De beerput van het internet

Langs de andere kant komt dat toch ook wel uit frustratie omdat fysiek werk toch wel serieus ondergewaardeerd wordt. Imo ook wel wat de schuld van de politiek om daar nooit eens wat meer aandacht aan te besteden, al was het maar om wat meer de perceptie te wekken dat ge ook voor fysiek werk voor bescherming zorgt.

deze snap ik wel niet, dat is toch logisch denken hors categorie.

Maar het omgekeerde geldt dan ook he, mensen die klagen (om niet te zeggen neerkijken) op thuiswerkers, onderschatten ook vaak hoe zwaar een bureaujob kan zijn. Fysiek uiteraard niet, maar wel mentaal. Een arbeider kan vaak gewoon de fabrieksdeur achter zich sluiten en die denkt niet meer aan het werk, voor iemand met een bureaujob is het vaak moeilijker om buiten de uren (en dus zelfs in verlofperiodes) niet met het werk bezig te zijn. Ook al heb ik geen job met enorme verantwoordelijkheden, en ook al hebben we een bedrijfscultuur waar er absoluut niets geëist of verwacht wordt van mensen tijdens hun verlof, toch vind ik het altijd zeer moeilijk om mentaal die knop vollédig om te draaien en tijdens verlof eens even totaal niét aan het werk te denken. Onbewust spoken er toch altijd zaken door uw hoofd. Dat zijn zaken waar een arbeider, kuisvrouw, winkelbediende, ... veel minder mee te maken zal hebben.

En ja ik snap ook niet waarom mensen moeten klagen dat in een artikel over thuiswerken, het over thuiswerkers gaat en niet over mensen die niet thuis werken. Bij een artikel over bevallingsverlof kom ik toch ook niet klagen als man dat ik helemaal geen bevallingsverlof kan krijgen.

Maar het omgekeerde geldt dan ook he, mensen die klagen (om niet te zeggen neerkijken) op thuiswerkers, onderschatten ook vaak hoe zwaar een bureaujob kan zijn. Fysiek uiteraard niet, maar wel mentaal. Een arbeider kan vaak gewoon de fabrieksdeur achter zich sluiten en die denkt niet meer aan het werk, voor iemand met een bureaujob is het vaak moeilijker om buiten de uren (en dus zelfs in verlofperiodes) niet met het werk bezig te zijn. Ook al heb ik geen job met enorme verantwoordelijkheden, en ook al hebben we een bedrijfscultuur waar er absoluut niets geëist of verwacht wordt van mensen tijdens hun verlof, toch vind ik het altijd zeer moeilijk om mentaal die knop vollédig om te draaien en tijdens verlof eens even totaal niét aan het werk te denken. Onbewust spoken er toch altijd zaken door uw hoofd. Dat zijn zaken waar een arbeider, kuisvrouw, winkelbediende, ... veel minder mee te maken zal hebben.

En ja ik snap ook niet waarom mensen moeten klagen dat in een artikel over thuiswerken, het over thuiswerkers gaat en niet over mensen die niet thuis werken. Bij een artikel over bevallingsverlof kom ik toch ook niet klagen als man dat ik helemaal geen bevallingsverlof kan krijgen.
Tjah, we moeten natuurlijk eerlijk zijn en er is wel een serieuze reden waarom bepaalde mensen ook een fysieke job doen he. Laat dat net nu ook die groep zijn die ook wel wat vatbaarder is voor bepaalde theorieën en moeite heeft met interpretatie van cijfers. En graag lopen klagen in de reacties op krantenartikels

Veel mensen zoeken ook gewoon wat in hun kraam past. Een ex-collega van me, die het typische voorbeeld is van een verzuurde HLN-commentator, deelde een paar dagen geleden ook een filmpje, waar de directeur van het ziekenhuis uit Turnhout zei dat er meer gevaccineerden op het ziekenhuis lagen. Zonder enige nuance en vooral waar die directeur alleen maar dat zei en het filmpje gedaan was. Dan delen ze dat gretig omdat dat zou moeten aantonen dat de vaccins niet werken. Zeker de comments eronder. Maar ik ken die collega en ik weet dat hij gewoon bang is van dat spuitje. Eerst wou hij geen dodenspuit (AstraZeneca) en toen hij Pfizer kon krijgen is hij met zijn vrouw uit de rij gestapt omdat de dokter geen goede antwoorden had op zijn rare vragen. Nu zoekt hij gewoon dit soort onzin om zijn keuze te rechtvaardigen.

Nu denk ik dat de meerderheid van die weigeraars gewoon bang zijn voor die spuit, lange termijn, etc. Maar ze proberen dat gewoon anders te brengen omdat ze niet als bang willen worden gezien. De meeste mensen die er neutraal tegenover staan nemen het toch gewoon. Al is het maar voor gewoon dingen te kunnen doen.

mCQFTQ5.jpeg

Net deze omslagfoto gezien :unsure:

Wie die pas goedgekeurd heeft verdient een celstraf ja! Iemand met dictoriale trekjes zou daar goed op zijn plaats zitten...
Dan ga ik als niet gevaccineerde toch gewoon wat vrouwen (..............) Of mss wat geld verduisteren of nog beter inbraken plegen !! En als ze mij betrappen ( ik was verward )
😉
arm arm België

Het enige wat nog op iets slaat is arm België...

Het is echt fijn om nu met die "mensen" te kunnen lachen - ipv me er dagelijks aan kapot te ergeren en te stressen - omdat ik er nu tenminste zelf ver vandaan zit.

Soms zou ik zelf graag een bijdrage leveren, maar de comments op HLN staan tegenwoordig gelijk zo goed verstopt? :unsure:

Alé, de wappies gaan een eigen noodbestuur oprichten dat ons land zal leiden in afwachting van een nieuwe regering na de vervoegde federale verkiezingen.

"Iedere Belg die minstens 18 jaar oud is kan zich kandidaat stellen om deel uit te maken van het beoogde noodbestuur, behalve zij die minister of staatssecretaris waren in de regering-Wilmès II en zij die minister of staatssecretaris zijn in de huidige regering-De Croo. Die ministers en staatssecretarissen hun rol in de lockdowndemocide van 2020 en de lopende COVID-vaccinatiecampagne wordt momenteel immers nog onderzocht."

Is er dan een lopend onderzoek gaande?
Die bij Staatsveiligheid zullen de fratsen van deze (steeds extremer wordende?) vrijheidsstrijders ook wel opvolgen en ik kan me moeilijk inbeelden dat ze geen eigen "beerput" hebben waarbij ze in een kramp schieten van het lachen.

Alé, de wappies gaan een eigen noodbestuur oprichten dat ons land zal leiden in afwachting van een nieuwe regering na de vervoegde federale verkiezingen.
Iedere Belg die minstens 18 jaar oud is kan zich kandidaat stellen om deel uit te maken van het beoogde noodbestuur, behalve zij die minister of staatssecretaris waren in de regering-Wilmès II en zij die minister of staatssecretaris zijn in de huidige regering-De Croo. Die ministers en staatssecretarissen hun rol in de lockdowndemocide van 2020 en de lopende COVID-vaccinatiecampagne wordt momenteel immers nog onderzocht.

Ma allez, hoe desillusioneel kan iemand zijn. Zie je nu al echt zo'n Alexander De Croo of een Frank Vandenbroucke naar die website surfen en denken. "Ah ja, zo'n functie in hun noodbestuur zie ik wel zitten. :woohoo: Oh wacht, ik mag niet meespelen:cry::headshake:"

Wat een pareltjes zitten hier toch weer tussen!

Wie zegt dat er x´% is gevaccineerd , wie zegt hoeveel % er van de ziekenhuisopname's niet gevaccineerd zijn . Wat zeker voor 100 % is deze regering blinkt uit in onkunde , zakkenvullen , duurdere prijzen en manipulatie
Geef mijn prik maar aan jambon die heeft dat meer nodig
zelfs al mag je nergens meer binnen met de covid safe een derde prik een jaarlijkse prik vergeet het ik zal dan wel thuis blijven.
^ Zeker doen!
Een derde prik terwijl duidelijk wordt dat de eerste twee niet werken ! Ik blijf geen proefkonijn dus stop de onzin ! Durf eens de nutteloze en zelf gevaarlijke corona safe af te schaffen, dan zullen we zien of er nog zo velen zijn die jaarlijks een nutteloze prik willen ! Neen, de corona safe pas dwingt de burgers tot vaccinatie omdat de farma-industrie moet draaien , meer niet ! De bewijzen dat de vaccinaties niet helpen beginnen duidelijker te worden met de dag ! Stop de onzin !
Dit is de nieuwe ziekte en daar zal die 3de prik niet mee helpen.We gaan hier mee moeten leren leven.Dat is ook zo met de griep en daar sterven ook mensen aan of ze daar nu een spuit voor nemen of niet.dat is ook niet verplicht.Ze willen alles onder controle houden.Een machtsspel.Ik vind niet dat we dit nog langer moeten pikken ook zo met de stijgende prijzen voor alles.Genoeg is genoeg.En tussen haakjes ik ben gevaccineerd maar een 3de prik zie ik ni
liefst gisteren dan vandaag maar?? stop met het een vaccin te noemen want dat is het niet.voor de pokken is er een vaccin ;voor de ratten ziekte en nog andere is er een vaccin.met dit snel in elkaar gestoken medicijn kan je nog steeds ziek worden maar minder erg .het is voor de pharma een mooi verdien model want we gaan elke 6 maanden een nieuwe dosis moeten gaan halen .dit gaat de toekomst zijn want voor de pharma is elke genezen persoon een verlies aan klandizie .
Het echte verhaal zullen we nooit weten!
Als er een derde komt, hebben de 2 eerste niet gewerkt, en dus voor niets een experimenteel product in ons lichaam. Hier zijn mensen van dit vaccin gestorven. En nu nog een 3e, een 4e , tot de spaarkaart van 10 vol is zeker ? Pure waanzin
Voor mijn part mag Beke de boosterprik zetten op een plaats waar de zon nooit schijnt. Ik hoef die experimentele rommel niet.

:love2: 🤣

"Aanslag op gsm- en ASTRID-mast in Ternat"

Terrorisme terug van weg geweest; door de militairen uit de straat te halen dankzij Vivaldi...
Valt dit niet onder 'terrorisme' ?
Breng bepaalde groepen niet op gedachten, straks zitten we met meerdere aanslagen op masten.
:unsure:

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan