Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het nadeel van dit topic.Wat een volk int frituur vanavond. Holy crap. Had ik er zo geen zin in gehad ik was mij weergekeerd.
Da's wel extreem. Hier is het €3,5. Nog altijd niet goedkoop, maar € 4,8 is er wel los overMijne kleine vriend is weer ziek en hij had goesting in fritten dus ikke naar een bomvol frituur. €4,80 voor nen Sitostick wtf? Tis lang geleden dat ik nog is naar de frituur ben geweest precies![]()

Ik schrok ook wel toen ik vorige week mijn Beffertje bestelde dat ze 6 euro voor een Crizzly rekenen.Mijne kleine vriend is weer ziek en hij had goesting in fritten dus ikke naar een bomvol frituur. €4,80 voor nen Sitostick wtf? Tis lang geleden dat ik nog is naar de frituur ben geweest precies![]()
Stoofvleessaus? Gebakken cervela?potje saus
Zeker en absoluut!Stoofvleessaus? Gebakken cervela?
Ik heb thuisgewerkt en heb dan maar na de werkuren een durum mix samouraï gaan halen (welliswaar met frieten apart). Op het moment dat ik de kebabzaak binnenwandelde voelde ik dat er iets ni klopte. Was het omdat ik bloednuchter was? Was het omdat de frieten van de kebabzaak nog ni tot aan de enkels komen van wat men verwacht van ne gouwe ouwe traditionele Vaderlandse Belgische friet? Was het omdat er in deze zaak de wachtpinten nog moeten worden uitgevonden? (daar stond ik dan als een volleerde nar@Beffer hoe zit het vriend, ge hebt gisteren toch frieten gegeten hoop ik?!
me mijne cola zero, enkel ne f#cking lekstok ontbrak nog
). "Wat als onze goeroe Mr.Anderson mij nu zag"? "Of mijn friturist"? "Waar zijde in godsnaam mee bezig Befferke?" Bij de gruwelijke gedachte hiervan wou ik het opeens op een lopen zetten en mijn fout rechtzetten maar voor ik mij kon omdraaien was mijn durum al klaar. Ik had eveneens al betaald en ik scheurde van de honger. Ik heb dan maar toegegeven aan mijn lafheid. Hopelijk krijg ik hier nog een kans om deze grove feiten van verraad recht te zetten met de bestelling van een Beffertje XXL waarmee ik hier kan uitpakken met een foto (hopelijk weet ik daartegen hoe men hier foto's post).Topjulientje daarnet na de gym.![]()
Dus een random frituur die nie speciaal goed was ofzo, en waar ge u nie veel van herinnert in 2018. En waarom juist wilt ge daar meer van weten?!Mensen van centrum Gent hier die al in Frituur De Papegaai zijn geweest? (Als dat nog bestaat)
Toen ik voor m'n sleeve aan 't gaan was in Gent (2018 of zo dacht ik) ging ik op 't einde van de dag (waren altijd lange sessies) daar rap een frietje steken vooraleer ik terug naar huis vertrok. Ik zeg niet dat dat het beste frituur was, maar was alleszins wel goed voor zover ik mij kan herinneren. Ik had er gewoon eentje uitgekozen dat ergens in de buurt was en het was zeker niet slecht, dus ben daar toen wel een paar keer geweest in totaal.

Gewoon louter ter info eigenlijk. Vroeg me opeens af of ik in der tijd een goede keuze had gemaakt of er al dan niet betere alternatieven in de buurt waren daar.Dus een random frituur die nie speciaal goed was ofzo, en waar ge u nie veel van herinnert in 2018. En waarom juist wilt ge daar meer van weten?!![]()

Mensen van centrum Gent hier die al in Frituur De Papegaai zijn geweest? (Als dat nog bestaat)
Toen ik voor m'n sleeve aan 't gaan was in Gent (2018 of zo dacht ik) ging ik op 't einde van de dag (waren altijd lange sessies) daar rap een frietje steken vooraleer ik terug naar huis vertrok. Ik zeg niet dat dat het beste frituur was, maar was alleszins wel goed voor zover ik mij kan herinneren. Ik had er gewoon eentje uitgekozen dat ergens in de buurt was en het was zeker niet slecht, dus ben daar toen wel een paar keer geweest in totaal.
. Paar keer geweest en gebruik gemaakt van online bestelling. Maar dan vroeger ze plots geld voor online te bestellen terwijl je zelf afhaalde en dan vergaten ze soms zelfs je bestelling. Voorbeeld van wisselvallig personeel hier.
. Die frietbarak aan Gent-Sint-Pieters heeft bijvoorbeeld een slechte reputatie
. Maat van mij is daar twee keer ziek geworden
.Dat is toch een frituur met een groot aanbod vegan snacks? Ben daar in de studententijd, 15 jaar geleden wel is geweest.Mensen van centrum Gent hier die al in Frituur De Papegaai zijn geweest? (Als dat nog bestaat)