Play4 De Bachelorette

Wat een narcistische lul, die Fabrizio. Ik voel mijn IQ telkens verder wegzakken vanaf dat die kerel zijn mond opendoet.

Wat een debiel concept is dat programma ook. Zo mààk je toch ook narcisten?! "Zeg Fabrizio, wat zou je ervan zeggen dat we een wekenlang durend programma maken rond jouw persoontje, waarbij enkele zorgvuldig geselecteerde vrouwen jou wekenlang het hof moeten maken terwijl jij als een Romeinse keizer uw duimpje omhoog of omlaag moet houden?". :wtf:

*Meisje x zet haar linkerteen 2 cm teveel naar links"
Zonnekoning Fabrizio: "Dat vind ik echt niet kunnen, neen, op die manier zal ze geen kans maken bij mij!"
Meisje x: "Ah oei, sorry Fabrizio!! Hoe kan ik het goedmaken Fabrizio? Is er anders nog iets wat ik kan doen Fabrizio?" :sarcastic:

Repeat x 100 000.

10 weken later, Zonnekoning Fabrizio met een air van hier tot in Tokio: "Jah, ik heb dan maar met alledrie de overblijvende wijven liggen vossen want ja, seks is belangrijk voor mij. Wie mij daarvoor wil veroordelen, be my guest!" :wtf: :wtf:

En die kerel komt daar allemaal mee weg. En die vindt dat allemaal normaal. Dat is zo het type rotverwaande gastjes, geen opvoeding gekregen, waarschijnlijk enigskind, ... Die kerel moet dringend eens slagen krijgen op zijn lelijke wit-gebleachte tanden en hopelijk landt hij dan eens met zijn voetjes op de grond.
@nokeyboard toch
 
Wat een narcistische lul, die Fabrizio. Ik voel mijn IQ telkens verder wegzakken vanaf dat die kerel zijn mond opendoet.

Wat een debiel concept is dat programma ook. Zo mààk je toch ook narcisten?! "Zeg Fabrizio, wat zou je ervan zeggen dat we een wekenlang durend programma maken rond jouw persoontje, waarbij enkele zorgvuldig geselecteerde vrouwen jou wekenlang het hof moeten maken terwijl jij als een Romeinse keizer uw duimpje omhoog of omlaag moet houden?". :wtf:

*Meisje x zet haar linkerteen 2 cm teveel naar links"
Zonnekoning Fabrizio: "Dat vind ik echt niet kunnen, neen, op die manier zal ze geen kans maken bij mij!"
Meisje x: "Ah oei, sorry Fabrizio!! Hoe kan ik het goedmaken Fabrizio? Is er anders nog iets wat ik kan doen Fabrizio?" :sarcastic:

Repeat x 100 000.

10 weken later, Zonnekoning Fabrizio met een air van hier tot in Tokio: "Jah, ik heb dan maar met alledrie de overblijvende wijven liggen vossen want ja, seks is belangrijk voor mij. Wie mij daarvoor wil veroordelen, be my guest!" :wtf: :wtf:

En die kerel komt daar allemaal mee weg. En die vindt dat allemaal normaal. Dat is zo het type rotverwaande gastjes, geen opvoeding gekregen, waarschijnlijk enigskind, ... Die kerel moet dringend eens slagen krijgen op zijn lelijke wit-gebleachte tanden en hopelijk landt hij dan eens met zijn voetjes op de grond.
Iemand is precies jaloers omdat ie geen vrouwtjes kan playen...
 
Wat een narcistische lul, die Fabrizio. Ik voel mijn IQ telkens verder wegzakken vanaf dat die kerel zijn mond opendoet.

Wat een debiel concept is dat programma ook. Zo mààk je toch ook narcisten?! "Zeg Fabrizio, wat zou je ervan zeggen dat we een wekenlang durend programma maken rond jouw persoontje, waarbij enkele zorgvuldig geselecteerde vrouwen jou wekenlang het hof moeten maken terwijl jij als een Romeinse keizer uw duimpje omhoog of omlaag moet houden?". :wtf:

*Meisje x zet haar linkerteen 2 cm teveel naar links"
Zonnekoning Fabrizio: "Dat vind ik echt niet kunnen, neen, op die manier zal ze geen kans maken bij mij!"
Meisje x: "Ah oei, sorry Fabrizio!! Hoe kan ik het goedmaken Fabrizio? Is er anders nog iets wat ik kan doen Fabrizio?" :sarcastic:

Repeat x 100 000.

10 weken later, Zonnekoning Fabrizio met een air van hier tot in Tokio: "Jah, ik heb dan maar met alledrie de overblijvende wijven liggen vossen want ja, seks is belangrijk voor mij. Wie mij daarvoor wil veroordelen, be my guest!" :wtf: :wtf:

En die kerel komt daar allemaal mee weg. En die vindt dat allemaal normaal. Dat is zo het type rotverwaande gastjes, geen opvoeding gekregen, waarschijnlijk enigskind, ... Die kerel moet dringend eens slagen krijgen op zijn lelijke wit-gebleachte tanden en hopelijk landt hij dan eens met zijn voetjes op de grond.
Moest je meekijken met madam?

Het was inderdaad de grote Fabrizio-show. Ik weet niet of die grieten meededen omdat ze werkelijk geloofden in zijn opzet om een serieuze relatie te krijgen uit deze egoboost of dat ze zelf meer volgers wilden op hun instagram.
 
Iemand is precies jaloers omdat ie geen vrouwtjes kan playen...

Ja, het zal dat zijn.

Ofwel:
- ben ik allergisch aan narcisten
- zoek ik "vrouwtjes" met enige vorm van zelfrespect en zelfstandigheid. Niet het type die 10 weken loopt te bedelen om het voorrecht te mogen hebben om op date te gaan met De Uitverkorene. Kort gezegd, een "vrouwtje" van het jaar 2022 i.p.v. 1822.
 
Moest je meekijken met madam?
:laugh:

Ik deed nuttige dingen aan mijn PC vanop een afstand. Voor zulke broltelevisie heb ik geen tijd. Jammer genoeg ving ik meer flarden op dan me lief was.

Het was inderdaad de grote Fabrizio-show. Ik weet niet of die grieten meededen omdat ze werkelijk geloofden in zijn opzet om een serieuze relatie te krijgen uit deze egoboost of dat ze zelf meer volgers wilden op hun instagram.

Dat zal wellicht een groot aandeel geweest zijn in hun motivatie.
- Fabrizio zijn ego werd gestreeld en kon wat liggen vossen
- Die grieten stonden in de spotlight in hun poging om influencer te worden
- En de kijker thuis denkt dat hij naar dating-programma zit te kijken
 
Zoals Lotte Vanwezemael opmerkt is dat Fabrizio mag dat doen maar moest Elke Clijsters dit gedaan hebben was het duizend keer erger geweest en hadden ze haar zeker een hoer genoemd.
 
Zoals Lotte Vanwezemael opmerkt is dat Fabrizio mag dat doen maar moest Elke Clijsters dit gedaan hebben was het duizend keer erger geweest en hadden ze haar zeker een hoer genoemd.
Voor zover ik gelezen heb is er toch juist veel commentaar op de fratsen van Fabrizio, dus om nu te stellen dat hij 'mag' doen lijkt me niet helemaal correct.

Beetje onnozele reactie van Lotte dus imo. Gevalletje van goedkoop scoren vind ik het zelfs.
 
Lotte is lekker binnengekomen, dan kreeg ze wat te weinig aandacht en ging ze haar Instagram-comments openbaar stellen en erover klagen, dan is ze een beoefenaar van het goedkoop scoren geworden. Volgend jaar blondeert ze haar haar en zit ze in sletterige outfits onzeker te wezen in de jury van The Masked Singer.
 
Zoals Lotte Vanwezemael opmerkt is dat Fabrizio mag dat doen maar moest Elke Clijsters dit gedaan hebben was het duizend keer erger geweest en hadden ze haar zeker een hoer genoemd.
Bwa, voor mij geldt dat persoonlijk niet, maar ik geloof ook niet dat het algemeen 'duizend keer erger' had geweest. Er zouden enkelingen zijn die zo zielig zijn, maar slechts enkelen. Net zoals er nu een paar té ver gaan met kritiek op Fabrizio. Ja het is kermistoneel dat hij speelt, ja het is zuivere egostreling, ja hij zoekt precies een simpele kip die enkel ja knikt en ja hij heeft zijn plezierkes er van gehad. Maar daarmee is het nog geen onmens.

Als Elke elk van die beunhazen in de finale had willen afrijden had het enkel maar erger geweest omdat zij de meest triestige mensen ter wereld als aanbidders had. Django Unchained op kop. Fabrizio had tenminste nog keuze tussen wat bevallige dames. Nu, als den Ivan indertijd een vingertje in Elke haar flamoes had gesmokkeld op zijn zolderkamertje had dat mij dat ook niets kunnen schelen hoor.

Ik vind dat we wel mogen afstappen van die hypothese dat iedereen de facto moord en brand zal schreeuwen als een vrouw iets seksueels doet. Ik zie dat eigenlijk zelden nog. Tenzij we onze indrukken moeten baseren over hoe pubers van 13 spraken over een meisje die al 70 vriendjes had gehad in 2005. Zoals hierboven ook gezegd krijgt Fabrizio ook al bakken commentaar.
 
Als Elke Clijsters op 3 opeenvolgende dagen met 3 verschillende kerels had gevost in een tv-programma om uit te zoeken 'wie het beste past' en vervolgens op TV zou gaan vertellen dat hij be de ene meer passie was, bij de andere gewoon wat geil, dan was er wel echt effectief 100x meer reactie gekomen dan als Fabrizio dat doet. Ok, er wordt wel wàt over gemorreld in de marge in dit geval maar als een vrouw dat vandaag, in 2022 zou doen, dan zou dat letterlijk een 'jamais vu' zijn waar IEDEREEN in België een oordeel over zou hebben waarbij de commentaar die onze Fabri vandaag krijgt echt ZWAAR bij zou verbleken. Eerlijk is eerlijk.
 
Als Elke Clijsters op 3 opeenvolgende dagen met 3 verschillende kerels had gevost in een tv-programma om uit te zoeken 'wie het beste past' en vervolgens op TV zou gaan vertellen dat hij be de ene meer passie was, bij de andere gewoon wat geil, dan was er wel echt effectief 100x meer reactie gekomen dan als Fabrizio dat doet. Ok, er wordt wel wàt over gemorreld in de marge in dit geval maar als een vrouw dat vandaag, in 2022 zou doen, dan zou dat letterlijk een 'jamais vu' zijn waar IEDEREEN in België een oordeel over zou hebben waarbij de commentaar die onze Fabri vandaag krijgt echt ZWAAR bij zou verbleken. Eerlijk is eerlijk.
Volledig mee eens
 
. Kort gezegd, een "vrouwtje" van het jaar 2022 i.p.v. 1822.
Hmm, nee dus.
Een vrouw van 1822 is identiek als een vrouw van 2022.
De oppervlakkigheden (mode, wat is sociaal wenselijk gedrag...) zijn anders maar de psyche van een vrouw of man is identiek hetzelfde.
De verlangens zijn hetzelfde. Wat een vrouw wil van een man en een man van een vrouw= identiek hetzelfde als toen.
Tienduizenden jaren van evolutie verdwijnen niet zomaar.
 
Ok, er wordt wel wàt over gemorreld in de marge in dit geval maar als een vrouw dat vandaag, in 2022 zou doen, dan zou dat letterlijk een 'jamais vu' zijn waar IEDEREEN in België een oordeel over zou hebben waarbij de commentaar die onze Fabri vandaag krijgt echt ZWAAR bij zou verbleken. Eerlijk is eerlijk.
En dat zou volkomen normaal zijn.
Iedere man is geprogrammeerd om zijn zaad bij zoveel mogelijk vrouwtjes te verspreiden (moesten we kunnen we leefden allemaal als Djenghis Khan de grootste dekstier aller tijden), terwijl vrouwen slecht een beperkt aantal nakomelingen kunnen verwekken en dus kieskeuriger moeten zijn wie ze "binnenlaten".
Dat zijn eeuwenoude processen die (onbewust) gans ons handelen bepalen.
 
Als Elke Clijsters op 3 opeenvolgende dagen met 3 verschillende kerels had gevost in een tv-programma om uit te zoeken 'wie het beste past' en vervolgens op TV zou gaan vertellen dat hij be de ene meer passie was, bij de andere gewoon wat geil, dan was er wel echt effectief 100x meer reactie gekomen dan als Fabrizio dat doet. Ok, er wordt wel wàt over gemorreld in de marge in dit geval maar als een vrouw dat vandaag, in 2022 zou doen, dan zou dat letterlijk een 'jamais vu' zijn waar IEDEREEN in België een oordeel over zou hebben waarbij de commentaar die onze Fabri vandaag krijgt echt ZWAAR bij zou verbleken. Eerlijk is eerlijk.
Overdrijven is ook een kunst, jezus.

Tenzij je referentie hln-comments zijn mag ik hopen dat je minstens soms eens in een milieu vertoeft waar vrouwen gewoon hun gang kunnen gaan.

Jullie voorspellen de apocalypse terwijl in mijn sociale kringen eigenlijk geen reet wordt gegeven om zulke dingen. Zelfs bij ons in het middelbaar ging het er zelfs niet aan toe zoals jullie pretenderen. En ook over het algemeen in de media zijn er véél meer signalen van steun dan veroordeling voor vrouwen die gewoon hun ding doen.

Hell, Goedele Liekens presenteerde het programma. 😂

Ik snap dat niet, die energie steken in de hypothese dat iedereen redeneert als enkele luide schreeuwers en dan eventjes los iedereen over dezelfde kam scheren.
 
Overdrijven is ook een kunst, jezus.

Tenzij je referentie hln-comments zijn mag ik hopen dat je minstens soms eens in een milieu vertoeft waar vrouwen gewoon hun gang kunnen gaan.

Jullie voorspellen de apocalypse terwijl in mijn sociale kringen eigenlijk geen reet wordt gegeven om zulke dingen. Zelfs bij ons in het middelbaar ging het er zelfs niet aan toe zoals jullie pretenderen. En ook over het algemeen in de media zijn er véél meer signalen van steun dan veroordeling voor vrouwen die gewoon hun ding doen.

Hell, Goedele Liekens presenteerde het programma. 😂

Ik snap dat niet, die energie steken in de hypothese dat iedereen redeneert als enkele luide schreeuwers en dan eventjes los iedereen over dezelfde kam scheren.

Ik heb geen goesting om weeral dezelfde discussie te voeren die ik al meerdere keren hier op het forum heb gevoerd, het is er ten andere niet echt het topic voor maar ik denk niet dat ik overdrijf. Het is gewoon zo dat mannen en vrouwen niet aan dezelfde morele standaard onderworpen worden, en zeker al niet in de media. Check maar gewoon 1 post hoger.
 
Ik heb geen goesting om weeral dezelfde discussie te voeren die ik al meerdere keren hier op het forum heb gevoerd, het is er ten andere niet echt het topic voor maar ik denk niet dat ik overdrijf. Het is gewoon zo dat mannen en vrouwen niet aan dezelfde morele standaard onderworpen worden, en zeker al niet in de media. Check maar gewoon 1 post hoger.
Daar kan ik mee akkoord gaan. Want je hebt zeker gelijk dat er nog steeds een verschil is. Maar het is wel helemaal niet zo erg als sommigen doen uitschijnen imo. Er is tonnen steun voor vrouwen en er is ook tonnen kritiek op Fabrizio nu.
 
Terug
Bovenaan