Play4 De Bachelorette

Wow. Even mee gevolgd met mijn vrouw.

Snitch wilt zichzelf niet belachelijk maken, gedraagt zich als een kind van 16 jaar. 'Ik zie er nu eenmaal stoer uit, ik kan daar niet aandoen hé'. Met zijn onnozel kettingske tussen zijne kakafonie van chocolade. Dat is wat we noemen een kamertemperatuur IQ. Heeft zijn date met Elke goed benut door te roddelen over anderen. Jezus.

Den Jeffrey komt ook extreem kinderachtig over. Vindt zichzelf het van het. Dat 'zelfvertrouwen' komt net volledig anders over bij mij. Die gast zit met serieuze problemen. Wat een loser zeg.

Elke is ook maar een lichte koe. Geen enkel moment dacht ik: amai, wat een tof persoon. Totaal niet interessant. Ze komt over als een lichtgelovige seut.

Heb maar 2 afleveringen gezien. Ik zal blijven kijken. Mensen uitlachen vanop de zetel is de max.

O ja, die presentator suckt ook. Wannabe Wim Opbrouck die volledige de verkeerde stiel gekozen heeft.
 
Idd. Die presentatie dat ligt hem echt niet. Komt heel ongemakkelijk over.

Het feit dat die Vincent er nog inzit, is toch gewoon gestuurd vanuit de productie. Dat kan toch niet anders?
 
O ja, die presentator suckt ook. Wannabe Wim Opbrouck die volledige de verkeerde stiel gekozen heeft.

Snap ik ook niet. Mooi imago opgebouwd met zijn human interest programma's zoals Radio Gaga en dan plots dit..

Speelde trouwens goed in Albatros
 
Met alle wil van de wereld kan ik geen volledige aflevering mee kijken met de vriendin. Het cringe gehalte is gewoon zo hoog dat het ongemakkelijk is om te kijken bij sommige stukken, zeker die Vincent en die man met Brussels accent.

(en ik ben veel gewoon; familie/thuis/wittekerke/...)
 
int begin moest ik die Vincent nie, maar nu denk ik dat da niet echt ne slechte mens is.. gewoon ne speciale :)
die Django gaat er wel over met zijn gedichtjes en liedje amai
Ivan is gewoon ne player die nie volwassen genoeg is
Wouter is de normaalste idd :)
 
Die Elke is toch ook maar naïef he. Die weet ook nog steeds niet wat ze wil: Bad Boy of brave stabiele huisvader..
 
int begin moest ik die Vincent nie, maar nu denk ik da nie echt ne slechte mens is.. gewoon ne speciale :)
Toch serieuze dramaqueen met kinderlijke uitspraken/gedachten. Die is vooral gegroeid in het spel en pakte het slimmer aan denk ik.
 
Toch serieuze dramaqueen met kinderlijke uitspraken/gedachten. Die is vooral gegroeid in het spel en pakte het slimmer aan denk ik.

Ja, bij wat eruit komt, denk ik soms ook wel :oink:, maar volgens mij heeft die nie echt slechte bedoelingen ofzo met de meeste mensen.. ook niet als ge zijn concurrenten daar erover hoort spreken
maar is idd wel veranderd tijdens da programma (of anders uitgezonden)
 
Terug
Bovenaan