Ik ben jou maar gevolgd, want aan de ene kant is het lachwekkend, maar ook zorgwekkend.Ik was nog aan het twijfelen omof
te posten. Hier zijn idd geen woorden voor...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben jou maar gevolgd, want aan de ene kant is het lachwekkend, maar ook zorgwekkend.Ik was nog aan het twijfelen omof
te posten. Hier zijn idd geen woorden voor...
"Iemand doorgedraaid die mensen met een drug heeft ingespoten, lijkt me meer waarschijnlijk dan verdrukking."Ik ben jou maar gevolgd, want aan de ene kant is het lachwekkend, maar ook zorgwekkend.
WORD LID VAN HANDS FOR FREEDOM VZW
Personen die zich tussen vandaag 08.11 en 31.12.2021 inschrijven als lid van de vzw en de jaarlijkse ledenbijdrage voor het jaar 2022 betalen (*) genieten van de volgende voordelen :
Bedrijven sponsors die een (nieuwe) bijdrage willen doen om HFF te ondersteunen worden vriendelijk uitgenodigd om een mail te sturen naar [email protected].
- Het lidmaatschap is geldig tot 31.12.2022 ( en neemt dus geen einde op het eind van het kalenderjaar ).
Dit voordeel geldt ook voor alle personen die sinds 01.10.2021 ingeschreven zijn als lid van de vereniging- alle leden die hun lidmaatschap voor 2022 hernieuwen of die zich ingeschreven hebben tussen 01.10 en 31.12.2021 ontvangen in januari 2022 een genummerde lidkaart op naam en twee Freedom armbandjes ter waarde van 5 €/stuk
- alle leden kunnen genieten van een korting van maar liefst 50 € op een jaarabonnement van The Belgium Gazette, een nieuw onafhankelijk nieuwskanaal dat kortelings formeel gelanceerd wordt en zullen via email in kennis gesteld worden van artikelen die gepubliceerd worden door diverse columnisten.
- alle leden die hun lidmaatschap voor 2022 hernieuwen of lid zijn geworden sinds 01.10.2021 kunnen tegen betaling van een kleine bijdrage toetreden tot 4 collectieve procedures die kortelings gelanceerd worden (* ). Deze procedures worden exclusief voorbehouden voor de leden. (*) De huidige leden ontvangen hierover de komende dagen al duiding via nieuwsbrief.
- Alle leden die hun lidmaatschap voor 2022 hernieuwen of lid zijn geworden sinds 01.10.2021 kunnen deelnemen aan allerlei activiteiten en uitstappen die HFF nog zal organiseren ( en die telkens zeer leuk zijn ). Voor toekomstige private evenementen zal er geen mededeling meer gedaan worden via social media. Enkel nog via nieuwsbrief. Inschrijvingen voor activiteiten zal enkel nog kunnen via geregistreerd individueel lidmaatschap.
JOIN OUR COMMUNITY. Dank zij uw lidmaatschap, schenkingen en sponsoring kan HFF verder blijven groeien. Wij hopen dat jullie massaal jullie schouders zullen zetten onder onze vereniging.
Samen sterk !
www.hands-for-freedom.be

Geweldig !ik was van dag ook bij Aldi en waren 6 mensen ook zonder muilkorf !wat was daar prachtige ontmoeting !vremde mensen maar ook vechtend voor vrijheid en de caissière is ook voor ons !mijn dag kan niet meer stuk
zo veel lotgenoten dat was echt verademing![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ooit eens de fout gemaakt om met mijn madam in ene primark in te gaan.Pffft, een échte strijder gaat op zaterdag naar de Aldi. DAT is pas een strijd op leven en dood.
Ook op dit forum zijn er mensen die doodserieus schrijven dat er evenveel mensen op intensieve zorgen liggen die wel gevaccineerd zijn als niet gevaccineerd, DUS heb je met een vaccin evenveel kans om op IC te liggen.
Ik weet niet hoe dat bij jullie ging, maar wij kregen "vraagstukken" in het lager onderwijs om dat soort logische fouten niet te maken.

Ja, maar je bekijkt dat vanuit het standpunt van iemand met een zekere vorm van rationeel denken. Op dit forum wordt je op dat soort "redeneringen" meteen afgerekend, maar op sociale media, of in een kennissenkring waar er nog zo wat mensen rondlopen die niet het scherpste mes in de schuif zijn, passeert dat gewoon.Kan ik nog begrijpen maar effectieve opnames zijn toch een vaststaand feit.
Of er nu meer of minder wordt getest heeft er niks mee te maken![]()

als antwoord op facebookbericht dat er meer dan 2000 covidpatienten in ziekenhuis liggen
Jansens Bart
Ze testen soms meer en soms minder. Maw goochelen met cijfers!
de zus van de neef van de bomma van de hondentrimster van de hond van de bakker die broodjes levert op de chiro van het achterneefje die onlangs overleden was aan iets totaal anders maar wel als covid-dode stond genoteerd
Ik heb het aan mijn tante proberen duidelijk te maken met een venndiagram.Ook op dit forum zijn er mensen die doodserieus schrijven dat er evenveel mensen op intensieve zorgen liggen die wel gevaccineerd zijn als niet gevaccineerd, DUS heb je met een vaccin evenveel kans om op IC te liggen.
Ik weet niet hoe dat bij jullie ging, maar wij kregen "vraagstukken" in het lager onderwijs om dat soort logische fouten niet te maken.
daarna toch wel gezegd dat als ze u 500 000 euro gaf je er persoonlijk ging voor zorgen dat ze zich in corona geen zorgen meer moest maken.Ik heb het aan mijn tante proberen duidelijk te maken met een venndiagram.
Maar toen ik het voor haar neus schoof zei ze: pfff da snap ik nie.
No shit Sherlock !
Vanaf nu mailen we de keukens, gyproc en binnendeuren door. U print ze af, samen met de plaatsingsinstructie, daarna mag u ook de rekening verwachten.
Mensen die op een echte werkvloer staan zoals aan een machine of aan de band staan die moeten dan maar ziek worden, die hebben geen bureau jobke. Wat een onderschild er gemaakt word tussen mensen amai zeg.
u weet toch dat gans de wereld draait rond bureaujobkes ...(Volgens de overheid bestaat er maar 1 soort job denk ik)![]()
Thuiswerk, thuiswerk...verdedigen die nu enkel de ambtenaren? Ik wil de bouw, schoonmaak, winkels, leveranciers, afvalsorteerders en nog 1.000 andere beroepen eens van thuis uit zien werken. Die mensen in Brussel leven de illusie precies...
Die werken het gewoon in de hand thuiswerken =meer energieverbruik ...kerst iedereen weer thuis opgesloten
Zal menne heftruck in de living parkeren
Thuiswerk,is dat een job die eigenlijk niet nodig is ,?
Hoe erg zeg? De eene mag ziek worden de andere niet. Bouw poetsen bandwerk enz... die mensen moeten het maar weten ....
Damn nee, dat had ik moeten doendaarna toch wel gezegd dat als ze u 500 000 euro gaf je er persoonlijk ging voor zorgen dat ze zich in corona geen zorgen meer moest maken.

Dat is volk dat op ons neerkijkt omdat dat op de bureau zit!Alé, er is een artikel verschenen ivm thuiswerken en de afgezaagde clichés daarover vliegen ook weer in het rond:
deze snap ik wel niet, dat is toch logisch denken hors categorie.Die werken het gewoon in de hand thuiswerken =meer energieverbruik ...kerst iedereen weer thuis opgesloten