Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Dictatuur staat."Allee hop, nog eentje erbij om de beerput gevuld te krijgen:
https://pasteboard.co/hgCrRLmD8TSC.png
Hier nog zo'n jaaper!Ik heb ook ne goeie gevonden
Dino’s nooit bestaan
Shakespeare nooit bestaan
Lady DI leeft nog
…..
Dit stuk is zo degelijk geschreven dat ik niet anders kan dan er geloof aan te hechten!
Duidelijk iemand die ook informatie op een correcte manier zal kunnen interpreteren. Zal ook zijn eigen onderzoek gevoerd hebben.Dit stuk is zo degelijk geschreven dat ik niet anders kan dan er geloof aan te hechten!
Onderzoek is niet nodig, hij kent iemand.Duidelijk iemand die ook informatie op een correcte manier zal kunnen interpreteren. Zal ook zijn eigen onderzoek gevoerd hebben.
Isolatiekamp is waar ze gaan leren isoleren. Met de stijgende energieprijzen en de winter in aantocht is dit toch wel een mooi gebaar van de overheid.En telkens wanneer je denkt dat het niet gekker kan...gaat er weer een rond op social media.
Wel grappig dat ze de gevaccineerden of personen die zich aan de maatregelen houden 'bange schaapjes' noemen terwijl die oelewappers de meest beangstigde berichten ronddelen en daar geloof aan hechten.
Als ze hun echt hun eigen research zouden doen, zouden ze zien dat de Australische premier zo helemaal niet heet.En telkens wanneer je denkt dat het niet gekker kan...gaat er weer een rond op social media.
Wel grappig dat ze de gevaccineerden of personen die zich aan de maatregelen houden 'bange schaapjes' noemen terwijl die oelewappers de meest beangstigde berichten ronddelen en daar geloof aan hechten.

Maar... waarom post hij/zij dan dingen onder een andere naam? Wat heeft hij/zij te verbergen?Als ze hun echt hun eigen research zouden doen, zouden ze zien dat de Australische premier zo helemaal niet heet.![]()

Aamaai wat moet dat dan geven als gij de Chinese anale test moet laten afnemen?Ik moet nu wel zeggen dat de enige PCR-test die ik gedaan heb de afgelopen twee jaar, ook wel als een kleine marteling aanvoelde en ik hier ook met een stromende bloedneus in de zetel zat. Ben blij dat het bij die ene keer is gebleven voor mij![]()
Die vent is de organisator van die mars van vorige week. Die meent dat spijtig genoeg wel.Maar dat is toch volledig fake volgens mij, gewoon wat trollen? Als je bluetooth apparaten zoekt komt er letterlijk "iPhone van x", 'Samsung Galaxy S20 van y' te staan. Zo lomp kan die toch ook niet zijn.
Gisteren met een vriendin gesproken die in de zorg werkt. Het is echt dramatisch blijkbaar. Die moet deze week 3 verschillende shiften toen omdat er ook geen volk genoeg is.Allee hop, nog eentje erbij om de beerput gevuld te krijgen:
https://pasteboard.co/hgCrRLmD8TSC.png
Ik ga wat gemeen klinken, maar van wat ik me herinner was het vaccinatiepercentage vooral laag bij zorgkundigen.Mijn ma werkt in de zorg (wel thuiszorg, maar ja, dat is ook zorg hé) en zij heeft ook verschillende collega's die zich niet willen laten inenten. Dat werkt dan in de zorg...
.. maar niet voor lang meerDat werkt dan in de zorg...

Dit kan toch nietWAARSCHUWING!!!
Zet jullie schrap, want het volgende bericht + commentaren is te absurd om niet te posten (op de afbeelding kan je klikken om naar de volgende afbeelding te gaan):

Ik was nog aan het twijfelen omDit kan toch niet![]()
of
te posten. Hier zijn idd geen woorden voor...