Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was duidelijk niet eerste keer dat hem dat deed. Mss dat die techniek niet mag officieel?Dienen "bench press" is toch iets raar ze. Tom Goegebuer bencht 90.5kg in de -66kg in competitie en diene judoka van 63kg zou dan 120kg benchen.![]()
Vandoorne zijn tijd zou nie slecht zijn int eerste seizoen. Maar alle scores lijken veel competetiever dit seizoen, vooral de monkey bars.Trouwens ook een echt goeie tijd van Neuville. Groot contrast met Vandoorne.

had zen bordje bij het schieten gevallen ipv teruggeslaan, ik was harder dan em aant vloeken daar 

Gij snapt duidelijk het business model van sporters nietEigenlijk diep triest dat zulke complete atleten zo zwaar onderbetaald worden in vergelijking met anderen die dan zo schandalig overbetaald worden.

Nu nog volk vinden dat wilt betalen om ernaar te kijken.Eigenlijk diep triest dat zulke complete atleten zo zwaar onderbetaald worden in vergelijking met anderen die dan zo schandalig overbetaald worden.
Ik had bij Jorre, tijdens zijn opdrachten, wel zoiets van: "oké, dat gaat vlot, het zal wel ne goeie tijd worden" maar ik was er eigenlijk van overtuigd dat hij wel nog een stukje achter Mathieu zou eindigen. Moet toch echt zeer compleet zijn om daar nog zoveel van af te krijgen...Wa een aflevering was me dees
Therry Neuville "wut, precies een nerdje + zo'n fijne kuitjes" ... whelp ...had zen bordje bij het schieten gevallen ipv teruggeslaan, ik was harder dan em aant vloeken daar
Ma die Jorre, what the fuck in het kwadraat toch zenne amaai.......
Ik had bij Jorre, tijdens zijn opdrachten, wel zoiets van: "oké, dat gaat vlot, het zal wel ne goeie tijd worden" maar ik was er eigenlijk van overtuigd dat hij wel nog een stukje achter Mathieu zou eindigen. Moet toch echt zeer compleet zijn om daar nog zoveel van af te krijgen...

Benchen op een smith machine is zwaar cheaten omdat ge heel veel spieren niet gebruikt om het gewicht in evenwicht te houden.Was duidelijk niet eerste keer dat hem dat deed. Mss dat die techniek niet mag officieel?
Makkelijk op te lossen hier als ze zouden zeggen "voeten verplicht op de grond" of zoiets, dan kan je nog butt lift hebben maar toch alvast geen hip trust bench presses.In wedstrijden moet inderdaad het zitvlak de bank raken. Rug mag wel 'archen'. Nuja het is geen echte powerlift meet, daar zou dit afgekeurd worden zonder discussie.