The gift that keeps on giving...
Nu gaat hij weer een klasse militair schip maken.
Uiteraard genoemd "Trump class".
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is gewoon om het MAGA narratief te houden. MAGA gelooft niet in groene energie bijvoorbeeld dus als er een wetenschapper zegt dat er meer moet worden geinvesteerd in groene, hernieuwbare energie gaat dat in tegen MAGA. Stel je voor dat MAGA erin zou moeten investeren omdat een wetenschapper zegt dat klimaatverandering echt is?!
Is dit ook “waar het volk voor gestemd heeft”, of is dit gewoon weer een geval van wetenschap kapotmaken omdat feiten zich niet aan MAGA's narratief houden?
Ze gaan werk hebben om in 2028 allles weg te poetsen.The gift that keeps on giving...
The US Navy will lead the design of these ships along with me because I’m a very aesthetic person,” Trump said.
Het is maar één ding: Tina Peters zit vast in Colorado wegens (georganiseerde en door de zittende president aangemoedigde) verkiezingsfraude van 2020, om Bidens kansen te verkleinen, en Trump wil haar een pardon geven, ook al zijn de zeven aanklachten bewezen en staat haar schuld niet ter discussie. Hij kan geen staatsveroordelingen pardoneren, dus is er nu dit machtsmisbruik en schending van de staatsrechten. Een dieprepublikeinse waarde, waarvan ik nog altijd niet snap dat zijn partijgenoten het keer op keer laten gebeuren.Dit is gewoon om het MAGA narratief te houden. MAGA gelooft niet in groene energie bijvoorbeeld dus als er een wetenschapper zegt dat er meer moet worden geinvesteerd in groene, hernieuwbare energie gaat dat in tegen MAGA. Stel je voor dat MAGA erin zou moeten investeren omdat een wetenschapper zegt dat klimaatverandering echt is?!
Ik vraag me ook af hoe de Amerikaanse bevolking tegenover de annexatie van Groenland staat? Gaan ze mee in het hele "we hebben het nodig voor onze veiligheid"?
Het is nog wachten tot het Trump-kapsel verplicht wordt. Als dat bij zijn goede vriend in Noord-Korea kan, dan moet dat ook kunnen in de VS.The gift that keeps on giving...
The gift that keeps on giving...
En Groenland ook weer terug op de radar...
![]()
Trump says US needs Greenland after naming special envoy
Denmark warns Washington to respect its sovereignty, while Greenland says it will decide its own future.www.bbc.com
Ze gaan werk hebben om in 2028 allles weg te poetsen.
Hopelijk kunnen ze eind volgend jaar al beginnen. Approval ratings worden met de week rampzaliger voor Trump zijn beleid, kans wordt groter en groter dat de Republikeinen bij de midterms een gigantisch pak slaag gaan krijgen.
news.gallup.com
Het is maar één ding: Tina Peters zit vast in Colorado wegens (georganiseerde en door de zittende president aangemoedigde) verkiezingsfraude van 2020, om Bidens kansen te verkleinen, en Trump wil haar een pardon geven, ook al zijn de zeven aanklachten bewezen en staat haar schuld niet ter discussie. Hij kan geen staatsveroordelingen pardoneren, dus is er nu dit machtsmisbruik en schending van de staatsrechten. Een dieprepublikeinse waarde, waarvan ik nog altijd niet snap dat zijn partijgenoten het keer op keer laten gebeuren.
Dat het past in het "climate change is a hoax"-plaatje, zorgt gewoon dat dit een goed middel is voor hem om het aan te wenden, maar de reden is Tina Peters en een staat die niet luistert.
.Verbannen uit de Republikeinse Partij is geen probleem als de Republikeinse Partij enkel nog uit Trump diehards bestaat. Een deel van de MAGA-Qanon-aanhang laat hem al openlijk vallen. Post behouden is niet hetzelfde als verkiezingen niet winnen. Tot nu toe was het probleem dat Trump verkiezingen wint, en ze dus op zijn elan mee konden voor senaatsverkiezingen/congressverkiezingen. De steun van Trump is nu niet meer nodig, en in sommige gevallen ongewenst.Niet snap? Iedere republikein die luidop klaagt over Trump, wordt eigenlijk verbannen. Ze klagen niet omdat ze anders hun post niet houden.
Politieke structuur is geen politiek thema niet meer. Zoals hier er eigenlijk niemand geeft om staatshervormingen, geeft de Amerikaanse bevolking hedendage ook geen zak meer om state vs federal in de VS. Types zoals Ron Paul hebben geen ademruimte meer in de republikeinse partij.
Verbannen uit de Republikeinse Partij is geen probleem als de Republikeinse Partij enkel nog uit Trump diehards bestaat. Een deel van de MAGA-Qanon-aanhang laat hem al openlijk vallen. Post behouden is niet hetzelfde als verkiezingen niet winnen. Tot nu toe was het probleem dat Trump verkiezingen wint, en ze dus op zijn elan mee konden voor senaatsverkiezingen/congressverkiezingen. De steun van Trump is nu niet meer nodig, en in sommige gevallen ongewenst.
Het is echt wel niet juist om te stellen dat de Amerikaanse bevolking niks geeft om staat vs federal. Dat is wel degelijk een héél belangrijk issue voor velen en onvergelijkbaar met de staatshervormingen. Het is een core value van de Republikeinse Partij en al van sinds de Burgeroorlog (ja, toen nog onder een andere naam).

Ik noem Trump en Vance ook veiligheidsrisico's voor ons en ergo ook een legitiem doelwit ter beveiliging van onze veiligheid.Laat ons hopen dat met Trump ook de Vancen van deze wereld verdwijnen als machthebbers.
Vicepresident JD Vance noemt Franse en Britse kernwapens mogelijk veiligheidsrisico voor VS
![]()
Vicepresident JD Vance noemt Franse en Britse kernwapens mogelijk veiligheidsrisico voor VS
De Amerikaanse vicepresident JD Vance heeft in een interview met de conservatieve Britse nieuwssite ‘UnHerd’ gezegd dat de kernwapens die Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk bezitten, een potentieel veiligheidsrisico zijn voor de Verenigde Staten.www.hln.be
Vance is in mijn ogen nog veel gevaarlijker. Trump doet alles vanuit zijn ego. Vance denkt vanuit een katholiek fundamentalisme.Laat ons hopen dat met Trump ook de Vancen van deze wereld verdwijnen als machthebbers.
![]()
De Amerikaanse vicepresident JD Vance heeft in een interview met de conservatieve Britse nieuwssite ‘UnHerd’ gezegd dat de kernwapens die Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk bezitten, een potentieel veiligheidsrisico zijn voor de Verenigde Staten.www.hln.be
Ik heb het nog gezegd: Vance is veel gevaarlijker dan Trump, Trump handelt uit overtuiging gedreven door (kapitalistisch) opportunisme, Vance z´n overtuiging is gefundeerd op ideologie, dat is nog moeilijker om te counteren (cru gezegd: Trump kunt ge afleiden gelijk een peuter met vleierij en shiny new baubles, vance niet).Vance is in mijn ogen nog veel gevaarlijker. Trump doet alles vanuit zijn ego. Vance denkt vanuit een katholiek fundamentalisme.
Ook mijn gedacht.....
Dat gezegd zijnde denk ik niet dat Trumpt veel controle heeft over wie dan ook binnen zijn administratie. Dat interesseert hem gewoon ook niets.