De frituur

Ge moogt de zondag nekeer meekomen met mij manneke. 't Vet zal uit uw oren lopen. 't Ga wel weakness zijn dan.

Nu ik eraan denk, vergeten dat ik 2 weken geleden wel 3 kg voorgebakken frieten ben gaan halen. Aha!
100 procent correct, 't was ludiek he, frietlovers unite.

als ge daar frieten gaat eten ben je gewoon de lul. (ja, onnozele mop)

Imo is dat gewoon een snackbar, geen frituur. Ooit toen ik op weg was naar az sint jan via de gps daarop uitgekomen om iets te eten. Ik ben gewoon door gereden, het feit dat daar direct frituur / broodjes / pasta staat aan de inkom was voor mij toch weer een teken aan de wand.
Les geleerd!

De lezers van het Nieuwsblad hebben duidelijk geen smaak.
Dat is echt 1 vd slechtste frituren van Brugge!
Als je daar frieten eet, je eet er de dag erna nog van.

De bosrand vind ik trouwens ook overroepen. Vroeger was het daar echt heel goed, maar de laatste tijd heel teleurstellend.

Mijn vaste stek is sinds onze verhuis Frituur Carlos geworden op "de platse" in Sint-Andries.

Faluche is imo stukken beter dan de bosrand. Tegenwoordig zijn dat zeer middelmatige frieten.

En Carlos trekt al helemaal op niets.

De Gentpoort is wel een aanrader

Faluche is imo stukken beter dan de bosrand. Tegenwoordig zijn dat zeer middelmatige frieten.

En Carlos trekt al helemaal op niets.

De Gentpoort is wel een aanrader
Dat Carlos op niks trekt dat kan ik toch met klem tegenspreken, maarja, smaken verschillen nu eenmaal.

Frituur De Gentpoort is idd wel een aanrader, enkel jammer dat je daar altijd op voorhand moet bestellen.

Hier zijn geen frituren en nu hebk toch wel stilaan goesting in ne bicky :(

En vervangen met ne kebab is ook maar zo en zo want andalouse of half pikant kennen ze hier ook nie, tis garlic sauce of mayo of ketchup of een combo van.

Nu de prijzen van kebab zijn hier wel ok, en met garlic en wa mayo valt het nog mee en het vlees is best ook wel goed, beetje zoals bij de non-biefstuk kebab zaken in België dus tis gelukkig niet allemaal verloren.
Maar toch goesting in een klein met stoofvlees saus en joppie en ne bicky.
Het is geen Bicky, maar hier hadden ze wel goede burgers!

Dat Carlos op niks trekt dat kan ik toch met klem tegenspreken, maarja, smaken verschillen nu eenmaal.

Frituur De Gentpoort is idd wel een aanrader, enkel jammer dat je daar altijd op voorhand moet bestellen.
Da's toch goed? Dan moet ge niet zo lang wachten op uw bestelling. :D Binnen, wacht ne minuutje en hup weer buiten met uw eten.

ik zie dat gewoon als twee compleet verschillende dingen.

Een perfecte smashburger met 80/20 beef, zelfgemaakte (potato)buns zoals George Motz ze maakt is gewoon de hemel op aarde. Maar een perfecte bicky kan mij soms evenveel smaken

Voor mij ist gewoon de smaak van de bruine en gele bicky saus tbh, sommige frituren verpesten dat wel met te veel rode saus, wat gewoon naar een tomatenpuree achtige ketchup smaakt.

Terug
Bovenaan