Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
0Hij is er zo hard aan het opvliegen dat er binnenkort wel iets een serieuze backfire zal hebben. Ik vraag mij af hoeveel Trump stemmers er volgend jaar deze tijd spijt van gaan hebben.
Natuurlijk, in zijn ratelen zal hij zowat alles al gezegd hebben. Het omgekeerde vaak ook.0
Hij is niets aan het doen wat hij niet op voorhand aangekondigd had.
Zoals enkel de bestormers van het capitool pardoneren die géén geweldadige feiten (tegen law enforcement officers) hadden gepleegd?0
Hij is niets aan het doen wat hij niet op voorhand aangekondigd had.
The DOGE officials have been asking for access to the system — which controls the flow of more than $6 trillion annually to programs like Social Security and Medicare — since after the election in November. The Trump administration has been looking for ways to stop the flow of federal money appropriated by Congress, including hastily ordering a confusing spending freeze, which experts say violates the Constitution.
Reuters also reported Friday that Musk aides have “locked career civil servants out of computer systems that contain the personal data of millions of federal employees,” citing two unnamed agency officials. Leaked documents obtained by Wired show Musk’s staff have taken over the General Services Administration, a government agency that manages federal offices and technology.
Natuurlijk, in zijn ratelen zal hij zowat alles al gezegd hebben. Het omgekeerde vaak ook.
Nee serieus, er zijn toch al heel wat zaken gepasseerd die niet duidelijk verkondigd waren?
En met je '0' ga je er dan ook nog vanuit dat, zelfs als hij alleen maar beloofde zaken zou uitvoeren, dat er alleen maar 100% geïnformeerde kiezers zijn, op alle vlakken?
Gaat maar van twee dingen afhangen....luxe en portemonnee.Ik ga ervan uit dat de meerderheid van de Trump kiezers hier niet van wakker liggen, klopt. Na wat er allemaal gezegd en gedaan is geweest door die man de afgelopen 10 jaar, waarom zouden de dingen tot dusver uberhaupt iets veranderen aan hun mening?
Ik check af en toe een aantal right-wingers op X en mijn vrouw is een Trumper, en ik zie bij geen enkele van die mensen ook maar een klein beetje wantrouwen of afkeuring. Denk je dat pro-Trumpers hier op het forum als een Trump e.d. hier wakker van liggen?
Het enige kritische dat ik tot dusver van een pro-Trumper heb gelezen, betrof de cryptoscam en dat was dan ook enkel maar omdat het lid in kwestie hevig in crypto is geinteresseerd en omdat hij vond dat dit de cryptowereld zelf in een minder positief daglicht zou zetten. Over de scam zelf en de vele onschuldige slachtoffers die geld kwijtspelen, werd er niks gezegd.
Neen, ik maak me allesbehalve illusies over wat de Trump-voters gaan denken over een jaar.
Ach, als hier op het forum al members zitten die in de laatste week verkondigen dat ze best wel begrip zouden hebben voor militaire inval in bepaalde gebieden op basis van hoe Trump het verkoopt, dan is het toch ook zo gek niet dat mensen die actief voor hem gestemd hebben uit sunk cost fallacy gewoon alles gaan blijven goedpraten?Natuurlijk, in zijn ratelen zal hij zowat alles al gezegd hebben. Het omgekeerde vaak ook.
Nee serieus, er zijn toch al heel wat zaken gepasseerd die niet duidelijk verkondigd waren?
En met je '0' ga je er dan ook nog vanuit dat, zelfs als hij alleen maar beloofde zaken zou uitvoeren, dat er alleen maar 100% geïnformeerde kiezers zijn, op alle vlakken?
Dat is helemaal geen sunk cost falacy van Trump stemmers. Vooral een sunk cost fallacy van Trump haters ja. Trump heeft al zoveel dozijn executive orders ingestuurd die allemaal wel gaan over zijn beloftes waar hij dus meteen werk van maakt. Hij heeft nog niks gedaan wat een Trump-stemmer niet van Trump zou verwachten.Ach, als hier op het forum al members zitten die in de laatste week verkondigen dat ze best wel begrip zouden hebben voor militaire inval in bepaalde gebieden op basis van hoe Trump het verkoopt, dan is het toch ook zo gek niet dat mensen die actief voor hem gestemd hebben uit sunk cost fallacy gewoon alles gaan blijven goedpraten?
" "Trump
" "Trump!!
". Maar daar heeft de Trump-stemmer geen enkele boodschap aan die weten waar ze voor gestemd hebben.Musk begint zijn tentakels overal te verspreiden. Griezelig om te zien hoeveel invloed en controle die man naar zich mag toetrekken van Trump.
MSN
www.msn.com
The two officials, who spoke to Reuters on condition of anonymity for fear of retaliation, said some senior career employees at OPM have had their access revoked to some of the department's data systems.
The systems include a vast database called Enterprise Human Resources Integration, which contains dates of birth, Social Security numbers, appraisals, home addresses, pay grades and length of service of government workers, the officials said.
"We have no visibility into what they are doing with the computer and data systems," one of the officials said. "That is creating great concern. There is no oversight. It creates real cybersecurity and hacking implications."

Je bent zelf op nog geen 2 weken gegaan van "toon mij waar Trump zegt dat hij militaire acties overweegt tegenover Groenland/Panama" naar "ik zou het snappen als hij Groenland met militaire actie inneemt als de EU nu begint daar grondstoffen te halen". Jijzelf.Dat is helemaal geen sunk cost falacy van Trump stemmers. Vooral een sunk cost fallacy van Trump haters ja. Trump heeft al zoveel dozijn executive orders ingestuurd die allemaal wel gaan over zijn beloftes waar hij dus meteen werk van maakt. Hij heeft nog niks gedaan wat een Trump-stemmer niet van Trump zou verwachten.
Hij heeft wel al veel gedaan waar blinde "Trump-haters" die geen enkele empathie kunnen tonen voor een Trump-stemmer, niet verwacht hadden dat hij "ook nog" zou durven maarja het enige wat die haters kunnen is elke dag hun verbazing uiten gedurende decennia lang "Trump" "Trump
" "Trump!!
". Maar daar heeft de Trump-stemmer geen enkele boodschap aan die weten waar ze voor gestemd hebben.
Dus jij beweert dat alle Trump-stemmers dezelfde beweegredenen hebben (waarom ze voor Trump hebben gestemd) en allemaal evengoed geïnformeerd zijn? Vind ik een straffe uitspraak.Dat is helemaal geen sunk cost falacy van Trump stemmers. Vooral een sunk cost fallacy van Trump haters ja. Trump heeft al zoveel dozijn executive orders ingestuurd die allemaal wel gaan over zijn beloftes waar hij dus meteen werk van maakt. Hij heeft nog niks gedaan wat een Trump-stemmer niet van Trump zou verwachten.
Hij heeft wel al veel gedaan waar blinde "Trump-haters" die geen enkele empathie kunnen tonen voor een Trump-stemmer, niet verwacht hadden dat hij "ook nog" zou durven maarja het enige wat die haters kunnen is elke dag hun verbazing uiten gedurende decennia lang "Trump" "Trump
" "Trump!!
". Maar daar heeft de Trump-stemmer geen enkele boodschap aan die weten waar ze voor gestemd hebben.
Iemand die weet waar we de prijs van de winkelkar in de US kunnen volgen?
A New York doctor was indicted by a grand jury in West Baton Rouge, Louisiana, on Friday for prescribing an abortion pill that was taken by a teenager there.
Margaret Carpenter and her practice, Nightingale Medical, were charged with criminal abortion by means of abortion-inducting drugs, a felony, according to an indictment provided by the West Baton Rouge District Attorney's office. The minor's mother was also charged.
The case appeared to be the first time a state has brought criminal charges against a doctor in another state for prescribing abortion drugs across state lines. It will likely be an early test of the power of states that criminalize abortion to prosecute providers outside their borders, and the ability of states that support abortion rights to shield providers from such prosecutions. Carpenter was also sued civilly by Texas Attorney General Ken Paxton last month.
New York Governor Kathy Hochul said on Friday that the state would not comply with any request to extradite Carpenter. New York Attorney General Letitia James in a statement said: "This cowardly attempt out of Louisiana to weaponize the law against out-of-state providers is unjust and un-American."
New York is among the eight Democratic-led states that have passed so-called shield laws aiming to protect doctors who provide abortion pills to patients in other states. The law says New York will not cooperate with another state's effort to prosecute, sue or otherwise penalize a doctor for providing the pills, as long as the doctor complies with New York law.
Oh nee, ik ben daar zeker niet verbaasd van. Ik reageerde vooral op de extreme uitspraak dat nul Trump stemmers spijt zouden hebben.Ach, als hier op het forum al members zitten die in de laatste week verkondigen dat ze best wel begrip zouden hebben voor militaire inval in bepaalde gebieden op basis van hoe Trump het verkoopt, dan is het toch ook zo gek niet dat mensen die actief voor hem gestemd hebben uit sunk cost fallacy gewoon alles gaan blijven goedpraten?
Er zullen er altijd zijn, maar of het er veel zullen zijn is een andere vraag.Oh nee, ik ben daar zeker niet verbaasd van. Ik reageerde vooral op de extreme uitspraak dat nul Trump stemmers spijt zouden hebben.
Dat er absoluut niemand spijt zou hebben / krijgen is toch wat ver gezocht.
Er zullen er altijd zijn, maar of het er veel zullen zijn is een andere vraag.
Tijdens zijn eerste termijn dachten veel tegenstanders ook dat Trump-stemmers massaal spijt zouden krijgen en dat zijn electoraat zou krimpen, maar in de twee verkiezingen nadien bleek zijn electoraat telkens vergroot.
Vergeet ook niet dat veel Trump-stemmers hun informatie uitsluitend uit Trump-gezinde media halen, waarin volop zaken verdraaid of gewoon verzwegen worden.