Alé, ondertussen ligt men op social media al weer te klagen over het feit het schending van de privacy is dat bedrijven dienen te registreren welke werknemers wel/niet van thuis kunnen werken.
Die "schending van de privacy" is iets dat tegenwoordig toch ook al te vaak misbruikt wordt.
Straks is het al schending van de privacy zeker dat de overheid geen gratis onzichtbaarheidsmantels uitdeelt? Wantja, niet anoniem over straat kunnen lopen "is schending van de privacy", andere mensen moeten niet weten wanneer gij over straat loopt! Schandalig trouwens dat ge moet aangeven dat uw kleine geboren is, dat is toch ook schending van de privacy, waarom moet de overheid weten dat ik papa ben geworden? Waarom moet uw naam trouwens op uw ID-kaart en rijbewijs staan? Schending van de privacy! Waarom moet de werkgever mij trouwens officieel uitbetalen en niet in het zwart? De overheid moet niet weten bij welk bedrijf ik werk, schending van de privacy!
En btw: willen mijn mede-BG'ers eens stoppen met het lezen van wat ik hier post? Dat is mijn mening en daar hebben jullie toch geen zaken mee???