Pieterjan94
Well-known member
Is dat misschien niet omdat onze media hem gewoon meer aandacht geven?Nog nooit heb ik een vice-president zo aanwezig geweten als Vance. Hij is praktisch de evenknie van Trump, zo lijkt het wel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat misschien niet omdat onze media hem gewoon meer aandacht geven?Nog nooit heb ik een vice-president zo aanwezig geweten als Vance. Hij is praktisch de evenknie van Trump, zo lijkt het wel.

Zou ook windowdressing kunnen zijn om verwijt dat hij te pro-Putin is wat te ontzenuwen.Trump says he’s ‘very angry’ and ‘pissed off’ at Putin
Er zit toch al een kleine haar in de boter. Trump wordt een beetje ongeduldig.
Dat zinnetje: “That would be that if you buy oil from Russia, you can’t do business in the United States,” Trump said. is dat ook weer naar EU gericht gezien hem er ons ook van beticht vol te zitten van het Russische gas?Trump says he’s ‘very angry’ and ‘pissed off’ at Putin
Er zit toch al een kleine haar in de boter. Trump wordt een beetje ongeduldig.
Slecht toneel.Had Trump zelf onlangs de legitimeit van Zelensky niet in twijfel getrokken?
Wat een circus is dat toch allemaal.
Ik begrijp trouwens niet goed waarom Poetin nieuwe verkiezingen wil?Had Trump zelf onlangs de legitimeit van Zelensky niet in twijfel getrokken?
Ik begrijp trouwens niet goed waarom Poetin nieuwe verkiezingen wil?
Nieuwe verkiezingen? Zelensky wint (zijn 2de termijn) volgens de laatste polls. Net omdat de bevolking razend is door het spelletje van Trump en Poetin.
Dus nieuwe verkiezingen zijn voor Rusland momenteel waardeloos.
Of is het plan dan 'fake' honderdduizenden stemmen vanuit de veroverde gebieden ook in de stembusgang te gooien? Mmm ...
Ach, dat doet er vandaag de dag allemaal niet toe. Trump doet niets anders dan anderen betichten (en uitmaken) van / voor zaken die hij zelf nog overtuigender doet. Alle fatsoen is overboord gegooid en cynisme zegeviert. Ik word er echt mottig van…Had Trump zelf onlangs de legitimeit van Zelensky niet in twijfel getrokken?
De meest rechtlijnige/waarschijnlijke manier om het presidentischap te laten overgaan in een soort dictatuur, is Vance laten runnen als overduidelijke stropop voor de dan nog populaire Trump. De huidige GOP staat of valt met die laatste, dus als die niet meer populair is, is het sowieso voorbij voor hen. Indien niet,wordt Vance de kandidaat die na 2w opzijstapt voor Koning Trump.Jd Vance is nu wel niet zo populair in de vs, maar je weet maar nooit in de vs natuurlijk.
Ik denk dat de Democratische Partij zich gaat moeten heruitvinden. Een beetje zoals de Tea Party beweging de Republikeinse Partij in een richting heeft geduwd.De meest rechtlijnige/waarschijnlijke manier om het presidentischap te laten overgaan in een soort dictatuur, is Vance laten runnen als overduidelijke stropop voor de dan nog populaire Trump. De huidige GOP staat of valt met die laatste, dus als die niet meer populair is, is het sowieso voorbij voor hen. Indien niet,wordt Vance de kandidaat die na 2w opzijstapt voor Koning Trump.
Maart is nu voorbij. Ik heb eigenlijk altijd gewezen naar de eerste drie maanden als de typische periode waarin er heel veel posturing is via EO's, die uiteindelijk (bijna) allemaal weerlegd worden door rechters. Dat is nu gebeurd. Maar dan breekt nu ook normaal de periode aan dat het via wetgeving gaat, en vanaf nu kan de oppositie beginnen wegen. Misschien laten ze Trump nog een beetje verder z'n eigen graf delven en hopen ze dat het snel vanzelf instort, terwijl ze zich kunnen bezighouden met goed bestuur. Maar dat lijkt me ijdele hoop en het wordt tijd voor daadkrachtige actie. 'Wie staat op', lijkt wel steeds luider te klinken.
Ik denk dat de Democratische Partij zich gaat moeten heruitvinden. Een beetje zoals de Tea Party beweging de Republikeinse Partij in een richting heeft geduwd.