De beerput van het internet

En telkens wanneer je denkt dat het niet gekker kan...gaat er weer een rond op social media.

Wel grappig dat ze de gevaccineerden of personen die zich aan de maatregelen houden 'bange schaapjes' noemen terwijl die oelewappers de meest beangstigde berichten ronddelen en daar geloof aan hechten.

En telkens wanneer je denkt dat het niet gekker kan...gaat er weer een rond op social media.

Wel grappig dat ze de gevaccineerden of personen die zich aan de maatregelen houden 'bange schaapjes' noemen terwijl die oelewappers de meest beangstigde berichten ronddelen en daar geloof aan hechten.
Isolatiekamp is waar ze gaan leren isoleren. Met de stijgende energieprijzen en de winter in aantocht is dit toch wel een mooi gebaar van de overheid.

Als ze hun echt hun eigen research zouden doen, zouden ze zien dat de Australische premier zo helemaal niet heet. 🧐

Ik moet nu wel zeggen dat de enige PCR-test die ik gedaan heb de afgelopen twee jaar, ook wel als een kleine marteling aanvoelde en ik hier ook met een stromende bloedneus in de zetel zat. Ben blij dat het bij die ene keer is gebleven voor mij :unsure:
Aamaai wat moet dat dan geven als gij de Chinese anale test moet laten afnemen?

Maar dat is toch volledig fake volgens mij, gewoon wat trollen? Als je bluetooth apparaten zoekt komt er letterlijk "iPhone van x", 'Samsung Galaxy S20 van y' te staan. Zo lomp kan die toch ook niet zijn.
Die vent is de organisator van die mars van vorige week. Die meent dat spijtig genoeg wel.
Allee hop, nog eentje erbij om de beerput gevuld te krijgen:
https://pasteboard.co/hgCrRLmD8TSC.png
Gisteren met een vriendin gesproken die in de zorg werkt. Het is echt dramatisch blijkbaar. Die moet deze week 3 verschillende shiften toen omdat er ook geen volk genoeg is.

Mijn ma werkt in de zorg (wel thuiszorg, maar ja, dat is ook zorg hé) en zij heeft ook verschillende collega's die zich niet willen laten inenten. Dat werkt dan in de zorg...

Mijn ma werkt in de zorg (wel thuiszorg, maar ja, dat is ook zorg hé) en zij heeft ook verschillende collega's die zich niet willen laten inenten. Dat werkt dan in de zorg...
Ik ga wat gemeen klinken, maar van wat ik me herinner was het vaccinatiepercentage vooral laag bij zorgkundigen.

Toevallig een slechtbetaald beroep waar je ook niet echt zware studies voor moet volgen, en waar de VDAB graag elke migrant (ongeacht achtergrond) naartoe duwt want er is een hoge nood aan. Dus een vrij laag scholingsniveau, en een vrij lage vaccinatiegraad. Raar.

Ik ken ook zo'n jong meisje dat op elk vlak gewoon de boot heeft gemist (geen diploma middelbaar, nooit echte levensskills geleerd), en zie, ze is niet gevaccineerd want haar mama die in de zorg werkt wil het niet.

Terug
Bovenaan