Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De eerste YouTube comment zegt alles: Wake me up from this South Park episode.Trump en Rubio zijn een geweldig duo. Meer van dit graag
Goh, ik snap dat nu wel gezien Trump volgens mij op dat soort zaken kickt. Als je dan je verdere toekomst in een Venezuela kan verzekeren door dat te doen... (met afh. van hoe je het ziet hopen kansen om je land er bovenop te helpen of jezelf eens goed te bedienen) .Wat een gatlekkerij zeg. En zonder enige waarde ook. Dat is alsof een van mijn kinderen hun medaille van de scholenveldloop aan mij zou geven, zodat ik kan uitpakken met mijn prestaties in een loopwedstrijd voor lagere schoolkinderen…
De FIFA WAR PRICE.Onvoorstelbaar gewoon…
Dat belooft voor het WK voetbal… Benieuwd hoe hij gaat reageren bij de eerste de beste scheidsrechterlijke discussie in het nadeel van de USA. En wat gaat Infantino (wat een toepasselijke naam) daar uitvinden om de kleuter te paaien…
Dat zal Trump wel bepalen!Nobelprijsuitreikers hebben al laten weten dat gegeven gegeven is en dat een prijs niet deelbaar kan zijn.
Team USA gaat naar huis met allerhande (uit het gat getrokken) prijzen:Onvoorstelbaar gewoon…
Dat belooft voor het WK voetbal… Benieuwd hoe hij gaat reageren bij de eerste de beste scheidsrechterlijke discussie in het nadeel van de USA. En wat gaat Infantino (wat een toepasselijke naam) daar uitvinden om de kleuter te paaien…
Kan daarna wegkomen met alle toekomstige oorlogen en/of misdaden dat ie begaat of zal begaan. Dan kan ie zeggen dat ie wel de nobelprijs voor de vrede gewonnen heeft he. Daar zit allemaal een plan achter.Goh, ik snap dat nu wel gezien Trump volgens mij op dat soort zaken kickt. Als je dan je verdere toekomst in een Venezuela kan verzekeren door dat te doen... (met afh. van hoe je het ziet hopen kansen om je land er bovenop te helpen of jezelf eens goed te bedienen) .
Heel dat nobelprijsverhaal heeft maar een aanleiding: Dat Obama hem gewonnen heeft. Valt niet veel meer achter te zoeken.Kan daarna wegkomen met alle toekomstige oorlogen en/of misdaden dat ie begaat of zal begaan. Dan kan ie zeggen dat ie wel de nobelprijs voor de vrede gewonnen heeft he. Daar zit allemaal een plan achter.

Die andere grote leider had ten minste de Olympische spelen in zijn land voor hij op veroveringstocht kon gaan. Trump moet het stellen met enkel voetbal. Dat is dan nog een sport waar ze niet zó zot van zijn in de USA.
Ik snap dan wel dat hij wilt compenseren met nog wat nobelprijzen, al dan niet geconfisceerd.
Team USA gaat naar huis met allerhande (uit het gat getrokken) prijzen:
Best Team, Fairplay, Greatest Leader,....en wie weet de Wereldbeker wanneer andere landen het WK boycotten, het land niet binnengeraken met het nodige papierwerk, uitgesloten worden op basis van afkomst/huidskleur/niet genoeg tarrifs betalen, ... .