenaan