zwarten
Well-known member
Weet ge nog toen robocop een film was waar de corrupte overheid een hele stad in de anarchie en vernieling stortte om dan goedkoop de grond te kunnen kopen om hun megalomane plannen uit te voeren. Wat een gekke verhaallijn was me dat toch…Ik had vorig jaar al, toen Biden nog president was, plannen gezien om van Gaza een soort Rivièra te maken met tal van beach resorts en dacht: "wat een fantasie hebben die mannen, wat een grofheid om eerst een gebied etnisch te zuiveren waar eerst tienduizenden kinderen, vrouwen en mannen zijn gestorven in de meest uitzinnige manieren (uit elkaar gespat, onthoofd, verpletterd, in tweeën verdeeld, ledematen verloren, ...) om er dan doodleuk een Club Med-regio van te maken waar mensen naar op vakantie gaan".
Roaring twenties. Sorry dat ik het nog eens moet zeggen of dat ik schijnbaar hyperbolische uitspraken moet gaan doen. En we zijn nog maar aan het allerprilste begin van Trump II. De wereld die we gaan aantreffen na zijn beleid gaat er helemaal anders uitzien.
De joodse invloed in de Amerikaanse politiek is echt wel groot.
Allez stel dat dat plan tot uitwerking komt. Wie wil binnen 10-15 jaar op all in vakantie naar zo een gebied met zo een bloedige voorgeschiedenis. Hoeveel terroristische aanslagen gaan daar niet weer gebeuren.