"Hopen" dat er nog eens iemand tegenzit voor het einde van uw lease.
Hier met de lease van de vrouw ook een kras/blikschade laten repareren (mijn fout, eerste blikschade in 20 jaar rijbewijs). Week binnen bij de carrossier. Nog geen maand later een kras op exact dezelfde plek, en deze keer niet door ons. Owkeej dan...
Goh, moest het nu m'n laatste jaar zijn ofzo. Maar ik ga het wss op m'n heupen krijgen als ik zo nog ongeveer 4j moet rond bollen.
In eerste instantie viel mij het niet op omdat de wagen niet 'clean' stond & je natuurlijk niet elke keer heel uw wagen inspecteert. Maar eens je 't weet kan ik dat niet uit m'n achterhoofd krijgen, dus blijft dat dag in, dag uit tegen steken.
Ik bol al véle jaren accident-vrij, dus de kans dat er echt nog eens iemand 'goed' tegen zit is op zich niet heel groot (tenzij ik het zelf expres moest uitlokken, zoals het cliché gaat). Zelf expres uitlokken zie ik dan ook niet zitten.
Dus uitzingen tot einde lease ... goh ... 'k ga toch eerst eens gaan horen bij de BMW dealer wat het gaat/kan kosten (MOET officiële dealer wete, en die zijn altijd kostelijker).
Iets soortgelijks gehad, bij het eindverslag was het €340 daarvoor. Sierlijst + voorbumper tesamen toen.
Kleine anekdote ... m'n pa heeft een goed jaar geleden 't zelfste voorgehad. Echter is men daar via camerabeelden wél te weten gekomen wie het geweest is.
Dat sleept nu al een goed jaar aan & hij heeft blijkbaar nog steeds z'n geld niet terug (750 EUR franchise moest hem zelf opleggen) & de rekening was toch eind de 900 EUR voor te herspuiten.
Weet wel niet meer hoeveel 'platen' men moest herspuiten. Bij mij is het technisch gezien 1 stuk, nl. de bumper. Maar da's toevallig ook een vrij 'groot' stuk.
Maar aangezien 't gros van de kosten wss werkuren zijn ... dunno of het dan cheaper uitkomt met 1 groot stuk koetswerk losmaken & spuiten VS meerdere kleine platen loskoppelen & herspuiten.
TBD zeker.