De beerput van het internet

Mannekes, zet eens snel jullie tv op want ik vermoed dat er zo meteen een extra nieuws komt ivm volgende ontdekking die deze slimmerik op internet gedaan heeft. Virussen zijn gewoon niet besmettelijk, de covid-crisis is dus opgelost!!! :woohoo:

Omdat covid-19 een bacterieel probleem is een niets mee virussen te maken heeft. Trouwens virussen zijn nooit BESMETTELIJK geweest. We worden ziek van andere dingen zoals vergiftiging door hetgeen we inademen/opeten en op onze huid smeren... Maar zeker niet via druppels als we hoesten of niezen. Het enige dat dan uit onze mond komt is dood materiaal. Ik kan dat oplikken, doorslikken, inspuiten enz en nog zal ik niets hebben.

Mannekes, zet eens snel jullie tv op want ik vermoed dat er zo meteen een extra nieuws komt ivm volgende ontdekking die deze slimmerik op internet gedaan heeft. Virussen zijn gewoon niet besmettelijk, de covid-crisis is dus opgelost!!! :woohoo:
Eens in die mens zijn wezen speken en zeggen dat het geen kwaad kan, 't is toch dood. Wedden dat hij boos wordt?

Een lichte lockdown in NL, gisteren een demonstratie in Genk, op 21 november een grote demonstratie in Brussel, ... .
Ja jongens, we gaan de komende tijd wat zien voorbijkomen qua meningen en verdraaide feiten. Hopelijk ontploft het niet letterlijk, want naar mijn mening worden sommigen extremer in het najagen van hun waarheid.

Ma allez, wie houdt zich nu met zo'n dingen bezig. Gelamineerd en al! :lol:
Wel complimenten voor de opsteller, want weinig taalfouten

Knipsel.png

Tien tegen één dat dit zo'n personage is:

Naar aanleiding van de strengere maatregelen in sommige EU-landen regent het op sociale media inhoud voor de beerput.
Het is niet meer bij te houden wat voor onzin je nu leest.
Nogmaals, en ik blijf erbij: Velen van hen zijn de pedalen volledig kwijt en zijn zot (gemaakt) van angst. Terwijl ze zelf spreken over de volgzame gevaccineerde schaapjes die schrik aangepraat worden door de politiek en mainstream media.

Naast de opduikende oproepen om op 21/11 naar Brussel af te zakken een paar selecties:

"Ik blijf ongevacinneerd!!!
En die QR code mogen ze in hun gat steken
😉

Toch allemaal wel heel vreemd het is en blijft een gevaarlijk virus me 100 varianten erop..
Al 1 belangrijke persoon weten sterven???
😃
ik niet !.
En ja ik kan nu nergens na toe gaan, ma als ze u al 2 jaar hebben opgesloten dan weet ge daar wel aan
🙈
"

"De covid pas geeft een vals gevoel van veiligheid. Tegen einde 2021 zou WO3 uitbreken volgens voorspellingen die eerder uitgekomen zijn, we zitten er midden in! Het gaat mislopen! Tijd da mensen gaan opstaan en vechten tegen overheid en macht !! Dat mensen het zo vet laten komen! Onze vrijheid ! Alles herhaalt zich opnieuw ! Onze voorouders hebebn gevochten voor onze vrijheid en een bende clowns pakken het ons af?!!! "

"Hahaha !!!! Ja het werkt helemaal
🤣
🤣
🤣
🤣
☝️
whahhaha ! Echt ik snap Ect ni da mensen nog slapen.
🤣
🤣
🤣
het werkt zoooooo goed !!!!
👏🏼
😂
🤣
🥊

Het gaat al lang niet meer over onze gezondheid !!! Hey gaat over macht en controle. Lees reacties van dr meeste mensen maar eens. Iedereen ontwaakt stilaan.
🐑
"

"Het is oorlog
Al een geruime tijd
Maar mensen zien het niet ,kijken weg omdat het makkelijker is .
En willen het niet zien.
Er gaat voedsel tekort en andere tekorten komen
Net als in de 2de wereld oorlog
De ongevaccineerden zijn de nieuwe joden.
Precies zoals het in 1938 begonnen is
Eigendommen en bezittingen gaan worden afgepakt
Net als in de 2de wereld oorlog .
Dit is een oorlog
Een oorlog zonder fysieke wapens
Maar met een biochemisch wapen
Verpakt in de griepprik en in de covid vaccin .
De weg naar de vrijheid
🤣
🤣

Nee de weg naar totale overheids controle
Een dictatuur .
Staatsafhankelijk systeem.
En de meeste doen er al zo lekker aan mee aan dit systeem
Testen
Vaccineren.
En qr codes scannen .
Je zit in het staatssysteem.
Je zorgt ervoor dat de maatregelen nooit meer ophouden
Je draagt er aan bij dat de maatschappij en de economie naar de klote gaat.
Je draagt eraan bij dat er een 2deling tussen het volk ontstaat .
Het virus is handgemaakt en verspreid in 2019 dmv de griepprik
Zo is het onder de mensen gekomen
Dit is een uitroeing van het volk
Een slimme oorlog die zij aan het voeren zijn
Een oorlog waar de slachtoffers zelf in de rij gaan staan om zich te laten euthaniseren.
Wees voor bereid op wat er nog gaat komen .
We gaan nog erge tijden komen ."

"De film loopt op zijn einde en alles lijkt verloren......
Opeens valt de tv uit.....een nooduitzending wordt uitgezonden op alle tv zenders wereld wijd......een 8 uur documentaire legt uit wat er gebeurd in de wereld .
Het leger van de allianties arresteren ondertussen alle satanische pedofielen/ de rijke elite....en worden veroordeeld tot de doodstraf wegens verraad van de mensheid....na hun dood worden deze afgevoerd door de federatie van de galaxies en worden ze voor eeuwig opgesloten op een planeet waar ze enkel elkaar hebben ,ver weg van aarde en de mensheid.
Het geld van de elite word verdeeld onder de bevolking. Technologie en remedies die al meer dan 100 jaar verborgen werd gehouden voor de mensheid wordt teruggegeven .....
Medbeds worden overal geïnstalleerd en zo kunnen wij mensen 160 jaar oud worden net zoals het ooit bedoeld was......
Het quantum systeem wordt opgestart en er is nergens geen armoede meer....
Aarde is bevrijd van alle kwaad ....liefde kan manifesteren......en creëren....
En de mens leefde nog lang en gelukkig en minstens 1000 jaar vrede......
❤️

Ik beloof het......"

Naar aanleiding van de strengere maatregelen in sommige EU-landen regent het op sociale media inhoud voor de beerput.
Het is niet meer bij te houden wat voor onzin je nu leest.
Nogmaals, en ik blijf erbij: Velen van hen zijn de pedalen volledig kwijt en zijn zot (gemaakt) van angst. Terwijl ze zelf spreken over de volgzame gevaccineerde schaapjes die schrik aangepraat worden door de politiek en mainstream media.

Naast de opduikende oproepen om op 21/11 naar Brussel af te zakken een paar selecties:

"Ik blijf ongevacinneerd!!!
En die QR code mogen ze in hun gat steken
😉

Toch allemaal wel heel vreemd het is en blijft een gevaarlijk virus me 100 varianten erop..
Al 1 belangrijke persoon weten sterven???
😃
ik niet !.
En ja ik kan nu nergens na toe gaan, ma als ze u al 2 jaar hebben opgesloten dan weet ge daar wel aan
🙈
"

"De covid pas geeft een vals gevoel van veiligheid. Tegen einde 2021 zou WO3 uitbreken volgens voorspellingen die eerder uitgekomen zijn, we zitten er midden in! Het gaat mislopen! Tijd da mensen gaan opstaan en vechten tegen overheid en macht !! Dat mensen het zo vet laten komen! Onze vrijheid ! Alles herhaalt zich opnieuw ! Onze voorouders hebebn gevochten voor onze vrijheid en een bende clowns pakken het ons af?!!! "

"Hahaha !!!! Ja het werkt helemaal
🤣
🤣
🤣
🤣
☝️
whahhaha ! Echt ik snap Ect ni da mensen nog slapen.
🤣
🤣
🤣
het werkt zoooooo goed !!!!
👏🏼
😂
🤣
🥊

Het gaat al lang niet meer over onze gezondheid !!! Hey gaat over macht en controle. Lees reacties van dr meeste mensen maar eens. Iedereen ontwaakt stilaan.
🐑
"

"Het is oorlog
Al een geruime tijd
Maar mensen zien het niet ,kijken weg omdat het makkelijker is .
En willen het niet zien.
Er gaat voedsel tekort en andere tekorten komen
Net als in de 2de wereld oorlog
De ongevaccineerden zijn de nieuwe joden.
Precies zoals het in 1938 begonnen is
Eigendommen en bezittingen gaan worden afgepakt
Net als in de 2de wereld oorlog .
Dit is een oorlog
Een oorlog zonder fysieke wapens
Maar met een biochemisch wapen
Verpakt in de griepprik en in de covid vaccin .
De weg naar de vrijheid
🤣
🤣

Nee de weg naar totale overheids controle
Een dictatuur .
Staatsafhankelijk systeem.
En de meeste doen er al zo lekker aan mee aan dit systeem
Testen
Vaccineren.
En qr codes scannen .
Je zit in het staatssysteem.
Je zorgt ervoor dat de maatregelen nooit meer ophouden
Je draagt er aan bij dat de maatschappij en de economie naar de klote gaat.
Je draagt eraan bij dat er een 2deling tussen het volk ontstaat .
Het virus is handgemaakt en verspreid in 2019 dmv de griepprik
Zo is het onder de mensen gekomen
Dit is een uitroeing van het volk
Een slimme oorlog die zij aan het voeren zijn
Een oorlog waar de slachtoffers zelf in de rij gaan staan om zich te laten euthaniseren.
Wees voor bereid op wat er nog gaat komen .
We gaan nog erge tijden komen ."

"De film loopt op zijn einde en alles lijkt verloren......
Opeens valt de tv uit.....een nooduitzending wordt uitgezonden op alle tv zenders wereld wijd......een 8 uur documentaire legt uit wat er gebeurd in de wereld .
Het leger van de allianties arresteren ondertussen alle satanische pedofielen/ de rijke elite....en worden veroordeeld tot de doodstraf wegens verraad van de mensheid....na hun dood worden deze afgevoerd door de federatie van de galaxies en worden ze voor eeuwig opgesloten op een planeet waar ze enkel elkaar hebben ,ver weg van aarde en de mensheid.
Het geld van de elite word verdeeld onder de bevolking. Technologie en remedies die al meer dan 100 jaar verborgen werd gehouden voor de mensheid wordt teruggegeven .....
Medbeds worden overal geïnstalleerd en zo kunnen wij mensen 160 jaar oud worden net zoals het ooit bedoeld was......
Het quantum systeem wordt opgestart en er is nergens geen armoede meer....
Aarde is bevrijd van alle kwaad ....liefde kan manifesteren......en creëren....
En de mens leefde nog lang en gelukkig en minstens 1000 jaar vrede......
❤️

Ik beloof het......"
Ik zou erom kunnen lachen, maar vind dit vooral heel triestig en zorgwekkend. 😐

Ik zou erom kunnen lachen, maar vind dit vooral heel triestig en zorgwekkend. 😐
Vooral dat laatste. Dat is vooral volk uit de lagere sociale klassen. We zijn er allemaal op achteruit aan het gaan, als die coronacrisis blijft aanhouden en die wappies het financieel moeilijker krijgen ga je een etterend boeltje krijgen.

Het zijn ook die mensen die ge altijd voor u in de apotheek hebt staan palaveren over wat ze allemaal niet aan de hand hebben en hoeveel pillen ze wel niet moeten pakken tegen vanalles en nog wat.

Me dunkt steunen die marginalen de pharma al genoeg, gevaccineerd of niet.

Een collega, die in elk complot wat je kunt verzinnen gelooft, komt met het volgende:

EEN BESMETTING POSITIEF NOEMEN….

BEST SADISTISCH 🤨
En dan komt een reactie waar hij dan ook weer op reageert:

Zij: Door toedoen van 5D-negatieve niet-onthulde alien technology ja (maar niets ‘besmettelijks’)

Hij: je ziet het de laatste tijd overal, iets negatiefs positief benamen. Zeldzame bijwerkingen, om nog maar een voorbeeld te geven.

Zij: Omgekeerd pentagram noemen ze dat bij 5D-negatief; tijd dat wij dat nu massaal gaan omkeren naar iets echts (5D)!positiefs!

Hij: ben hier hard mee bezig. Maar is moeilijk, aangezien velen denken dat ze al wakker zijn.

o_O o_O o_O

Doet me ergens hieraan denken :unsure:

Reactie van een zekere Sabine over de relatie tussen een politieker van 59 jaar met een partijgenoot van 32:

"Belachelijk.
Gaat zij voor m zorgen als hij later ziek of hulpbehoevend word?
Denk t niet.
In mijn ogen is dat pedofilie"

:wtf:

In mijn ogen kan Sabine best haar ogen (en mss ook maar meteen de binnenkant van haar hoofd) eens laten nakijken.

Reactie van een zekere Sabine over de relatie tussen een politieker van 59 jaar met een partijgenoot van 32:

"Belachelijk.
Gaat zij voor m zorgen als hij later ziek of hulpbehoevend word?
Denk t niet.
In mijn ogen is dat pedofilie"

:wtf:

In mijn ogen kan Sabine best haar ogen (en mss ook maar meteen de binnenkant van haar hoofd) eens laten nakijken.

Ooit al vrouwen gekend die oprecht vriendelijk zijn voor elkaar ?

"Woensdag overlegcomité: geen ontkomen aan pasjes-, test-, telewerk- en mondmaskermaatschappij"

Een deprimerende, uitlokkende titel en ja hoor, daar zijn weer een paar figuren:

Wat een dictatuur! Wat heeft het voor zin tig aantal inentingen te doen als je daarna toch gewoon het virus kan oplopen en doorgeven? Wat is dan het verschil tussen wel en niet ingeenten? Waarom dan vaccinaties verplichten? Hier is iets heel anders aan de hand
Stap voor stap gaan ze verder met uitsluiting net zoals in andere landen. Dit heeft niets meer gezondheid te maken.
Ik kan mij echt niet herinneren dat ik voor een dictatuur gestemd heb tijdens de vorige verkiezingen...
Kijk als alle regels en verplichtingen verdwijnen, weg met de QR onzin dan wil ik twee prikken nemen. Maar je ziet nu al dat het een straatje zonder einde is, dus over mijn lijk! Leve de vrijheid!
^:wtf:
Verplicht vaccineren, verplicht elektrisch rijden, verplicht isoleren, verplicht warmtepomp, verplicht corona-pas, is het dit dat we willen? Ik wel , zeker weten. Ik wil voor mijn kinderen en kleinkinderen ook een toekomst
^ Ja ewel, waar zaag je dan over?!

De ganse Vivaldi regering krijgt een orgasme als de cijfers stijgen. Dan kunnen ze weer regeltjes opleggen. Heb altijd gedacht dat rood en groen voor iets anders stond. Geel en blauw lopen er maar bij omdat ze ministerposten hebben gekregen.
:ROFLMAO: :love2:

In welke wereld leven wij. Dacht dat wij nog altijd een vrije mening hadden. Wij gaan stilaan een dictatuur krijgen in België. Mensen word wakker. Die vaccinatie haalt niks uit. Het heeft zelfs in deze krant gestaan dat de mensen na hun 2 de vaccinatie minder anti stoffen aan maken. Marja de pharma en de ministers hun zakken moeten gevuld worden.

Voor diegenen die graag willen weten waar we ons bevinden op de roadmap:
(Let ook op de 'this is important' disclaimer rechtsboven)

Dat massive profits argument is wel niet geheel van de pot gerukt, de rol van farma, hun winstbejag EN hun invloed mag absoluut niet onderschat worden. "From January to August, the stock market value for the eight biotech companies on the S&P 500 grew by $130 billion." (en dat is apart van P&L)

En voor een paar andere argumenten in die flyer kan je ook wel wat vinden.

Natuurlijk is het merendeel onzin maar vind dat er in beide richtingen (pro/anti vaxxers) bewust of onbewust serieuze oogkleppen opgezet worden. Persoonlijk vind ik het best gezond om af en toe eens op de rem te staan en de zijlijn op te zoeken. Indien niet, dan ben je pas een schaap, ongeacht pro/anti.

Laatst bewerkt:
Dat massive profits argument is wel niet geheel van de pot gerukt, de rol van farma, hun winstbejag EN hun invloed mag absoluut niet onderschat worden. "From January to August, the stock market value for the eight biotech companies on the S&P 500 grew by $130 billion." (en dat is apart van P&L)

En voor een paar andere argumenten in die flyer kan je ook wel wat vinden.

Natuurlijk is het merendeel onzin maar vind dat er in beide richtingen (pro/anti vaxxers) bewust of onbewust serieuze oogkleppen opgezet worden. Persoonlijk vind ik het best gezond om af en toe eens op de rem te staan en de zijlijn op te zoeken. Indien niet, dan ben je pas een schaap, ongeacht pro/anti.

Er is een verschil tussen het feit dat een bepaalde industrie enorm goed scoort omdat hun product plots zéér gewild is, of stellen dat er vanalles in scène gezet of gemanipuleerd is gewoon met het doel die bepaalde sector rijk kunnen maken.

Een begrafenisondernemer verdient ook z'n boterham met mensen in zijn dorp/stad die sterven, dat wil daarom niet zeggen dat een begrafenisondernemer stiekem gaat vermoorden om meer "klanten" te hebben.

Idem voor uw frituuruitbater. Die draait ook hoge omzetten in het weekend omdat iedereen dan zin heeft in frietjes, maar dat wil niet zeggen dat uw plaatselijke frituuruitbater stiekem bepaalde substanties in het plaatselijke drinkwater loost die mensen honger en zin in frietjes doet krijgen.

Mensen hebben zin in frietjes ==> frituur wordt er rijk van
Er heerst een pandemie waarvoor iedereen gevaccineerd dient te worden ==> farmabedrijven worden hier rijk van.

Maar dat is een typisch fenomeen dat ge wel vaak ziet terugkomen bij die complottheorieën: gewone en bewezen feiten die misbruikt worden als bewijs om aan te tonen dat hun zogezegde complot de waarheid is.
"Omg het aantal elektronische betalingen is enorm gestegen! Ziet ge wel dat we gelijk hadden over dat dit allemaal een dekmantel is voor The Great Reset waarbij men cash geld wil verbannen en robotten van ons te maken die geen vrijheden meer zullen hebben?"

Ter info : Ik heb/ondersteun geen complottheorie.

En natuurlijk zal de farma een stuk rijker worden door puur vraag/aanbod. Verschil met die frituur en begrafenisondernemer is dat die
  1. doorgaans geen rijke geschiedenis aan gemanipuleer, label abuse en fraude hebben in de naam van pure winst (en dan spreken we ook over Pfizer, J&J, etc)
  2. Geen aandeelhouders hebben
Wat ik dus wou zeggen is dat de farma nu een markt heeft die ze ook niet snel gaan opgeven. Zou beetje naief zijn om te denken dat profits en daarbijhorende gelobby dus absoluut geen rol spelen. Natuurlijk ver van een complot maar het volledig ontkennen van de kracht van de farmaindustrie vind ik dan ook weer een brug te ver.

Ik heb een verhuislift aangevraagd. Dit is het antwoord:
Beste klant,
liftservice rekenen wij per uur heb ik geen lijst nodig prijs komt op
€65 voor left en een man bij om het lijf te bedienen en helpen ook
bekende 30 minuten komen voor €20,!
:unsure: :unsure: :unsure:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een verhuislift aangevraagd. Dit is het antwoord:
Beste klant,
liftservice rekenen wij per uur heb ik geen lijst nodig prijs komt op
€65 voor left en een man bij om het lijf te bedienen en helpen ook
bekende 30 minuten komen voor €20,!
:unsure: :unsure: :unsure:

Zeker dat ge naar een verhuisfirma gemaild hebt? Klink eerder als een firma die andere dingen omhoog doet gaan.

Terug
Bovenaan