Naar aanleiding van de strengere maatregelen in sommige EU-landen regent het op sociale media inhoud voor de beerput.
Het is niet meer bij te houden wat voor onzin je nu leest.
Nogmaals, en ik blijf erbij: Velen van hen zijn de pedalen volledig kwijt en zijn zot (gemaakt) van angst. Terwijl ze zelf spreken over de volgzame gevaccineerde schaapjes die schrik aangepraat worden door de politiek en mainstream media.
Naast de opduikende oproepen om op 21/11 naar Brussel af te zakken een paar selecties:
"Ik blijf ongevacinneerd!!!
En die QR code mogen ze in hun gat steken
Toch allemaal wel heel vreemd het is en blijft een gevaarlijk virus me 100 varianten erop..
Al 1 belangrijke persoon weten sterven???
ik niet !.
En ja ik kan nu nergens na toe gaan, ma als ze u al 2 jaar hebben opgesloten dan weet ge daar wel aan
"
"De covid pas geeft een vals gevoel van veiligheid. Tegen einde 2021 zou WO3 uitbreken volgens voorspellingen die eerder uitgekomen zijn, we zitten er midden in! Het gaat mislopen! Tijd da mensen gaan opstaan en vechten tegen overheid en macht !! Dat mensen het zo vet laten komen! Onze vrijheid ! Alles herhaalt zich opnieuw ! Onze voorouders hebebn gevochten voor onze vrijheid en een bende clowns pakken het ons af?!!! "
"Hahaha !!!! Ja het werkt helemaal
whahhaha ! Echt ik snap Ect ni da mensen nog slapen.
het werkt zoooooo goed !!!!
Het gaat al lang niet meer over onze gezondheid !!! Hey gaat over macht en controle. Lees reacties van dr meeste mensen maar eens. Iedereen ontwaakt stilaan.
"
"Het is oorlog
Al een geruime tijd
Maar mensen zien het niet ,kijken weg omdat het makkelijker is .
En willen het niet zien.
Er gaat voedsel tekort en andere tekorten komen
Net als in de 2de wereld oorlog
De ongevaccineerden zijn de nieuwe joden.
Precies zoals het in 1938 begonnen is
Eigendommen en bezittingen gaan worden afgepakt
Net als in de 2de wereld oorlog .
Dit is een oorlog
Een oorlog zonder fysieke wapens
Maar met een biochemisch wapen
Verpakt in de griepprik en in de covid vaccin .
De weg naar de vrijheid
Nee de weg naar totale overheids controle
Een dictatuur .
Staatsafhankelijk systeem.
En de meeste doen er al zo lekker aan mee aan dit systeem
Testen
Vaccineren.
En qr codes scannen .
Je zit in het staatssysteem.
Je zorgt ervoor dat de maatregelen nooit meer ophouden
Je draagt er aan bij dat de maatschappij en de economie naar de klote gaat.
Je draagt eraan bij dat er een 2deling tussen het volk ontstaat .
Het virus is handgemaakt en verspreid in 2019 dmv de griepprik
Zo is het onder de mensen gekomen
Dit is een uitroeing van het volk
Een slimme oorlog die zij aan het voeren zijn
Een oorlog waar de slachtoffers zelf in de rij gaan staan om zich te laten euthaniseren.
Wees voor bereid op wat er nog gaat komen .
We gaan nog erge tijden komen ."
"De film loopt op zijn einde en alles lijkt verloren......
Opeens valt de tv uit.....een nooduitzending wordt uitgezonden op alle tv zenders wereld wijd......een 8 uur documentaire legt uit wat er gebeurd in de wereld .
Het leger van de allianties arresteren ondertussen alle satanische pedofielen/ de rijke elite....en worden veroordeeld tot de doodstraf wegens verraad van de mensheid....na hun dood worden deze afgevoerd door de federatie van de galaxies en worden ze voor eeuwig opgesloten op een planeet waar ze enkel elkaar hebben ,ver weg van aarde en de mensheid.
Het geld van de elite word verdeeld onder de bevolking. Technologie en remedies die al meer dan 100 jaar verborgen werd gehouden voor de mensheid wordt teruggegeven .....
Medbeds worden overal geïnstalleerd en zo kunnen wij mensen 160 jaar oud worden net zoals het ooit bedoeld was......
Het quantum systeem wordt opgestart en er is nergens geen armoede meer....
Aarde is bevrijd van alle kwaad ....liefde kan manifesteren......en creëren....
En de mens leefde nog lang en gelukkig en minstens 1000 jaar vrede......
Ik beloof het......"