De financiële markten moeten toch zoveel houden van Trump zijn grillen...
Ik denk dat hij gewoon de reacties van Canada en Mexico heeft onderschat.
Daarom betwijfel ik ook dat hij de EU gaat aandurven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk ook dat hij dit niet zal durven. Zélfs hij zou toch moeten weten dat de EU toch wel wat anders is dan Canada of Mexico.Daarom betwijfel ik ook dat hij de EU gaat aandurven.

Ah ja, laat 'm maar doen. Dat hij zichzelf en z'n MAGAs in de afgrond duwt.Donald die een 20 miljard dollar investment van een shipping firm aankondigt en dan letterlijk zegt:
“It’s so important because it’s about shipping. You know. We lost our way for many years. We used to build a ship a day and now we essentially don’t build ships. We are going to start that.”
![]()
“It’s so important because it’s about shipping. You know. We lost our way for many years. We used to build a ship a day and now we essentially don’t build ships. We are going to start that.”
![]()
Hij verwart shipping (logistiek transport) met ships (scheepvaart). De investering die hij aankondigde was van CMA CGM en die bouwen geen schepen maar zijn een logistieke firma die supply chains uitbouwen en warenhuizen en container terminals uitbaten.

Vandaag zou hij het ministerie van onderwijs opdoeken?
Onderswijs zal dan terug naar de staten gaan. Stel dat je in een conservatieve staat woont, gaan ze de evolutieleerafschaffen en het creationisme als feitelijkheid aanleren?
De maatschappelijke schade zal toch enorm zijn!
In his most recent annual performance review, Zamora’s supervisor had rated him 3.82 out of 4 for his work, saying he “exceeded expectations" and was "an essential member of the division." She praised him for being punctual and “dependable,” “always offering his time to new projects” and “car(ing) about the customers."
Toch even advocaat van de duivel spelen: een verplicht te volgen opmaak van je werk-email is redelijk normaal, o.a. om homogeniteit en professionaliteit van het bedrijf uit te dragen naar de klanten toe. Zoals je zelf zegt: je fronst je wenkbrauwen als je een mail ontvangt waarin die pronouns vermeldt staan, en ik vermoed dat er zo nog velen zijn. Het lijkt me eerlijk gezegd geen onredelijke eis om als bedrijf af te dwingen je te houden aan de voorgeschreven e-mail signatuur. Het argument dat je persoonlijke waarden boven het bedrijf stelt lijkt me hier voor beide kanten op te gaan.![]()
Employee refused to remove pronouns from email signature. A Texas agency fired him for it.
A Texas state agency gave Frank Zamora an ultimatum: remove your pronouns from your work email signature or lose your job.eu.statesman.com
Het nieuwe Amerika, waar een man die He/Him in de signature van zijn email zet ontslagen wordt omdat hij die He/Him niet wenst te verwijderen.
En neen, het is geen drogreden om een slechtpresterende medewerker buiten te krijgen:
Achja, prioriteiten zeker.
Ik vind die hele pronouns situatie ook maar zever, en ik frons de wenkbrauwen ook als ik op Teams bij ons in het bedrijf iemand zie met She/Her of He/Him wanneer het overduidelijk een vrouw of man betreft, of durf soms wel eens te denken "doe nu eens gewoon normaal". Maar om daar effectief uw topmedewerkers voor te ontslaan, dan ben je toch echt wel van het padje af
En dan ben je voor mij toch nummer 1 om tijdens DOGE-cuts buiten gegooid te worden want dan stel je duidelijk uw persoonlijke waarden boven de performance van het "bedrijf".
Toch even advocaat van de duivel spelen: een verplicht te volgen opmaak van je werk-email is redelijk normaal, o.a. om homogeniteit en professionaliteit van het bedrijf uit te dragen naar de klanten toe. Zoals je zelf zegt: je fronst je wenkbrauwen als je een mail ontvangt waarin die pronouns vermeldt staan, en ik vermoed dat er zo nog velen zijn. Het lijkt me eerlijk gezegd geen onredelijke eis om als bedrijf af te dwingen je te houden aan de voorgeschreven e-mail signatuur. Het argument dat je persoonlijke waarden boven het bedrijf stelt lijkt me hier voor beide kanten op te gaan.
Toch even advocaat van de duivel spelen: een verplicht te volgen opmaak van je werk-email is redelijk normaal, o.a. om homogeniteit en professionaliteit van het bedrijf uit te dragen naar de klanten toe.
Fair enough, had iets te snel je 'pronouns situatie zever' statement geëxtrapoleerd.Tut tut, ik heb gezegd dat als ik dat zie bij collega's op Teams. Ik heb nergens iets gezegd over emails van een 3e partij, terwijl jij daar op focust.
Goh, een overheid kan evengoed een verplichte opmaak van je werk-email opleggen om dezelfde redenen he, vervang bedrijf en en klanten door overheid en bevolking en mijn oorspronkelijke statement blijft geldig.Behalve dat dat niet de reden was. De reden was dat hij hiermee ook ‘de wet overtrad’. Er is een EO van Trump dat alle DEI bant uit overheidsinstanties, en wat blijkbaar dan bekrachtigd is door de gouverneur van TX.
We gaan natuurlijk ontelbare concrete voorbeelden blijven zien van de gevolgen van al Trump zijn beslissingen.
Goh, een overheid kan evengoed een verplichte opmaak van je werk-email opleggen om dezelfde redenen he, vervang bedrijf en en klanten door overheid en bevolking en mijn oorspronkelijke statement blijft geldig.