Er zijn de laatste weken al veel straffe dingen gebeurd. Statistisch gezien is er dus meer kans dat er nog straffe dingen gaan gebeuren.Dat zijn toch zeer straffe aannames hoor![]()
Al was statistiek niet mijn sterkste vak...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn de laatste weken al veel straffe dingen gebeurd. Statistisch gezien is er dus meer kans dat er nog straffe dingen gaan gebeuren.Dat zijn toch zeer straffe aannames hoor![]()
Tjah, is het nu al geen gigantisch schandaal? Of ja het zou een gigantisch schandaal moeten zijn. Heel Amerika zou hiervoor schreeuwend moeten buitenkomen.Als die kerel daar sterft is het toch een gigantisch schandaal? Zou me niet verwonderen dat er dan protest en rellen uitbreken.
Dus me dunkt toch beter om hun fout toe te geven dan en hem terug te halen.
Als hij nog zou leven kan je hem terughalen, fout toegeven en een paar miljoen dollar schadevergoeding geven en klaar is kees denk ik.Tjah, is het nu al geen gigantisch schandaal? Of ja het zou een gigantisch schandaal moeten zijn. Heel Amerika zou hiervoor schreeuwend moeten buitenkomen.
Mij lijkt de kans ook groot dat hij effectief al dood is want waarom anders stribbelt men zo hard tegen om hem toch niet terug te moeten halen?
Uiteindelijk is het imago gewijs veel beter om even snel toe te geven dat ze een fout gemaakt hebben en hem terug te halen zodat dit zo snel mogelijk uit het nieuws verdwijnt, dan heel deze affaire uit te rekken zoals nu gebeurd.
Als hij nog zou leven kan je hem terughalen, fout toegeven en een paar miljoen dollar schadevergoeding geven en klaar is kees denk ik.
Ik begrijp inderdaad niet dat er niet meer protest op komt.
Maar om een fout toe te geven moet je enige nederigheid kunnen hebben en dat is ver te zoeken al bij Trump.
echt, het stukje advocaat/PR persoon dat deze reactie bedacht heeft ... anaal verkrachten met een kaktus aub).
Dit kan 2 kanten uitgaan: of Trump gaat akkoord (kleine kans), of Trump negeert het order, en verliest misschien hiermee de coulance van het SC (grotere kans), en de US is een feitelijke dictatuur/absolute monarchie.

Homegrowns are nextDit dus Supreme court uitspraak wordt gewoon genegeerd
Als het al niet scary was begint nu toch scary vormen aan te nemen!
Dit is gewoonweg ongelofelijk wat ze zeggenDit dus Supreme court uitspraak wordt gewoon genegeerd
Als het al niet scary was begint nu toch scary vormen aan te nemen!

Best de komende jaren de VS mijden als vakantieland/werkdoeleinden. En al helemaal wanneer je 'een kleurtje' hebt. Ze kunnen je oppakken en in een buitenlandse cel stoppen, omdat het gevoel juist is en omdat het kan.
Probeer je nu eens voor te stellen dat je van de een op de andere dag in een buitenlandse cel zit zonder zicht op je normale leven terug op te nemen. Zonder criminele feiten te plegen. Dat is toch om zot te worden?
Terwijl je kind thuis zit, niet wetende wat er gaande is en of hij je ooit nog zal zien.
Homegrowns are next
Gewoon kwestie van het ongewenst volk op te pakken en direct naar ginder sturen vóór iemand het kan tegenhouden. Eens ze daar zijn is er blijkbaar niets meer aan te doen.

):

Oh, dat hebben ze al gezegd vandaag hoor.Klinkt volledig plausibel dat het volgende keer inderdaad was journalisten of politieke tegenstanders zijn![]()
Da's gewoon het 1e amendement met de voeten treden.In response to questioning by Fox anchor Bill Hemmer, Miller asserted that Khalil would be and went on to claim that everyone else who preached hate towards the country would also be at risk.
"Yes he will, as will anyone who preaches hate for America," Miller said. "Under this country, under this administration, under President Trump, people who hate America, who threaten our citizens, who rape, who murder, and who support those who rape and murder are going to be ejected from this country."
"President Donald Trump said that he asked his counterpart Nayib Bukele if El Salvador could build more prisons to jail as many American criminals as possible — US citizens included.
Seated next to President Bukele in the Oval Office on Monday, Trump said the US could help the Central American nation add more prisons, praising them as “great facilities.”
Bukele has one of the highest domestic approval ratings among world leaders thanks to his aggressive policing and mass incarceration efforts. He routinely shares videos on social media from the nation’s mega-prison Cecot, which has the capacity to hold 40,000 inmates."
Als iemand van dat kaliber opgepakt wordt is het hek daar toch volledig van de dam en is de burgeroorlog een feit zou ik denken?Dit is gewoon "de Endlösung II". Ik begin een beetje te vrezen voor AOC. Buitenlandse naam, verzet tegen het regime, zweept de massa op...
Dit toch vooral hé.
Da's gewoon het 1e amendement met de voeten treden.
Ondertussen 2 miljard federale steun aan Harvard ingetrokken omdat ze niet willen buigen. Gaat Trump nu echt tegen Harvard Law School hun schenen schoppen? Ik zie de docenten daar nog zeggen: “alright, vergeet jullie thesis maar, er is een nieuw groepswerk: Harvard vs Trump”