Atmoz - Outline is het pad dat ik ook het meest bewandeld heb.
Eerst Atmoz tot "with or without you" gedraaid werd (voor de kenners

) en dan naar Diest. Bij Outline hadden ze soms wel zotte speciale feestjes zoals de Outline love boat cruises op het Albert kanaal.
Hier begonnen met de mega parties zoals de dance opera's. en die andere reeks in de Grenslandhallen, waar ik effe niet op kan komen. Dan naar discotheken beginnen gaan. Heb ook op veel plaatsen gezeten. Illusion, La rocca, Zillion, Fuse, At the Villa, H2O, Montini en een nog een hoop andere.
Ging ook wel graag naar de grote feesten dus zoals Dance opera, I love techno en 10 jaar La Rocca in sportpaleis enzo. Als de beach versies van de verschillende discotheken ook wel eens gedaan en daarna slapen in de duinen en savonds naar huis
Mijn clubervaring begon zo rond 2004-2005, dus eigenlijk pas na de échte grote hoogdagen van de Belgische clubscène.
Clubs waar ik het meeste kwam waren Illusion en Versuz in Hasselt. De Versuz vooral omdat dat nu eenmaal dichtbij was en de gratis donderdagen met bier aan 1 euro waren in die tijd nog wel "leuk", maar natuurlijk niet bepaald hoogstaand. Voor de rest ook wel wat zaterdagen gedaan in Versuz en paar speciale events. Tiësto in een overvolle Versuz, maar ook eens een releaseparty van Fred Baker waar mss nog geen 100 man aanwezig was, schril contrast dus. Ook wel eens feestje in de kelder van Versuz meegemaakt op nieuwjaarsochtend nadat Atmoz aan de overkant al vroeger dan verwacht sloot maar het feestje in de kelder van Versuz nog tot middag verder ging

Maar de club waar ik het liefst kwam was toch wel Illusion. Niet dat we daar op regelmatige basis kwamen, uiteindelijk maar paar keer per jaar, maar als we gingen was het ook altijd echt wel de moeite. Gemoedelijke sfeer, zalige tranceschijven, niet te groot en speciaal qua inrichting maar wel gezellig, ...
Alhoewel ik dus geen wekelijkse bezoeker was van Illusion, zijn we wel aanwezig geweest op de allerlaatste sluitings der sluitings, nieuwjaarsdag 2012 waarna Illusion vervolgens definitief dicht ging. We zijn toen pas 's ochtends vroeg vanuit LImburg met de trein naar Lier vertrokken in de veronderstelling nog paar uur te feesten aangezien we er van uit ging het rond de middag daar wel gedaan zou zijn, uiteindelijk was het pas 17u ofzo toen de allerlaatste plaat gespeeld werd en ja als we er dan toch waren wilden we natuurlijk niet doorgaan voor het écht gedaan was

Ik denk dat dat ook meteen mijn laatste keer was dat ik nog eens in een club geweest ben dus samen met Illusion werd toen ook mijn "clubleven" begraven.
Behalve Illusion en Versuz op vakere basis, ook wel een deel andere clubs geweest: Cherrymoon, Fuse, Reflex, Noxx, ... Ik zou het eigenlijk al niet meer weten welke clubs ik destijds allemaal bezocht heb.
Maar op zich gingen we in die tijd vooral naar de grotere feesten in zowel België als Nederland. I Love Techno, A State of Trance, Armin Only, Tiesto in COncert, Illusion XL, ... Nu zou ik het het er echt niet meer voor over hebben (zowel fysiek als financieel niet) maar in die tijd toch wel vele mooie nachten beleefd.