Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem, die komt mij veel te gemaakt over.Ik zou het op mijn heupen krijgen om met Joris Hessels op reis te zijn. Al die toxische positiviteit.
Ik vind het wel nog een OK programma maar er gebeurt inderdaad niet zoveel. Stoor me niet aan Joris en ik vind Viktor hilarisch. We kijken niet naar de Verhulstjes dus ik kende hem niet echt...
Ben ik wel de enige die het op mijn heupen krijgt iedere keer het woord 'Svekke' valt?Wat een verschrikkelijk woord/naam

Iemand die mensen al makker of kameraad begint te noemen bij het eerste of tweede contact, daar krijg ik het ook serieus van op mijn heupen.Ik zou het op mijn heupen krijgen om met Joris Hessels op reis te zijn. Al die toxische positiviteit.
Inderdaad! Eerste ontmoeting met Sven Mary, twee minuten later "eeey Svekke-boy!!!"Iemand die mensen al makker of kameraad begint te noemen bij het eerste of tweede contact, daar krijg ik het ook serieus van op mijn heupen.
Ondertussen al wat artikels bij nen hoop gazetten de laatste weken met de cameramensen.Dat ziet er idd al een pak realistischer uit. Wil niet weten hoeveel batterijen ge anders moet meenemen en warm houden.
Komaan mannen van Play, een making of zou ideaal en heel interessant zijn.

ik was in het begin in de war en vroeg me af waarom hij soms Joris werd genoemdWij hebben het ook opgegeven en zijn gestopt met kijken... toch wel next level saai deze expeditie. Had persoonlijk ook meer verwacht van Average Rob eigenlijk

Daar had Rob in Diegem nochtans weinig last vanuit die Rob kwam inderdaad niet veel uit. Introvertje precies.

Die jongen is al blij dat hij eens mag meedoen met "echte" BV's.Wij hebben het ook opgegeven en zijn gestopt met kijken... toch wel next level saai deze expeditie. Had persoonlijk ook meer verwacht van Average Rob eigenlijk
Heeft wel al meer gepresteerd dan veel van die "echte" bv'sDie jongen is al blij dat hij eens mag meedoen met "echte" BV's.
Die Hessels is ook blijkbaar niet in staat tot een echt gesprek telkens direct in interviewer/kruisverhoor-modus.Inderdaad! Eerste ontmoeting met Sven Mary, twee minuten later "eeey Svekke-boy!!!"

Weinig gemist, tenzij je interesse hebt in de Hessel zijn bloot gat.Amai, los vergeten te kijken gisteren. Dat zegt wsl genoeg![]()
Ik denk dat Rob daar gewoon een beetje op een eiland zit om eerlijk te zijn... hij hoort ook niet echt bij dat soort "TV BV's" waar er waarschijnlijk dan ook nog een aantal een rolletje spelen om de schijn hoog te houden. De olijke vrolijke Joris die je daar ziet das niet de echte Joris... en ik kan mij voorstellen dat Viktor en Rob weinig raakvlakken hebben en Sven das al helemaal een andere generatie en leven. Zo'n groepsreis met onbekenden is sowieso ook altijd een beetje een gok... soms werkt dat héél goed, soms ook niet.ik was in het begin in de war en vroeg me af waarom hij soms Joris werd genoemd
het duurde even voor ik doorhad dat er 2 zwartharige heren met snor rondliepen
uit die Rob kwam inderdaad niet veel uit. Introvertje precies.
Is die 'expeditie' extreem? Zeker niet, ze lopen ook quasi de hele tijd over bevroren meren en scootertracks. Niet bepaald een uitdaging op vlak van navigatie of fysiek.Gisteren toch maar een stukje van de laatste aflevering bekeken.
Eens goed gelachen toen ze daar een oudere man tegen kwamen in de andere richting die de hele *kuch*expeditie*kuch* solo aan het doen was.
Nog maar eens een subtiele hint dat het totaal niet zo extreem is als dat ze eerst deden uitschijnen.