Play4 De Bachelorette

Ik heb nu wel geen leedvermaak in Django
nee spijtig voor hem maar hij heeft het een beetje zelf verkloot he.
Ik denk niet dat die met Wouter iets gaat beginnen. Ofwel kiest ze Wouter en leren ze mekaar beter kennen maar wordt het uiteindelijk niets, ofwel kiest ze Ivan en wordt ze gedumpt na een paar vrijpartijen
 
Ik heb nu wel geen leedvermaak in Django
Idem. Meest aimabele kerel, kunde niks tegen hebben.
Vanuit psychologisch standpunt is dat programma toch op de rand voor die deelnemers en Elke. Ge leeft weken in zo'n bubbel en iedereen begint daar verliefd te worden. Toch niet correct?
 
  • Leuk
Waarderingen: Isa.
nee spijtig voor hem maar hij heeft het een beetje zelf verkloot he.
Ik denk niet dat die met Wouter iets gaat beginnen. Ofwel kiest ze Wouter en leren ze mekaar beter kennen maar wordt het uiteindelijk niets, ofwel kiest ze Ivan en wordt ze gedumpt na een paar vrijpartijen
Wat heeft hij zelf verkloot? Hij was gewoon verliefd en heeft dit duidelijk gemaakt. Elke had duidelijk ook interesse in hem. Volgens mij heeft ze een grote vergissing gemaakt door ook voor Ivan te kiezen. Ik zie geen toekomst met een 29jarige jongeman die duidelijk nog niet klaar is voor een zeer ernstige relatie met kids.
 
  • Leuk
Waarderingen: VN.
Idem. Meest aimabele kerel, kunde niks tegen hebben.
Vanuit psychologisch standpunt is dat programma toch op de rand voor die deelnemers en Elke. Ge leeft weken in zo'n bubbel en iedereen begint daar verliefd te worden. Toch niet correct?
Vraag me soms ook af hoeveel tijd er tussen die dates zat.
 
Wat heeft hij zelf verkloot? Hij was gewoon verliefd en heeft dit duidelijk gemaakt. Elke had duidelijk ook interesse in hem. Volgens mij heeft ze een grote vergissing gemaakt door ook voor Ivan te kiezen. Ik zie geen toekomst met een 29jarige jongeman die duidelijk nog niet klaar is voor een zeer ernstige relatie met kids.
ze zal Ivan zijn glibbertong lekkerder hebben gevonden dan de flauwe kusjes van Django zeker? Het had best kunnen lukken als ze alle tijd gehad hadden om elkaar te leren kennen, maar als er een player rondloopt tot wie Elke zich aangetrokken voelt dan moet je zelf ook wat meer uit de kast halen denk ik.
Maar die uitleg met dat racen van dat ze zich niet veilig voelde, ja ga dan niet racen he :sarcastic: vorige aflevering reed Django 5 per uur in die 4x4 en nu liet hij zich eens gaan
 
  • Leuk
Waarderingen: Isa.
Heel achterlijke keuze om Django niet te kiezen..... Gaat sws diene Ivan zijn, maar ik voel al van ver dat nooit gaat werken tussen die 2..... Man man man... Django leek mij, ondanks de afstand gewoon echt ideaal voor Elke.
 
Ik hoop dat ze dan toch voor Wouter kiest. Als het Ivan wordt zal het toch heel moeilijk worden. Die heeft totaal geen idee hoe een relatie met kids is.
 
Django vind ik toch wel een grote seut , die zich teveel aanpast aan elke , heeltijd zo braafjes zijn , geen haar op zijn tanden. Heeltijd klinken op ons en zo smeken ervoor . Pijnlijk voor django dat wel
 
Volgens mij kiest ze voor Wouter, reden is omdat ze geen relatie wil met Django en Ivan maar die gaan er reeds van uit dat indien ze gekozen worden, het rap moet gaan. Wouter is zelf niet 100% verliefd dus daar kan ze na de afleveringen rustig mee proberen en als het niet klikt is er geen drama gebeurd.
 
Ze heeft mss onder de lakens ne keer gevoeld en gedacht; nope, dat is't niet :unsure:
 
Ik hoop dat ze dan toch voor Wouter kiest. Als het Ivan wordt zal het toch heel moeilijk worden. Die heeft totaal geen idee hoe een relatie met kids is.
Idd, dat houdt haar vooral tegen, hetgeen ergens logisch is.
Volgens mij kiest ze voor Wouter, reden is omdat ze geen relatie wil met Django en Ivan maar die gaan er reeds van uit dat indien ze gekozen worden, het rap moet gaan. Wouter is zelf niet 100% verliefd dus daar kan ze na de afleveringen rustig mee proberen en als het niet klikt is er geen drama gebeurd.
Is ook mijn voorspelling, alsook weet ze bij wouter waar ze aan begint. Dien Ivan blijft een grotere gok hoe dat ga uitdraaien als em zijn 'feestleven' wat moet bijsturen
 
  • Leuk
Waarderingen: Isa.
Ik snap niet dat ze kandidaten met kinderen uit west Vlaanderen laten mee doen als je weet dat ze wekelijks 200km moeten rijden voor de kinderen over en weer want dat is uiteindelijk waar Elke hem voor afwijst.
 
Idd, dat houdt haar vooral tegen, hetgeen ergens logisch is.

Is ook mijn voorspelling, alsook weet ze bij wouter waar ze aan begint. Dien Ivan blijft een grotere gok hoe dat ga uitdraaien als em zijn 'feestleven' wat moet bijsturen
Alhoewel ze wel duidelijk verliefd is op Ivan
 
Ivan.... heel dom als ze voor hem zou kiezen, maar zie ze het wel doen... Om dan een paar maanden later door te hebben dat em weer in feestmodus zit en het naar de botten is... Is toch echt gene kerel om met haar kinderen om te gaan ze...
 
Ivan.... heel dom als ze voor hem zou kiezen, maar zie ze het wel doen... Om dan een paar maanden later door te hebben dat em weer in feestmodus zit en het naar de botten is... Is toch echt gene kerel om met haar kinderen om te gaan ze...
Ik zeg da eerlijk...
 
Is gewoon gedoemd te mislukken met Ivan... Met Wouter zit er nog wel iets in.. Maar ze gaat sws met hare stoeme kop voor de slechtst mogelijk keuze gaan
 
Terug
Bovenaan