Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is iemand met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag![]()

Moet toch vermoeiend zijn als je altijd boos bent.
https://www.bbc.com/news/articles/ckgzl0nwvd7o
Er is iemand met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag![]()
Ik zie Trump hier weer een TACO doen. Er zijn nog een paar weken tot dan.https://www.bbc.com/news/articles/ckgzl0nwvd7o
Zou blijkbaar hierover gaan. 100% zou in voege gaan van 1 november.
heerlijk toch dat hij continu zo'n dingen zit te zeggen tegen de pers en dat iedereen daarin meegaat.
ook speciaal omdat de persoon in kwestie het dikwijls ook hoort en reageert. Het is niet de eerste keer dat iemand zegt dat er helemaal geen contact is geweest."De persoon die daadwerkelijk de Nobelprijs heeft gekregen, belde me vandaag op en zei: 'ik aanvaard deze prijs ter ere van jou, want jij verdiende hem echt'", zei de president in het Witte Huis tegen de pers.
heerlijk toch dat hij continu zo'n dingen zit te zeggen tegen de pers en dat iedereen daarin meegaat.
"De persoon die daadwerkelijk de Nobelprijs heeft gekregen, belde me vandaag op en zei: 'ik aanvaard deze prijs ter ere van jou, want jij verdiende hem echt'", zei de president in het Witte Huis tegen de pers.
"De persoon die daadwerkelijk de Nobelprijs heeft gekregen, belde me vandaag op en zei: 'ik aanvaard deze prijs ter ere van jou, want jij verdiende hem echt'", zei de president in het Witte Huis tegen de pers.

A newly created crypto trading account placed a large Bitcoin short minutes before U.S. President Donald Trump announced 100% tariffs on Chinese imports, triggering suspicion of insider trading.
The trader made an estimated $192 million in under two hours as Bitcoin fell sharply after the announcement, according to on-chain data.
To this end, Blockchain records linked to Hyperliquid, a decentralized derivatives exchange, show the account was opened only hours before the trade.
Shortly after, the trader opened a heavily leveraged Bitcoin short position roughly 30 minutes before Trump revealed the tariff policy. The timing aligned precisely with the announcement that triggered the largest crypto liquidation event of 2025.
Dat is gewoon opgezet spel hé. Tariffs aankondigen om crypto te doen crashen, even een short openen, en dan goedkoper inkopen.Deze administratie is zo openlijk crimineel en zo corrupt dat schaamteloze insider trading gewoon nog amper nieuws is.
![]()
Trader nets $192M Bitcoin profit in suspicious pre-Trump tariff announcement trade
A newly created crypto account placed a large Bitcoin short minutes before Trump announced 100% tariffs on China.finbold.com
Een organisatie zoals de FBI zou de transacties kunnen volgen tot op het moment dat de BTC worden omgezet in geld of goederen.En ze kunnen niet achterhalen wie daar achter zit?