Wat hebben die met Trumps economische policies te maken?En een paar duizend nukes
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat hebben die met Trumps economische policies te maken?En een paar duizend nukes
Een aantal Dem senators hebben blijkbaar net een gezamelijk georchestreerde strategie losgelaten op X, zucht
Jesus christus wat een communicatiestrategie, de authenticiteit spat er van af![]()
Huidige handelspartners veel laten betalen.
Moet dat nu als protest aanzien worden? Arm Amerika...

Lees op Reddit dat Trump de tarrifs tegen Canada al terug wil opheffen?
Als dit waar is is dat toch ook wel weer een blamage voor Trump!
Wat een geweldige zakenman toch![]()
Europa heeft al gezegd dat er dan snel tegenacties zullen komen, dus ik zou niet snel tarrifs op de EU verwachten. Zeker gezien de reacties van Canada en Mexico.Ja las het ook net. Benieuwd of de Europese tariffs er nog komen als je ziet wat voor kapitaal er verloren gegaan is door zijn handelsoorlogen (3,4triljard dow jones waarde weg sinds begin feb)
"De Chips Act-wet is een vreselijk, vreselijk iets. We geven honderden miljarden dollars en dat betekent niets. Ze nemen ons geld en geven het vervolgens niet uit", zegt Trump. "U moet de Chips Act schrappen en wat er overblijft moet u gebruiken om schulden te verminderen."
De Chips Act is bedoeld om met behulp van 52,7 miljard dollar (49,7 miljard euro) aan subsidies de productie van halfgeleiderchips in eigen land te stimuleren.
Ik heb een heel aantal Canadese collega's: die zeggen allemaal het zelfde: er is een heel groot eenheidsgevoel onder hen nu "dankzij" Trump en overal waar mogelijk wordt de US en zijn producten geboycot. Ook zeer veel Canadezen hebben hun zomervakantie die traditioneel naar de VS gaat gecanceled.Ik las op Reddit dat er al mensen mails gekregen hadden van hun suppliers met de gestegen prijzen. Ik betwijfel of die opnieuw hun prijs gaan laten zakken.
En trouwens, hij gaat zijn tax cuts betalen met die tariffs. Waarmee gaat ie het nu dan doen?
Ik heb een heel aantal Canadese collega's: die zeggen allemaal het zelfde: er is een heel groot eenheidsgevoel onder hen nu "dankzij" Trump en overal waar mogelijk wordt de US en zijn producten geboycot. Ook zeer veel Canadezen hebben hun zomervakantie die traditioneel naar de VS gaat gecanceled.
Al zijn beslissingen gaan echt wel een serieuze impact hebben, kwestie van tijd tot dit duidelijk gaat worden voor de gewone amerikaan

Of rookbommen zoals in ServiëOok een primeur: Al Green, Democraat, is uit de zaal gezet omdat hij bleef roepetoeteren. Nog even en we krijgen daar vechtpartijen zoals in Zuid-Korea.
Of het allemaal doordacht is wat hij doet betwijfel ik en er zal ook een Groots Meesterplan achter zitten, maar hij zet inderdaad wel een en ander in beweging.Deze morgen doe ik de krant open.
Arabische landen investeren 50 miljard voor heropbouw Gaza om plan trump te counteren. Europa maakt 800(!) miljard vrij voor defensie uitgaven.
Trump speelt hoog spel en heeft geen zak om diplomatie maar hij beweegt wel regeringsleiders dat moet je hem nageven. Of het getrol met ai video’s op lange termijn een goede keuze zal zijn zal hij wss toch niet meer meemaken.