Auto De bedrijfswagen topic

Welk type bedrijfswagen heb jij (besteld)?

  • Diesel

    Stemmen: 50 17,7%
  • Benzine

    Stemmen: 33 11,7%
  • Plug-in hybride (PHEV)

    Stemmen: 95 33,7%
  • Elektrisch (EV)

    Stemmen: 104 36,9%

  • Totaal aantal stemmers
    282
I5 touring besteld :woohoo: Juli staat hem er normaal gezien.

Hier ook vandaag de bevestiging binnengekregen van het werk. Huidige G31 (facelift) zal tegen dat mijn contract in oktober afloopt een G61 eDrive40 worden. Heb er zelf nog wat extra opties bij kunnen kletsen vergeleken met de huidige. Wel geen M pakket erbij maar om de één of andere reden vind ik dat op het nieuwe model niet zo erg. Had het ook al niet op de huidige.
 
Hier zal het uiteindelijk de Enyaq worden.
Nu nog beslissen.. Wit , Zwart of arctic silver.

Moest blauw mogen dan was het geen probleem.

Zwart net mee gereden.. altijd wel goed, maar 'tis maar zo zwart.
en wit is zo wit?
En dat arctiv silver is wel cava op foto, maar in het echt nog niet gezien en daar zei iedereen die ik ken van dat het op niks trekt in het echt.
Moeilijk moeilijk.
 
Hier zal het uiteindelijk de Enyaq worden.
Nu nog beslissen.. Wit , Zwart of arctic silver.

Moest blauw mogen dan was het geen probleem.

Zwart net mee gereden.. altijd wel goed, maar 'tis maar zo zwart.
en wit is zo wit?
En dat arctiv silver is wel cava op foto, maar in het echt nog niet gezien en daar zei iedereen die ik ken van dat het op niks trekt in het echt.
Moeilijk moeilijk.
Ik vind dat YT filmpjes een goed beeld geven van de kleur wanneer je het niet in het echt kan zien.
Dusja, artic silver trekt echt op niets.
 
Hier zal het uiteindelijk de Enyaq worden.
Nu nog beslissen.. Wit , Zwart of arctic silver.

Moest blauw mogen dan was het geen probleem.

Zwart net mee gereden.. altijd wel goed, maar 'tis maar zo zwart.
en wit is zo wit?
En dat arctiv silver is wel cava op foto, maar in het echt nog niet gezien en daar zei iedereen die ik ken van dat het op niks trekt in het echt.
Moeilijk moeilijk.
Blij dat ik blauw mocht kiezen. Wit vind ik ook wel nog knap
 
Ik vind dat YT filmpjes een goed beeld geven van de kleur wanneer je het niet in het echt kan zien.
Dusja, artic silver trekt echt op niets.
goed punt! dat is inderdaad maar niets.
Blij dat ik blauw mocht kiezen. Wit vind ik ook wel nog knap
Ik heb het dan maar in de mail gezet, dat ook al staat het niet in de keuzelijst dat als blauw toch zou mogen ik liever blauw zou hebben.
Anders is het toch maar weer zwart..
Er komt nog wel eens modder op en dat steekt toch harder af op wit.
 
In onze nieuwe policies is blauw niet meer toegelaten. Zij die tot op heden 'verboden kleuren' hadden gekozen zullen uiteraard die wagen uitrijden. Maar eens het tijd wordt voor de volgende zal het dus beperkt worden tot wit, zwart & allerhande grijzen.

In mijn geval zou mijn 'carbon schwartz' dus wss nog OK zijn voor de policy. 'k Heb er zo wel al 2 gehad, maar TBD voor de volgende zeker. :whistle:
 
Inderdaad, daar was het, ik kwam niet direct op de naam maar nu doet het een belletje rinkelen.
Ooit die zijn vergunning nog gezien voor de privé-woning.

Geheel onderkelderd met een standplaats of 7 voor auto's en dan een autolift vanuit de kelder naar de "mancave" waar hij dan zijn zotte modellen kon laten zien aan zijn bezoek.
 
Den enen al wat meer dan den anderen zeker.

Al is het wel zo dat 't gros van de posters hier geen echte sukkelaars zijn ook.
True. Het was vooral een verwijzing naar het topic waar een onderzoek gepost werd over inkomens etc, waarin dan bleek dat vele in de categorie rijk zouden vallen en er ineens 800 verklaringen kwamen waarom die mensen met €6000 net/maand gezinsinkomen dan niet rijk zouden zijn.
 
True. Het was vooral een verwijzing naar het topic waar een onderzoek gepost werd over inkomens etc, waarin dan bleek dat vele in de categorie rijk zouden vallen en er ineens 800 verklaringen kwamen waarom die mensen met €6000 net/maand gezinsinkomen dan niet rijk zouden zijn.
Gohja, ben niet mee met dat topic, maar da's net zoals de discussie over de 'middenklasse'. Wat is middenklasse? Iedereen heeft er zowat z'n eigen gedacht over. Zelfs economisten geraken er niet eenduidig aan uit welke definitie men er aan wil geven.

Dus kan je u wel inbeelden dat het concept 'rijk' ook zeer 'rekbaar' is. Alsook een concept is dat de verschillende sociale klassen ook gewoon anders zullen interpreteren. Dus ook moeilijk 'eenduidig' akkoord over zal gevonden worden.
Zij die zeggen dat 6K net/maand niet rijk is zien dit concept wss als de Elon Musk'en of minimum de Mark Coucke's van deze wereld. Terwijl iemand die nauwelijks een brood kan veroorloven gegarandeerd zal zeggen dat die 6K mensen steenrijk zijn.

Bij gevolg lijkt mij dat ook een discussie die je nooit kan 'winnen' op een forum met mensen van verschillende gedachten, overtuigingen & financiële situaties.
 
Het is toch een bedrijfswagen dus 😝

Ja, maar wat ik bedoel : als je een bedrijfswagen mag kiezen, zit je keuzelijst toch in een bepaalde categorie ? Als je budget dat van een i5 is, vind ik het wel raar dat je naar een iX1 aan het kijken was (en bvb niet een iX3 of zelfs iX). Of het zou een bewuste keuze moeten zijn om ook zo weinig mogelijk VAA te moeten betalen.
EDIT: of inderdaad wat @ThekillingGoku zegt. Zat zelf met een WT/WN bedrijfswagen in mijne kop.
 
Ja, maar wat ik bedoel : als je een bedrijfswagen mag kiezen, zit je keuzelijst toch in een bepaalde categorie ? Als je budget dat van een i5 is, vind ik het wel raar dat je naar een iX1 aan het kijken was (en bvb niet een iX3 of zelfs iX). Of het zou een bewuste keuze moeten zijn om ook zo weinig mogelijk VAA te moeten betalen.
EDIT: of inderdaad wat @ThekillingGoku zegt. Zat zelf met een WT/WN bedrijfswagen in mijne kop.
Ja klopt inderdaad dat het als zelfstandige is :)
 
Terug
Bovenaan