Play4 De Bachelorette

Silence

Well-known member
In De Bachelorette zal een groep mannen strijden om de liefde van Elke Clijsters. Na een woelig liefdesparcours is de Limburgse schone heel oprecht op zoek naar de nieuwe liefde.
 
Nog iemand gisteren aflevering 1 gekeken ?

De Jeffrey en Vincent :help:
Volgens mij is Ivan de grootste "kanshebber". Lijkt ook het meeste op haar ex
 
Who gives a F? Ik vrees dat ze te weinig aandacht krijgt tov haar zus. Ps: heeft die ooit al eens gewerkt in haar leven?
 
Ik vraag me af in hoeverre die roosceremonie gecoördineerd is om er de attractieve figuren zoals Vincent te laten in zitten, ook al zijn ze totaal kansloos.
 
Ik vraag me af in hoeverre die roosceremonie gecoördineerd is om er de attractieve figuren zoals Vincent te laten in zitten, ook al zijn ze totaal kansloos.
Er moet nog altijd tv gemaakt worden he, er moet iets gebeuren.
Er zitten nog veel kanslozen tussen als je er zo vluchtig doorgaat die zelfs geen interessante tv brengen.
 
Is toch je eigenwaarden opzij zetten om een gevecht aan te gaan om een vrouw te veroveren die je niet kent.
 
Ik vraag me toch af of Wesley en Jeffrey geen acteurs zijn ? Kunnen dertigers zich echt nog gedragen als 12 jarigen ? Mijn neefje van 10 gedraagt zich opmerkelijk volwassener dan hun ..
 
Ik "ken" Elke wat en mijn vriendin heeft er zowat sporadisch contact nog mee. Vind dat eigenlijk wel een heel leuke, spontane en totaal niet-verwaande vrouw. En eigenlijk wel best een knappe 🤷‍♂️
Heb het programma nog niet gezien maar nu ik die artikels over die Vincent zie verschijnen misschien toch maar es gaan zien want denk dat ik mij zalig goed kan irriteren aan die gast :laugh:
 
Vincent moet toch een ingehuurde acteur zijn? Die gast is zó fout, dat kan toch niet echt zijn? En die Nicolas is echt een zwakkeling, staat bijna op bleiten als een 12-jarige die zijn eerste liefke ziet afgepakt worden.
Elke komt over als een erg sympathieke, maar ook een beetje simpele duif tbh, ze gelooft iedereen, ze voelt met iedereen iets. Wel de perfecte hoofdrolspeelster voor dit programma
 
Terug
Bovenaan