Play4 De Bachelorette

Mannen denken misschien wel eens teveel met hun piemel, maar...

Allé, ze zal er wel een schoon bedrag voor gekregen hebben hé :)
 
Presentator was echt slecht. Hij probeert vlot over te komen maar lukt echt niet. Ik vraag mij af of het programma geen budget had voor een stylist. Elke haar kleedjes waren altijd afgrijselijk. Ivan kan nu zeggen dat hij een bv heeft gehad. Misschien wordt het nog iets tussen Elke en Wouter of Django! 🧐
 
Presentator was echt slecht. Hij probeert vlot over te komen maar lukt echt niet. Ik vraag mij af of het programma geen budget had voor een stylist. Elke haar kleedjes waren altijd afgrijselijk. Ivan kan nu zeggen dat hij een bv heeft gehad. Misschien wordt het nog iets tussen Elke en Wouter of Django! 🧐
Ze heeft ondertussen nauwelijks of geen contact meer met die 2 zei ze
 
Wat een klucht, die andere kandidaten zullen eens goed lachen. Dat die Elke niet slimmer is en zich laat ompraten door die Brusselse vleesmuts met zijne doorzichtige puberale melige prietpraat hahaha.

"Ik word jou niet beu, je bent zo mooi, ik zal er altijd voor jou zijn, ik zal veranderen, jou kan je niet beu geraken, ik ben echt verliefd" yeah right. 🤮🤮🤮
 
Laatst bewerkt:
Eens ze al die afleveringen hebben bekeken zullen die ook wel ogen opgen getrokken hebben. Zowel een Django 1ls een Wouter of Elke zelf.
 
Ergste is nog dat de echte finale gewoon via de Tv Theek te bekijken valt, dan zie je dat het 3 maand heeft geduurd en iedereen single is gebleven. Leuk.
 
Hebben jullie de extra aflevering op Telenet tv theek gezien? Daarin zeggen ze dat Wouter en Elke nog afspreken.
 
Laatst bewerkt:
Een ex-deelnemer (34) van datingprogramma ‘De Bachelorette’ zit in de cel. De Avelgemse ondernemer is betrokken in twee gerechtelijke onderzoeken. Zijn zes maanden oud zoontje belandde vorige week in het ziekenhuis. “Bij dokter is kindermishandeling vastgesteld”, stuurde hij naar zijn vriendenkring. Enkele dagen later ging de man naar een discotheek met zijn 25-jarige kompaan. Er ontstond een ruzie waarbij een man werd neergestoken. Het duo werd aangehouden voor de steekpartij.
welken was dat?
 
Terug
Bovenaan