Play4 De Cooke & Verhulst Show

En wat die seksuologe de laatste tijd in elk programma zit te doen is me ook een raadsel. De seksuologe van den aldi die beweert dat schaamluizen niet meer van deze tijd zijn en anale spoeling niet helpt om je proper te maken voor anale seks. Lol.
Bacteriologisch gezien heeft ze toch geen ongelijk?
 
Ale, d'r komt een nieuw seizoen zag ik daarnet op tv.
Ik hoop dat ze toch nog eens terug een programma maken van op de boot, want vond dat eigenlijk beter dan die saaie studioshow ...
 
Goddamn, die twee zijn net een schimmel waar geen enkel zalfje tegen werkt. Net als je denkt dat je er vanaf bent zijn ze daar terug.
 
Goddamn, die twee zijn net een schimmel waar geen enkel zalfje tegen werkt. Net als je denkt dat je er vanaf bent zijn ze daar terug.
Je hoeft niet te kijken natuurlijk :p
Kan er wel naar kijken, slagen er toch altijd in om veel gasten te strikken die toch wel eens wat interessant vertellen. Ik snap de populariteit wel.
 
Ale, d'r komt een nieuw seizoen zag ik daarnet op tv.
Ik hoop dat ze toch nog eens terug een programma maken van op de boot, want vond dat eigenlijk beter dan die saaie studioshow ...
Same.
maar dat was grotendeels de gert verhulstshow, terwijl ze nu echt wel de focus op james cooke leggen. dat is mijn gevoel toch
 
De boot had nog iets van magie omdat het nieuw was en de switch tussen de 'serieuze' Gert en 'toog-interviewer' James. In de zaalshow was da helemaal weg en vielen de mislukte mopjes voor het eerst echt door de mand. Boot of afvoeren leeg mij logisch maar het blijkt van niet.
 
Goddamn, die twee zijn net een schimmel waar geen enkel zalfje tegen werkt. Net als je denkt dat je er vanaf bent zijn ze daar terug.
Dat dit programma kijkcijfers heeft is toch ongelooflijk? Waarschijnlijk al die mensen die Dag Allemaal kopen en al heel hun leven naar VTM kijken
 
Dat dit programma kijkcijfers heeft is toch ongelooflijk? Waarschijnlijk al die mensen die Dag Allemaal kopen en al heel hun leven naar VTM kijken

Het programma komt niet op VTM :p

Ik moet zeggen dat ik meestal wel kijk. Uiteraard is het niet hoogstaand, en het concept op de boot vond ik ook leuker, maar het is nu ook weer niet dat het ontiegelijk slecht is.
 
Het programma komt niet op VTM :p

Ik moet zeggen dat ik meestal wel kijk. Uiteraard is het niet hoogstaand, en het concept op de boot vond ik ook leuker, maar het is nu ook weer niet dat het ontiegelijk slecht is.
Het is gewoon scripted as hell, er wordt amper iets nuttigs gezegd en het is vooral de gasten hun verhalen die als moppen kunnen gebruikt worden. Gasten komen ook amper aan het woord.

Geen super slecht programma, maar echt wijzer wordt je hier niet van.
 
Het is gewoon scripted as hell, er wordt amper iets nuttigs gezegd en het is vooral de gasten hun verhalen die als moppen kunnen gebruikt worden. Gasten komen ook amper aan het woord.

Geen super slecht programma, maar echt wijzer wordt je hier niet van.
Enkel het begin stoort mij hard.. Dat is pas massa's gescript en ze steken het zelf niet weg. Enorm cringe.
Dat de hele show scripted is, ja da's normaal zoiets doet ge niet improviserend :)

Ik vind het ontspannend om naar te kijken.
 
Terug
Bovenaan