Play4 De Bachelorette

Die Vincent is ne 'bloten' zoals we in West-Vlaanderen zeggen. Zo'n persoon is ook nooit eerlijk: andere de grond inboren door te gaan 'snitchen' bij Elke en als zij zegt dat hij te weinig over zijn gevoelens praat dan begint hij het kot vol te wenen. Belachelijke kerel, kwam ook aan met ne Porsche, maar dan wel braafjes in de camionette naar huis...
 
Die Vincent is ne 'bloten' zoals we in West-Vlaanderen zeggen. Zo'n persoon is ook nooit eerlijk: andere de grond inboren door te gaan 'snitchen' bij Elke en als zij zegt dat hij te weinig over zijn gevoelens praat dan begint hij het kot vol te wenen. Belachelijke kerel, kwam ook aan met ne Porsche, maar dan wel braafjes in de camionette naar huis...
Maar heeft naar eigen zeggen wel een hart van goud.
 
Het feit dat die Vincent er nog inzit, is toch gewoon gestuurd vanuit de productie. Dat kan toch niet anders?
Of juist niet. Ze zeggen wel eens dat véél vrouwen vallen op de 'foute' man. Ik zou er niet eens van schrikken moest Elke straks voor Vincent kiezen als hare man. :tongue:
 
Toch één van de meest tenenkrommende programma's van de laatste jaren.
Elke moet toch ook denken... zus wat is dit voor klucht? Beter wat geld toegestopt als het daarom te doen was.

O ja, die presentator suckt ook. Wannabe Wim Opbrouck die volledige de verkeerde stiel gekozen heeft.

Wim Opbrouck van de Aldi inderdaad. Totaal misplaatst. Lijkt me eerder een presentator voor Ketnet.
 
Pronostiekje: Ze kiest voor Django maar vormt er uiteindelijk de dag van vandaag geen relatie mee, mede door de afstand.
 
Ocharme de Jelle, kunde voorstellen dat zo een kerel als dieie Vincent met uw kinderen om gaan. Niet dat Jelle waarschijnlijk het grootste licht is.
 
Maar die Wouter is zo saaaaaai. Dat zoekt Elke toch echt niet in een man?
En Ivan, die heeft nog het meeste weg van Jelle Van Damme, maar dat is toch ook geen duurzame relatiemateriaal?
Nuja, ik kan natuurlijk niet in't hoofd van Elke kijken :]
 
Volgens Het Nieuwsblad zijn de kansen van Django gedaald naar 10%.
Waarschijnlijk door zijn zangprestaties... begrijpelijk
 
Had hij ipv zijn liedjes en gedichtjes wat fysieker en intiemer geweest dan had het een ander verhaal geweest maar nu geef ik hem ook nog vrij weinig kans.
Als die 1e kus er is geweest en Elke geeft toe dat ze gevoelens heeft etc dan kom je de volgende 4 dates, zelfs een bij hem thuis, toch niet telkens af met poëzie, daar zit ze dan echt niet op te wachten.

Vanavond gaat Ivan haar blijkbaar binnendoen. Maar dat is geen partij voor haar, niet te vertrouwen die kerel.
 
Beste keus lijkt mij toch Wouter, iets of wat normaal.
Saai? Ik weet niet, moeilijk te zeggen met wat we gezien hebben.
Django is zoals hierboven al goed beschreven toch wat blijven hangen + de afstand.
En Ivan, tsja, ik ben even oud dus die heeft er zijn plezier waarschijnlijk in, maar ik zie niet dat dit echt een langdurige relatie kan worden met kinderen erbij te nemen. Die is nog veel te jong ingesteld.
 
Terug
Bovenaan