Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Amerikaanse cultuur heeft altijd al een invloed gehad op de Europese. Ik denk niet dat dat makkelijk te stoppen is. Chinese of Russische invloeden kan je nog tegenhouden, Amerikaanse zal toch moeilijker liggen.3 jaar geleden wist men al dat de militaire situatie in Europa precair is en dat Trump een aanzienlijke kans had om aan de macht te komen. Waarom toen niet alles op alles gezet om massaal in wapens en munitie te investeren, en geleidelijk aan in meer defensiepersoneel? Skip omgevingsvergunningen, aanbestedingsprocedures en bureaucratie.
Doe dat en de VS heeft geen poot om op te staan in dit verhaal. Als de EU dan ook nog eens enorm streng wordt op vlak van illegale migratie, en brainwashing via sociale media platformen als X en TikTok aan banden legt, dan heb je toch min of meer een bevolking dat zich als 1 blok schaart achter het Europese gedachtegoed.
Je kan omgevingsvergunningen, aanbestedingsprocedures en bureacratie niet zomaar 'skippen'. Die dingen zijn er voor een reden. In oorlogstijd zouden ze wat versneld doorgedreven moeten worden ja, maar zitten we in oorlogstijd?3 jaar geleden wist men al dat de militaire situatie in Europa precair is en dat Trump een aanzienlijke kans had om aan de macht te komen. Waarom toen niet alles op alles gezet om massaal in wapens en munitie te investeren, en geleidelijk aan in meer defensiepersoneel? Skip omgevingsvergunningen, aanbestedingsprocedures en bureaucratie.
Doe dat en de VS heeft geen poot om op te staan in dit verhaal. Als de EU dan ook nog eens enorm streng wordt op vlak van illegale migratie, en brainwashing via sociale media platformen als X en TikTok aan banden legt, dan heb je toch min of meer een bevolking dat zich als 1 blok schaart achter het Europese gedachtegoed.
Misschien een klein funfact, in de periode van 2014 van 2014 heeft enkel de VS zijn defensie uitgaven teruggeschroefd.3 jaar geleden wist men al dat de militaire situatie in Europa precair is en dat Trump een aanzienlijke kans had om aan de macht te komen. Waarom toen niet alles op alles gezet om massaal in wapens en munitie te investeren, en geleidelijk aan in meer defensiepersoneel? Skip omgevingsvergunningen, aanbestedingsprocedures en bureaucratie.
''Free speech is gone in Europe...''
Ondertussen bant kleuter Trump een persagentschap uit het Witte Huis die niet mee wil in zijn 'Golf van Amerika'-gedoe.

''Free speech is gone in Europe...''
Ondertussen bant kleuter Trump een persagentschap uit het Witte Huis die niet mee wil in zijn 'Golf van Amerika'-gedoe.
Dit is toch pure tactiek. Alle andere landen wegzetten als corrupt, zwak, tegen freedom of speech,… Andere landen als bliksemafleider gebruiken om zo jezelf te kunnen voordoen als de grote en goede voorvechter van dat alles, terwijl je ondertussen alle democratische waarden in eigen land verder uitholt.
En de boer, hij ploegde verder…
Dan in de persconferentie van Musk gisteren met Trump aan zijn zijde in de cuckstoel is Musk zijn redenering 'Ja er is transparantie en controle omdat wij op de DOGE twitter account zeggen wat we aan het doen zijn, dan is het toch transparant?'. Fucking LOL. 'Nee meneer de politie agent ik heb niets gedronken. Je kan dat controleren omdat ik op mijn twitter heb gezet dat ik niets heb gedronken. Ik ben volkomen transparant over mijn gedrag'. Kill me.
A government website created by the Trump administration to “track government waste” has been left unupdated with a default WordPress sample page that includes language about an imaginary architecture firm.
Update: After this article was published, Waste.gov was put behind a password wall.
Pijnlijke waarheid.Header in het Nieuwsblad:
“Het Witte Huis van nu is geen bondgenoot meer, maar een vijand”
Nou moe!
Ik ben het nu al beu om constant Trump dit en Musk dat te lezen op Reddit.
Toch allemaal dik overdreven wat Vance beweert. Hoezo komen klagen over censuur hier als je zelf alles wat woke is zit te verbieden? Die anti-woke maatregelen/censuur zijn niet beter dan de woke censuur. Of doelt hij op het cordon sanitaire dat men in veel landen toepast om extreme partijen buitenspel te zetten?
Over immigratie heeft hij wel deels gelijk, hoog tijd dat men strenger wordt op dat vlak, meer aan opvolging doet en dat die met slechte bedoelingen en zonder geldige verblijfsvergunning meteen naar hun eigen land worden teruggestuurd.
Is dat nu de nieuwe manier van onderhandelen? Afkomen met extremen , dan bakken van kritiek krijgen en dan matigen? Om te testen hoe ver je kunt gaan.

3 jaar geleden wist men al dat de militaire situatie in Europa precair is en dat Trump een aanzienlijke kans had om aan de macht te komen. Waarom toen niet alles op alles gezet om massaal in wapens en munitie te investeren, en geleidelijk aan in meer defensiepersoneel? Skip omgevingsvergunningen, aanbestedingsprocedures en bureaucratie.