De beerput van het internet

tussen stap 10 en 11 dus al :eek: al nieuws over de nano-chips ?

Men moet het nog wat finetunen, maar op zich lijkt de samenwerking met het ebola- en HIV-virus in de vaccins goed te verlopen!

Ohja, degenen die dachten dat grotere bullshit dan dát artikel niet bestaat: check dan de bijhorende reacties maar eens :unsure:

Laatst bewerkt:
Men moet het nog wat finetunen, maar op zich lijkt de samenwerking met het ebola- en HIV-virus in de vaccins goed te verlopen!
"Door Dr. Ariyana Love"

Klinkt als een dokter van een ander soort sites :unsure: . Allè, van horen zeggen he.

Een collega (hij) post de volgende foto op zijn FB met in de comments:

Zij: Dit laat ons wel weten dat alles een plan is of een film weet ik veel. Heel maf!

Hij: er is ooit een deal gemaakt dat deze geheime occult mag blijven bestaan maar moeten wel alles eerst van tevoren aankondigen.

Zij: dus een brainwashing....Trump was ook voorspeld bij de Simpsons. ....🤔 en de prikjes..

:rofl: :rofl:

Dit kan toch niet meer. Als mijn kind ooit met drugs wilt experimenteren, laat ik hem zijn profiel zien. Dan gaat het snel gedaan zijn.

"Door Dr. Ariyana Love"

Klinkt als een dokter van een ander soort sites :unsure: . Allè, van horen zeggen he.
Heel die link leest als een soort van rant door één of andere gekke nonkel. Maar geen nood, doctor Love heeft ook een detoxprotocol (de link om in de geesten van goedgelovigen aller landen te raken).
Virussen zijn nog steeds een onbewezen theorie. Gezien de vooruitgang in wetenschappelijke laboratoriumapparatuur en gezien het feit dat we nanotechnologie kunnen observeren onder microscopie en spectroscopie, zou iemand me alsjeblieft kunnen uitleggen waarom we nog steeds geen virus kunnen identificeren? Zou germ theory de grote farmacopee kunnen zijn in de moderne geneeskunde en terreintheorie de relevantere waarheid?

Een onbewezen theorie: https://microbenotes.com/electron-microscopy-images-of-sars-cov-2/

Ariyana Love is kennelijk ook echt een full-time zottin, én een anti-semiet. Go big or go home.

Tijdens de ganse pandemie -en zeker bij nieuwe verstrengingen- nam de inhoud voor de beerput toe op social media.
Maar wat ik de voorbije dagen en vandaag zie voorbijkomen is een veelvoud daarvan en tot in het meest extreme.
Mij lijkt het alsof de harde kern alle grootste klucht ineens loslaat op de wereld, hoe extremer hoe beter. Dit alles omdat ze tegen CST (maar eigenlijk tegen alles) zijn en angst hebben van de mogelijks verplichte prik(?). Benieuwd of de demonstratie van 21 november een 'La Boum' gaat worden.

Tijdens de ganse pandemie -en zeker bij nieuwe verstrengingen- nam de inhoud voor de beerput toe op social media.
Maar wat ik de voorbije dagen en vandaag zie voorbijkomen is een veelvoud daarvan en tot in het meest extreme.
Mij lijkt het alsof de harde kern alle grootste klucht ineens loslaat op de wereld, hoe extremer hoe beter. Dit alles omdat ze tegen CST (maar eigenlijk tegen alles) zijn en angst hebben van de mogelijks verplichte prik(?). Benieuwd of de demonstratie van 21 november een 'La Boum' gaat worden.

Er zijn toch al meerdere van die demonstraties geweest doorheen het hele land met telkens een paar honderd of paar duizend demonstranten (vaak wellicht dezelfden).
Behalve wat staan zwaaien met spandoeken en bordjes waarop allerlei leuzes staan waarvan "vrijheid", "experiment", "NEEN", "dictatuur", de meest gebruikte termen zijn, en wat nietszeggende slogans roepen, stelt zo'n demonstratie niet veel voor hoor.

Het is nu niet dat we hiér bang van moeten zijn hoor:

Die collega van mij is wel een triestig geval eigenlijk. Vroeger een tijdje met hem gewerkt en is eigenlijk geen verkeerde gast. Maar nu heeft hij eigenlijk psychologische hulp nodig. Dat gaat hij nooit aanvaarden, want dat soort personen zijn vaak te ver weg. Dat wordt natuurlijk ook versterkt door andere idioten die net zover weg zijn. Aan zijn berichten te zien heeft hij ook geen contact meer met zijn familie omdat die waarschijnlijk niet "wakker" zijn. Ik denk dat hij vroeg of laat ook niet meer kan renderen in de maatschappij. Triestig eigenlijk.

Die collega van mij is wel een triestig geval eigenlijk. Vroeger een tijdje met hem gewerkt en is eigenlijk geen verkeerde gast. Maar nu heeft hij eigenlijk psychologische hulp nodig. Dat gaat hij nooit aanvaarden, want dat soort personen zijn vaak te ver weg. Dat wordt natuurlijk ook versterkt door andere idioten die net zover weg zijn. Aan zijn berichten te zien heeft hij ook geen contact meer met zijn familie omdat die waarschijnlijk niet "wakker" zijn. Ik denk dat hij vroeg of laat ook niet meer kan renderen in de maatschappij. Triestig eigenlijk.
Mss te lang in lockdown gezeten.

Maar alé. Er staat toch 'scientist' in zijn Twitter-profiel. :unsure:

dat zijn dingen die ik echt nooit maar dan nooit ga begrijpen :

dokter 'willekeurige naam' zegt dat vaccins slecht zijn

JA zie je, we hebben gelijk, kijk het wordt bevestigd door die ene huisdokter met geen enkel belangrijke naam of studie ooit gedaan

honderderden werelddeskundigen en experten : vaccins werken

neen, geloven we niet want kijk dokter willekeurige naam heeft gezegd dat ......

Terug
Bovenaan