De beerput van het internet

Alé, ondertussen ligt men op social media al weer te klagen over het feit het schending van de privacy is dat bedrijven dienen te registreren welke werknemers wel/niet van thuis kunnen werken.:sarcastic:

Die "schending van de privacy" is iets dat tegenwoordig toch ook al te vaak misbruikt wordt.
Straks is het al schending van de privacy zeker dat de overheid geen gratis onzichtbaarheidsmantels uitdeelt? Wantja, niet anoniem over straat kunnen lopen "is schending van de privacy", andere mensen moeten niet weten wanneer gij over straat loopt! Schandalig trouwens dat ge moet aangeven dat uw kleine geboren is, dat is toch ook schending van de privacy, waarom moet de overheid weten dat ik papa ben geworden? Waarom moet uw naam trouwens op uw ID-kaart en rijbewijs staan? Schending van de privacy! Waarom moet de werkgever mij trouwens officieel uitbetalen en niet in het zwart? De overheid moet niet weten bij welk bedrijf ik werk, schending van de privacy!

En btw: willen mijn mede-BG'ers eens stoppen met het lezen van wat ik hier post? Dat is mijn mening en daar hebben jullie toch geen zaken mee???
En hier mijn paspoort voor de klantenkaart I'd Zara.

en de beroemde : 50% in IC is gevaccineerd
Dat heb ik net proberen aanhalen in een discussie, dat de meerderheid van de gevaccineerde een onderliggende aandoening had en de overige 50% niet-gevaccineerde zijn

Ik kreeg als antwoord:
"Dat zeggen ze ja, maar wie kan dat controleren. De ziekenhuizen geven door wat de overheid/media goed uitkomt"

Dan stopt het discuteren wel snel

tuurlijk willen de helft vd gevaxten strenger, ze zijn razend, boos, wanhopig omdat ze zich hebben laten vangen en er helemaal niks vrijheid komt ! ze willen gewoon wraak op de gezonde niet gevaxten die van niks last hebben in een gezond lichaam met eigen immuniteit, ipv een spuit die heel uw lichaam verzwakt ! ik als niet gevaxte ben gezond en verspreid helemaal niks, had mijn lichaam geen weerstand of middelen om virus te bestrijden, was ik doodziek natuurlijk ! de gevaxten verspreiden alles !
De enige definitieve oplossing daartegen is eigenlijk het uitroeien van de populatie tot pakweg 30% nog overblijft. Dat is natuurlijk geen optie dus de 2de optie die we hebben is iedereen opsluiten in gouden kooien onder een communistisch beleid waar dat iedereen die niet akkoord is bestempeld dient te worden als terrorist. Optie 3 is er mee leren leven maar dat wil de overgrote meerderheid duidelijk niet.
Zonlang men niet toegeeft dat vaccinatie NUL bescherming biedt tegen besmetting zal iedere maatregel contraproductief blijken. Op de site van de Britse regering staan alle cijfers open en bloot,... gevaccineerden zijn pro rata (dus niet enkel in absolute cijfers) méér besmet dan niet gevaccineerden. Ze komen minder snel (weer pro rata) in het hospitaal, maar ze lopen VAKER besmet rond. De coronapas op basis van vaccinatiestatus werkt derhalve CONTRAPRODUCTIEF!

Laatst bewerkt:
Hoe verklaren zij eigenlijk ziektes ?
Zolang bestaan vaccins nog niet dus waarom werden mensen dan ziek voor vaccins? Allemaal slechte immuniteit dan?

Ik hoop echt dat er na corona nog eens een nieuwe pandemie komt.
Niet eentje waar ge zwaar ziek van wordt en waar de zorgsector dus last van krijgt, maar wel eentje waarbij degenen die geen vaccin willen nemen omwille van allerlei onzin, voor de rest van hun leven 24/24 met het vliegend schijt zullen zitten.

Niet eentje waar ge zwaar ziek van wordt en waar de zorgsector dus last van krijgt, maar wel eentje waarbij degenen die geen vaccin willen nemen omwille van allerlei onzin, voor de rest van hun leven 24/24 met het vliegend schijt zullen zitten.
Dat hebben ze nu al hoor, als ge ziet wat daar allemaal uitkomt.

Dat bericht van diene Didier Meulendijks van AstraZeneca waar FB nu mee wordt overspoeld... Heb 's een Google News search gedaan op die man en die blijkt 2 links op te leveren: Panorama en De dagelijkse standaard...

Op FB zou wordt die zijn betoog over "niet gevaccineerden en gevaccineerden hebben evenveel kans enz..." vlotjes gedeeld als nieuws maar geen enkele gerenommeerde journalistieke organisatie heeft dat bericht overgenomen. Toch denken veel mensen dat dit nieuws is <zucht>

Hoe verklaren zij eigenlijk ziektes ?
Zolang bestaan vaccins nog niet dus waarom werden mensen dan ziek voor vaccins? Allemaal slechte immuniteit dan?
Enkele posts terug kwam er nog iemand af met een "dokter" die virussen een onbewezen theorie noemt.
Ik denk dus dat het de wil van god of aliens ofzo moet zijn.

Jeuk aan de aars en gekrompen armen.

ivb7Rt5.jpeg

:unsure:

Zouden ze niet beter om de coronagolfzieken van gans het land op te vangen in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest een vijftal ziekenhuizen, bijna drieduizend bedden, gebruiken en beveiligen om alzo de andere ziekenhuizen in het land te vrijwaren.

Erik Knieper
Indien men voor 100% kan aantonen dat niet gevaccineerden een bedreiging vormen voor de volksgezondheid dan moet men juist die groep beschermen

Alain Van Lierde
Sie mußen allen geimpft werden … aber erst eine douche mit Zyklon B ! En we weten de Oostenrijkers zijn zeer efficiënt in het opzetten van zulk een zaken … ze hebben in het verleden al veel geoefend, laat ik het zo stellen.

Toon Veraart
De eerste 1940 praktijken worden in gevoerd

Dietrich Schoels
Hitler was ook vandaar afkomstig zeker

Maude Desmet
Oostenrijk....waar ooit een kleine Adolf geboren werd. Prachtig land

Krzystov Pirensko
Dan eis ik ook een levensverzekering erbij…..als ik complicaties of zelfs de dood verkrijg door de vaccinatie betaalt de regering mijn vrouw 500.000€ uit…..goede deal
Oké en dat is genoeg sociale media voor vandaag :help:
Privacy gewijs mag men je online account niet koppelen aan je rijksregisternummer zeker ? Dan zouden sommige al eens 2x nadenken

Oké en dat is genoeg sociale media voor vandaag :help:
Privacy gewijs mag men je online account niet koppelen aan je rijksregisternummer zeker ? Dan zouden sommige al eens 2x nadenken
Ik wil graag een aanvulling doen:

Oostenrijk en Italie, twee landen die al sinds mensengeheugenis heel vatbaar zijn voor fascistische regimes staan ook nu vooraan in de rij om het nog es te proberen. Kunnen we maar beter geen voorbeeld aan nemen.

Super laat de processen over vaxschade maar beginnen
Aan alle voorstanders weet aan welk regime jullie doelbewust meewerken vergeet dit NOOIT. Maar ik geef u graag een briefje mee van een slachtoffer van 75 jaar geleden. After the end of WWII, Haim G. Ginnot penned this open letter in the preface to his book ‘Teacher and a child” about a Nazi concentration camp:
"Dear teacher,… Meer weergeven

Na afloop van WOII, Haim G. Ginnot heeft deze open brief in het voorwoord van zijn boek ‘Leraar en een kind’ over een concentratiekamp nazi:
"Beste leraar, ik ben een overlever van een concentratiekamp. "Mijn ogen hebben gezien wat niemand hoeft te zien.
Gaskamers gebouwd door gekwalificeerde technici.
Kinderen vergiftigd door gekwalificeerde artsen.
Baby's die gedood worden door gekwalificeerde verpleegkundigen.
Vrouwen en kinderen vermoord en verbrand door alumni.
Dus ik heb zo mijn vermoedens over opvoeding.
Mijn verzoek is: help je studenten mens te worden. Jouw inspanningen mogen nooit getrainde monsters of ervaren psychopaten voortbrengen. Lezen, schrijven en rekenen kennen zal alleen belangrijk zijn als ze onze kinderen menselijker maken. ”

Die hier op reageren met een hartje,daar moet je voor uitkijken straks...

Terug
Bovenaan