Juist.Blah voetveeg Rutte komt ook weer eens af met zijn nonsens.
![]()
NAVO-topman Rutte toont begrip voor Trumps kritiek op Europese bondgenoten: “Niet alle landen hebben hun afspraken nageleefd”
<i>V</i><i>olg alle ontwikkelingen over het presidentschap van Donald Trump in onze liveblog.</i>www.hln.be
De Navo is een defensieve alliantie. Deze dient niet om in Iran of ergens anders oorlog te gaan voeren.
Of gaat Trump ons ook bijstaan als wij als NAVO Europa Oekraïne binnenvallen via Polen om die stoute stoute stoute Russen uit de Krim te jagen en hen te annexeren.
Of gaat hij dan ook eerder zeggen van dat dit niet zijn incident/militaire operatie/oorlog is...
Ik begrijp dat Rutte er alles aan wil doen om de NAVO niet tijdens zijn mandaad te zien inéén storten maar die weet toch ook dat NAVO defensief is!
Tijd om de VS los te laten en volledig op een Europese tak te focussen. Hopelijk wil Canada erbij blijven!
Ik voel de Denen hun eigen weer ongemakkelijk voelen want Trump zou weer naar Groenland kunnen gaan kijken.
Onbegrijpelijk hoe Trump zelf Iran sterker maakt met zijn achterlijkheid.

Dat verzin je toch niet meer, Trump overstijgt gewoon zijn eigen karikaturen. Dit moet toch een bloedbad worden bij de mid-terms, als er nu geen landslide overwinning komt voor de Democraten (gegeven geen fatale missers van hun kant, wat helaas niet uit te sluiten is) berg ik mijn hoop over het gezond verstand van de Amerikanen definitief op.