Play4 De Cooke & Verhulst Show

'k Vond op den boot precies leuker :unsure: 't Was gezelliger en minder chaotisch. Dit gaat hen beide niet goed af imo..
Sommige dingen zijn ook enorm kinderachtig.

Anyway, 't is wel grappig dus ik blijf kijken :unsure: Misschien maandag skippen want dan is borstelsnor er
 
aflevering van maandag was zwak maar de andere waren wel vermakelijk. Maar inderdaad niet zo gezellig als op de boot
 
Sorry, maar ik vind niets aan dit programma. Op die boot vond ik het nog iets hebben. Maar wat ik vanavond zag...
Er zat niets van entertainment value in voor mij, enkel wat nietszeggende gesprekken.
Die studio lijkt me ook te groot en ongezellig.
Het was wel de eerste keer dat ik actief meekeek. Misschien dat het anders beter is.
Nu, ik zit tenminste eens vroeg in mijn nest.
 
Kijken er ook graag naar hier, gewoon aangename tv imo, niks meer dan dat.
 
Goh, het is een amateuristische talkshow die entertainmentvalue heeft door het paard in een porseleinenwinkel gehalte van Gert Verhulst. Van de wannabe Gaston en Leo intro, tot de vele nietszeggende gesprekjes die steeds ontmijnt of afgekapt worden als er maar een zweem van diepgang aan de horizon lijkt te dreigen tot de lullige stunts zoals een huwelijk op tv of die boerkes laten opdraven.

Niks aan die show is goed, en toch blijf je kijken als je er op zapt. Een beetje zoals wanneer je een verkeersongeval ziet. Het is verschrikkelijk, maar je kan je ogen niet afwenden.
 
Sorry, maar ik vind niets aan dit programma. Op die boot vond ik het nog iets hebben. Maar wat ik vanavond zag...
Er zat niets van entertainment value in voor mij, enkel wat nietszeggende gesprekken.
Die studio lijkt me ook te groot en ongezellig.
Het was wel de eerste keer dat ik actief meekeek. Misschien dat het anders beter is.
Nu, ik zit tenminste eens vroeg in mijn nest.
Corona zorgt er natuurlijk voor dat ge in zo'n ruime (gekke) setting moet presenteren.
 
Nee ik vind het helemaal niets. Het is trouwens eigenlijk wel altijd dezelfde kliek van mensen die aanschuiven. Erik Van Looy die ik vroeger nog wel zeer sympathiek vond maar zich ondertussen ook in dat BV wereldje heeft gesmeten. Ze voelen zich ook wel heel interessant allemaal er is gewoon een overaanbod aan talkshows. Afvoeren dus.
 
Het mist alle gezellige (fake) spontaniteit van de boot, die grappige tussenfilmpjes, de "verrassingen", etc.

Nu ligt de fake showbizz er vingerdik op nu, wat het té maakt. Het is van gezellig naar geforceerd gegaan.
 
Martin vraagt aan die vrouw met de uilen waarom ze in een volière zitten en het niet beter is dat ze zouden kunnen vliegen, zegt die dat ze in een volière van 5 op 10 meter zitten dus dat ze daarin kunnen vliegen :nono:
 
Ik vind het nog wel ok en zie die 2 wel graag bezig.

Veel hangt ook af van wie er komt zoals van de week Marc Coucke en Sven De Ridder, twee mannen waar ik zeer geboeid naar kan luisteren.
 
Dat had
Ik vind het nog wel ok en zie die 2 wel graag bezig.

Veel hangt ook af van wie er komt zoals van de week Marc Coucke en Sven De Ridder, twee mannen waar ik zeer geboeid naar kan luisteren
Dat had ik met GLN ook zo hard. Als daar 3 'oninteressante' personen zaten was de zin om te kijken snel over en sloeg ik een week over. Deze show moet ik nog beginnen kijken, maar afgaande op onderhavige thread liggen mijn verwachtingen niet hoog.
 
  • Leuk
Waarderingen: Isa.
De boot was al dramatisch, maar hier sterven mijn hersencellen van af.
Hopelijk kom ik er al zappend niet te vaak langs door.
 
En wat die seksuologe de laatste tijd in elk programma zit te doen is me ook een raadsel. De seksuologe van den aldi die beweert dat schaamluizen niet meer van deze tijd zijn en anale spoeling niet helpt om je proper te maken voor anale seks. Lol.
 
Terug
Bovenaan