Pegasus
Well-known member
die moeten niet neuten, want het is toch zo erg nog niet als in WOII.Zouden de Trump-fans nu ook staan vloeken aan de pomp?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die moeten niet neuten, want het is toch zo erg nog niet als in WOII.Zouden de Trump-fans nu ook staan vloeken aan de pomp?
Ik ga het nog moeten gaan geloven als men zegt dat het als een sekte is.die moeten niet neuten, want het is toch zo erg nog niet als in WOII.
Ik ga het nog moeten gaan geloven als men zegt dat het als een sekte is.
Inderdaad, hier en daar hoor je wel dat mensen zich keren tegen Trump. Zoals Joe Rogan en Tucker Carlson die onlangs aangehaald werden.
Sommigen zullen dan eerder niet stemmen dan op de democraten te stemmen. De vaste republikeinse kiezers gaan niet vlug veranderen.Inderdaad, hier en daar hoor je wel dat mensen zich keren tegen Trump. Zoals Joe Rogan en Tucker Carlson die onlangs aangehaald werden.
Maar ok, stel dat Trump morgen dood valt. Op wie gaan al die mensen stemmen bij de volgende verkiezingen? Nog steeds op een republikein vermoed ik hoor ...
Gavin Newsom is toch goed bezig vind ik. Of krijg ik die perceptie dankzij de algoritmes op mijn social media accounts, zou ook kunnen natuurlijk.'t is een shitshow met Trump, maar buiten een paar personen hebben de Dems nog niet echt veel ruggegraat getoond tegen Trump of zich als de betere optie geprofileerd. (voor zover het doorsijpelt naar media en reddit)
is dat niet een beetje zoals de Pausverkiezing? Vooral niet te vroeg willen aangeven dat je kandidaat bent of je schiet je in je eigen voet. Enerzijds als ongeveer enige Gouverneur echt tegengas geven en zo zieltjes winnen maar dan op het einde zeggen "moeke wil niet dat ik meedoe", dat kan ik precies moeilijk geloven. (al heeft hij inderdaad echt wel nog jonge kinderenHeeft al aangegeven geen president kandidaat te zijn omdat zijn gezin het niet ziet zitten.
)Ik wist dat hij het moeilijk had met dit concept maar "allies" lijkt toch het sleutelwoord.
Die vond ik wel goed … moest het ne komiek zijn.
Net op een moment dat eens te meer duidelijk wordt dat grondstofonafhankelijke energie ook enorme voordelen heeft ook. Wat een timing, je gelooft het bijna niet, maar dan schoffeert onze vriend Japan even op een manier die mijn mond wederom doet openvallen en dan weet ik weer in wat voor een wereld we tegenwordig elke dag mogen ontwakenZucht, eventjes 1 miljard betalen zodanig dat men niet de geplande en vergunde windmolenparken plaatst...
Regering-Trump bereid om TotalEnergies 1 miljard dollar te betalen in ruil voor einde van windmolenprojecten | VRT NWS Nieuws https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/0...p-deal-1-miljard-betalen-olie-verenigde-stat/
Godgeklaagd... firma's belastinggeld geven om voorziene energievoorziening niet te voorzien...

Hij schoffeert hen maar ze tekenen wel samen met Nederland, Engeland, Frankrijk, Duitsland en Italië om actie te ondernemen in die straat waar Trump oorlogje aan het spelen is om de energieproblematiek aan te pakken...Net op een moment dat eens te meer duidelijk wordt dat grondstofonafhankelijke energie ook enorme voordelen heeft ook. Wat een timing, je gelooft het bijna niet, maar dan schoffeert onze vriend Japan even op een manier die mijn mond wederom doet openvallen en dan weet ik weer in wat voor een wereld we tegenwordig elke dag mogen ontwaken![]()
Is daar nog twijfel over? Gelukkig zal dat uitsterven samen met de grote leider. Niemand zal maga kunnen blijven verenigen.
Je gaat er vanuit dat het MAGA volk diezelfde informatie te zien krijgen als jij. Dat is niet geval. Tijdens heel de groenland saga bv ben ik eens gaan kijken bij Fox News website - niets te zien hierover op de voorpagina, maar wel een heleboel artikels over hoe slecht de democraten zijn.Tuurlijk. Zelfs de grootste MAGA-idioot beseft vroeg of laat hoe hard ze zich hebben laten rollen door Trump.
Er was zoveel (terechte) onvrede over globalisering, de "forever war" lobby, .... Om dan te stemmen op een overjaarse puber die in een recordtempo vrienden verliest en nieuwe vijanden maakt, nog nooit zo snel nieuwe oorlogen begon, nog nooit zo hard het slaafje van Israël en de joodse lobby was, de inflatie nog meer nieuw leven inblaast, de monopolisten nog meer macht geeft, nog meer schulden maakt, ...
Als Trump al iets heeft gedaan aan de "swamp", dan is het toch enkel maar dat het moeras nog nooit harder heeft gestonken dan nu.
De enigste ietwat serieuze, normale mens in heel die administratie is Rubio.