{BK}Black Devil
Well-known member
tussen stap 10 en 11 dus alVoor diegenen die graag willen weten waar we ons bevinden op de roadmap:
(Let ook op de 'this is important' disclaimer rechtsboven)
al nieuws over de nano-chips ?Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tussen stap 10 en 11 dus alVoor diegenen die graag willen weten waar we ons bevinden op de roadmap:
(Let ook op de 'this is important' disclaimer rechtsboven)
al nieuws over de nano-chips ?tussen stap 10 en 11 dus alal nieuws over de nano-chips ?
herstelderepubliek.wordpress.com

For You i make good priceZeker dat ge naar een verhuisfirma gemaild hebt? Klink eerder als een firma die andere dingen omhoog doet gaan.

De globale tekorten aan halfgeleiders gooien wat roet in het eten, maar er wordt hard gewerkt om de vertraging van de invoering van de totalitaire tirannie tot een minimum te beperken. Nog even geduld dus!tussen stap 10 en 11 dus alal nieuws over de nano-chips ?
"Door Dr. Ariyana Love"Men moet het nog wat finetunen, maar op zich lijkt de samenwerking met het ebola- en HIV-virus in de vaccins goed te verlopen!
![]()
Universiteit Stockholm ontdekt: “Vaccins” bevatten Ebola, Marburgvirus, veroorzaken AIDS en verwoesten menselijk DNA “in the process”.
De farmaceutische dodencultus zou een wereldwijde volksopstand moeten veroorzaken, maar men is al 100 jaar bezig om de mensheid onder narcose te brengen. Ook niet-gevaccineerden lopen een groot ris…herstelderepubliek.wordpress.com
. Allè, van horen zeggen he.
en de prikjes..
Heel die link leest als een soort van rant door één of andere gekke nonkel. Maar geen nood, doctor Love heeft ook een detoxprotocol (de link om in de geesten van goedgelovigen aller landen te raken)."Door Dr. Ariyana Love"
Klinkt als een dokter van een ander soort sites. Allè, van horen zeggen he.
Virussen zijn nog steeds een onbewezen theorie. Gezien de vooruitgang in wetenschappelijke laboratoriumapparatuur en gezien het feit dat we nanotechnologie kunnen observeren onder microscopie en spectroscopie, zou iemand me alsjeblieft kunnen uitleggen waarom we nog steeds geen virus kunnen identificeren? Zou germ theory de grote farmacopee kunnen zijn in de moderne geneeskunde en terreintheorie de relevantere waarheid?
Kent ge da gevoel dat ge tekst leest maar eigenlijk niet aan't focussen zijt dus moet ge het nog eens lezen? Ik heb da bij dit maar ik was nochtans 10 keer gefocust en weet nog niet waarover het gaat.Ik heb een verhuislift aangevraagd. Dit is het antwoord:
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt een makila-post?Kent ge da gevoel dat ge tekst leest maar eigenlijk niet aan't focussen zijt dus moet ge het nog eens lezen?
Tijdens de ganse pandemie -en zeker bij nieuwe verstrengingen- nam de inhoud voor de beerput toe op social media.
Maar wat ik de voorbije dagen en vandaag zie voorbijkomen is een veelvoud daarvan en tot in het meest extreme.
Mij lijkt het alsof de harde kern alle grootste klucht ineens loslaat op de wereld, hoe extremer hoe beter. Dit alles omdat ze tegen CST (maar eigenlijk tegen alles) zijn en angst hebben van de mogelijks verplichte prik(?). Benieuwd of de demonstratie van 21 november een 'La Boum' gaat worden.
Mss te lang in lockdown gezeten.Die collega van mij is wel een triestig geval eigenlijk. Vroeger een tijdje met hem gewerkt en is eigenlijk geen verkeerde gast. Maar nu heeft hij eigenlijk psychologische hulp nodig. Dat gaat hij nooit aanvaarden, want dat soort personen zijn vaak te ver weg. Dat wordt natuurlijk ook versterkt door andere idioten die net zover weg zijn. Aan zijn berichten te zien heeft hij ook geen contact meer met zijn familie omdat die waarschijnlijk niet "wakker" zijn. Ik denk dat hij vroeg of laat ook niet meer kan renderen in de maatschappij. Triestig eigenlijk.
Eerder te lang met zijn neus ergens ingezeten.Mss te lang in lockdown gezeten.
Maar alé. Er staat toch 'scientist' in zijn Twitter-profiel.

Wacht maar tot je uw booster krijgt. Dan zal je nog eens wat zien!Ik heb vandaag mijn griepvaccin gekregen, bovenop mijn dubbele dosis Pfizer en ik heb nu WiFi tot in mijn tuinhuis!
Maar alé. Er staat toch 'scientist' in zijn Twitter-profiel.![]()
Ik hoop op dab+ want ik heb nog fm in de auto.Wacht maar tot je uw booster krijgt. Dan zal je nog eens wat zien!