Ik heb thuisgewerkt en heb dan maar na de werkuren een durum mix samouraï gaan halen (welliswaar met frieten apart). Op het moment dat ik de kebabzaak binnenwandelde voelde ik dat er iets ni klopte. Was het omdat ik bloednuchter was? Was het omdat de frieten van de kebabzaak nog ni tot aan de enkels komen van wat men verwacht van ne gouwe ouwe traditionele Vaderlandse Belgische friet? Was het omdat er in deze zaak de wachtpinten nog moeten worden uitgevonden? (daar stond ik dan als een volleerde nar

me mijne cola zero, enkel ne f#cking lekstok ontbrak nog

). "Wat als onze goeroe Mr.Anderson mij nu zag"? "Of mijn friturist"? "Waar zijde in godsnaam mee bezig Befferke?" Bij de gruwelijke gedachte hiervan wou ik het opeens op een lopen zetten en mijn fout rechtzetten maar voor ik mij kon omdraaien was mijn durum al klaar. Ik had eveneens al betaald en ik scheurde van de honger. Ik heb dan maar toegegeven aan mijn lafheid. Hopelijk krijg ik hier nog een kans om deze grove feiten van verraad recht te zetten met de bestelling van een Beffertje XXL waarmee ik hier kan uitpakken met een foto (hopelijk weet ik daartegen hoe men hier foto's post).