Play4 De Bachelorette

Ze weet toch al van het begin dat die afstand er is? Nu hem 'geen valse hoop' geven vond ik lachwekkend 😁
Ja dat vind ik dus ook belachelijk eh. Ze hebben op voorhand toch van elke kandidaat het profiel. Gescheiden, co-ouderschap met 2 kinderen, woonachtig nabij Diksmuide. Als ge dat op voorhand allemaal weet, dan zou nu het argument "hij woont te ver" toch echt niet van tel mogen zijn. Dan zou ge die in de eerste plaats gewoon niet laten meedoen. Ocharme Djangoooooooooooo.
 
Ik denk dat ze de afstand gewoon als een excuus gebruikt. Ze weet ook wel ergens dat de juiste keuze Django zou zijn. De verstandige keuze zeker en vast ook.
 
Elke serieus.. Achterlijke dwaze trien..... Altijd fan van geweest maar hoe extreem achterlijk is deze keuze nu weer... binnen een paar weekskes in de boekskes dat scheef zit. Niks tegen Ivan maar ge ziet sws al dat da nooit gaat werken tussen die twee..
 
Voor den Ivan was dit gewoon Temptation Island. Hij heeft het spel gewonnen maar vergeten dat hij naar huis moet en geen single meer is
 
Toen Django er vorige week uitging, wist je toch dat dit ging gebeuren 🤣🤣
Van Damme heeft ne schone opvolger.
 
Elke serieus.. Achterlijke dwaze trien..... Altijd fan van geweest maar hoe extreem achterlijk is deze keuze nu weer... binnen een paar weekskes in de boekskes dat scheef zit. Niks tegen Ivan maar ge ziet sws al dat da nooit gaat werken tussen die twee..

Ze zijn al uit elkaar :laugh:
 
Van iemand die kennelijk een dermate zware scheiding achter de rug heeft had ik nu we wat meer mensen kennis en inzicht verwacht.

Ik begrijp dat ze vlinders voelde maar eenmaal op die leeftijd moet je dat we kunnen plaatsen
 
Gevolgd met één oog, maar dit moet toch 1 van de grootste kutprogramma's van de laatste maanden zijn?
Presentatie trekt op niks. De geforceerde 'cocktailparty's'. De geforceerde gesprekken. Bij zo'n programma's wordt alles altijd extreem gestuurd door productie, maar valt dat minder op. Hier is 't zo duidelijk dat ze eens daar moeten gaan zitten, eens dat gesprek voeren, eens dit zeggen, eens dat doet,... dat het echt heeeeeel onnatuurlijk aanvoelt.

Los daarvan vind ik dat Elke nu eens niets, maar dan ook niets te bieden heeft. Echt gewoon geen inhoud. Wat mij vooral bijbleef is de manier waarop ze plots kwaad was op iedereen nadat ze iemand naar huis had gestuurd en niemand een babbeltje ging slaan ermee. Wat een aanstellerij was dat zeg. 'Ik ben heel avontuurlijk', gaat ze met Django racen op een circuit. Racen, Elke, dat is snel rijden. Stapt ze uit die wagen: 'heel spijtig dat Django enkel bezig was met die wagen en niet met mij, ik was bang'. Onnozele taart.

Toch continu doorgespoeld om te zien aan het einde van de aflevering wie ze naar huis stuurde. Finale was top. Als ge dan nog moet vragen aan mama wat je moet doen, ben je toch ver van huis.

Gooit ze de 2 meest stabiele personen eruit, kiest ze voor 'haar gevoel'. 5 maanden later is 't gedaan.

Wat een irritant wijf zeg.
 
Die Ivan heeft ook een tijdje geleden meegedaan met dat dating programma met die 4 BV's. Heeft toen met Pommeline gedated dacht ik.
 
amai, zo gefrustreerd precies..
en toch nog helemaal gekeken
Nee hoor, totaal niet. Misschien dat dat verkeerd overkomt dan. Ik zit vooral voortdurend te lachen met zo'n type programma's. Was het niet van mijn vrouw geweest, ik keek daar niet naar. Maar eens ik dan volg, ben ik getriggerd om de week erop terug mee te kijken.
 
Wat ne kerel :rofl: die medaille ernaast :rofl:

fYwWpVg.png
 
Terug
Bovenaan