De Container Cup 2021

De Container Cup 2021

Dienen "bench press" is toch iets raar ze. Tom Goegebuer bencht 90.5kg in de -66kg in competitie en diene judoka van 63kg zou dan 120kg benchen. :unsure:

In wedstrijden moet inderdaad het zitvlak de bank raken. Rug mag wel 'archen'. Nuja het is geen echte powerlift meet, daar zou dit afgekeurd worden zonder discussie.

Supersterke kerel wel, ook fijn op minder bekende topatleten te ontdekken.

Amai, wel straf dat die de tijd zo verbetert. Zeker omdat het schieten dan nog niet goed was. Echt heel indrukwekkend.

Trouwens ook een echt goeie tijd van Neuville. Groot contrast met Vandoorne.

Als ge ahzo 271 op de monkey bars haalt is da direct 4,5 minuten van uw tijd. Die monkey bars zijn cruciaal om een goeie tijd te zetten. Die Van den Keybus was in feite nog ni zo straf op de rest van de onderdelen maar staat wel op 9min.

Moest die Jorre zen techniek verbeteren en ook al swingend over die monkey bars gaan en 271 doen, doet hij er nog es 2 min vanaf.

Wa een aflevering was me dees :wtf:

Therry Neuville "wut, precies een nerdje + zo'n fijne kuitjes" ... whelp ... 😅 had zen bordje bij het schieten gevallen ipv teruggeslaan, ik was harder dan em aant vloeken daar :D

Ma die Jorre, what the fuck in het kwadraat toch zenne amaai.......

Eigenlijk diep triest dat zulke complete atleten zo zwaar onderbetaald worden in vergelijking met anderen die dan zo schandalig overbetaald worden.

Wa een aflevering was me dees :wtf:

Therry Neuville "wut, precies een nerdje + zo'n fijne kuitjes" ... whelp ... 😅 had zen bordje bij het schieten gevallen ipv teruggeslaan, ik was harder dan em aant vloeken daar :D

Ma die Jorre, what the fuck in het kwadraat toch zenne amaai.......
Ik had bij Jorre, tijdens zijn opdrachten, wel zoiets van: "oké, dat gaat vlot, het zal wel ne goeie tijd worden" maar ik was er eigenlijk van overtuigd dat hij wel nog een stukje achter Mathieu zou eindigen. Moet toch echt zeer compleet zijn om daar nog zoveel van af te krijgen...

Ik had bij Jorre, tijdens zijn opdrachten, wel zoiets van: "oké, dat gaat vlot, het zal wel ne goeie tijd worden" maar ik was er eigenlijk van overtuigd dat hij wel nog een stukje achter Mathieu zou eindigen. Moet toch echt zeer compleet zijn om daar nog zoveel van af te krijgen...

Ja hij had na het lopen en de monkey bars al een minuut voorsprong op de tijd van Mathieu. Voeg die bench press daar nog aan toe en hij mocht al eens een minuut verliezen op het fietsen :)

Stel je dan nog voor dat hij 3 of 4 keer raak had geschoten. Daar laat hij nog wat liggen.

Nu is het wel nog harder uitkijken naar Lemmelijn natuurlijk, want die zou dit nog wel kunnen breken gezien zijn prestatie in de cup voor studenten vorig jaar.

Van Neuville toch impressed. Vandoorne leek mij toch minder?
En de Luka ging eens het spel winnen, not, glad.
Dan de judoka rustig heel dat spel door en knaltijd. Mist daar nog wat met het schieten maar overall zotte prestatie.

In wedstrijden moet inderdaad het zitvlak de bank raken. Rug mag wel 'archen'. Nuja het is geen echte powerlift meet, daar zou dit afgekeurd worden zonder discussie.
Makkelijk op te lossen hier als ze zouden zeggen "voeten verplicht op de grond" of zoiets, dan kan je nog butt lift hebben maar toch alvast geen hip trust bench presses. :P

Sterk seizoen wel! Ze zouden de besten van vorig jaar nog eens moeten laten passeren en zich ook laten voorbereiden.

Toch veel sterke prestaties deze week :)

Maandag komt Luca Brecel... Ik dacht dat de niet-sporters op donderdag kwamen :unsure:

Terug
Bovenaan