Op IMDB krijgt de documentaire zelfs geen score en kan je ook geen rating geven. Wellicht geen toeval, want de site is volledig eigendom van Amazon.
Was misschien wegens nog niet voldoende reviews, want nu is er wel een rating… een whopping 1.1

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op IMDB krijgt de documentaire zelfs geen score en kan je ook geen rating geven. Wellicht geen toeval, want de site is volledig eigendom van Amazon.

zoals ik aangaf: al die 5 sterren die ik heb opengedaan waren allemaal nieuwe accounts die nog nooit een andere film hadden gereviewed, dus ofwel hebben ze het proberen te riggen ofwel waren het gewoon MAGA's die het niet kunnen verdragen dat de Trump familie niet goed scoorden. Maar het is weer zo opzichtig dat het natuurlijk een tegenreactie uitlokt. Waarschijnlijk ook wel mensen die niet zijn gaan zien, maar gewoon nu 0 sterren geven. Echt, Trump en consoorten zijn zo hopeloos op dat vlak. Wat hadden ze nu verwacht dat er ging gebeuren?Was misschien wegens nog niet voldoende reviews, want nu is er wel een rating… een whopping 1.1![]()
Dat is wel een hele sterke verschuiving naar de democraten, sterker dan wat we vorig jaar gemiddeld hebben gezien. Blijkbaar was die zetel al sinds 1991 rood.Nog eentje om in te kaderen.
District dat in 2024 met 17 punten gewonnen werd door Trump. En belangrijker, tegen een kandidaat die Trump tot drie keer toe expliciet gesteund heeft via sociale media.
Zou het voldoende zijn om de Republikeinen te laten inzien dat ze Trump moeten laten vallen?Dat is wel een hele sterke verschuiving naar de democraten, sterker dan wat we vorig jaar gemiddeld hebben gezien. Blijkbaar was die zetel al sinds 1991 rood.
Ik denk het ook niet :/Zou het voldoende zijn om de Republikeinen te laten inzien dat ze Trump moeten laten vallen?
Ik betwijfel het.
Die massale protesten zijn allemaal hartverwarmend, maar uiteindelijk trekken Trump en zijn kliek zich daar niets van aan.
Volgens mij is het enige wat de bevolking nog (wettelijk) kan doen, is de US economisch plat leggen.
Staken, en niet zo eens 1 dag, maar verscheidene dagen en weken lang.
Ieder bedrijf dat Trump steunt boycotten, niets meer kopen. En zeer duidelijk aangeven waarom.
.
Helemaal van het padje die man. En dan durfde men nog vraagtekens plaatsen bij de mentale gezondheid van bidenArc de Trump.
![]()
'Arc de Trump': Donald Trump wil triomfboog bouwen in Washington D.C. | VRT NWS Nieuws
Donald Trump wil een triomfboog bouwen in Washington D.C., de hoofdstad van de VS. Dat heeft de president bekendgemaakt tijdens een diner voor geldschieters van de nieuwe balzaal in het Witte Huis, een project dat hij eerder voorstelde. Details over de 'Arc de Trump' ontbreken nog, al lijkt de...www.vrt.be
Dit zijn dingen die ik normaal in de Centraal-Aziatische Stans zou verwachten.

Hij zal het volhangen met goud, dan waait het niet weg.goh ja, financiële waanzin: het is uit de pocket van zijn bootlickers he. Die gaan daar (of dat hopen ze toch) wel iets voor in de plaats krijgen, maar at least komt het niet uit het budget van de regering zelf (als ik het goed begrijp).
Is dat trouwens doenbaar om zoiets op een half jaar neer te planten (als ge het in een kwaliteit wilt dat het een storm kan weerstaan)?
Het is inderdaad de media die de naam geeft.Dat idee circuleert al langer, en het is de media die er die naam aangeeft. Maar dat neemt niet weg dat het compleet megalomaan is, en financiële waanzin…
Afgaande op de opkomst in deze specifieke verkiezing kan het blijkbaar bijna niet anders dat er ook een aantal R kiezers blauw gestemd hebben. En vooral, zowat alle independents. In de Hispanic buurten ook een gigantisch pak slaag gekregen. Als hij die en de independents volledig kwijt is, gaat het bij de midterms echt wel een enorme blauw golf zijn.Zou het voldoende zijn om de Republikeinen te laten inzien dat ze Trump moeten laten vallen?
Ik betwijfel het.
Die massale protesten zijn allemaal hartverwarmend, maar uiteindelijk trekken Trump en zijn kliek zich daar niets van aan.
Volgens mij is het enige wat de bevolking nog (wettelijk) kan doen, is de US economisch plat leggen.
Staken, en niet zo eens 1 dag, maar verscheidene dagen en weken lang.
Ieder bedrijf dat Trump steunt boycotten, niets meer kopen. En zeer duidelijk aangeven waarom.
Zoals de kiezers het gewild hebben! Onze Ceausescu van den Aldi. Het wordt met de dag pijnlijker.Arc de Trump.
![]()
'Arc de Trump': Donald Trump wil triomfboog bouwen in Washington D.C. | VRT NWS Nieuws
Donald Trump wil een triomfboog bouwen in Washington D.C., de hoofdstad van de VS. Dat heeft de president bekendgemaakt tijdens een diner voor geldschieters van de nieuwe balzaal in het Witte Huis, een project dat hij eerder voorstelde. Details over de 'Arc de Trump' ontbreken nog, al lijkt de...www.vrt.be
Dit zijn dingen die ik normaal in de Centraal-Aziatische Stans zou verwachten.
Onderhoudsgeld zal daar vast niet bij inbegrepen zijn. En afbraakkosten (als het gebouwd wordt en Trump wordt afgezet) zullen ook wel serieus wat kosten.goh ja, financiële waanzin: het is uit de pocket van zijn bootlickers he. Die gaan daar (of dat hopen ze toch) wel iets voor in de plaats krijgen, maar at least komt het niet uit het budget van de regering zelf (als ik het goed begrijp).
Is dat trouwens doenbaar om zoiets op minder dan een half jaar neer te planten (als ge het in een kwaliteit wilt dat het een storm kan weerstaan en ze de nodige vergunningen hebben)?
Anderzijds is onze triomfboog nu ook wel opgericht door een koning die ondertussen wel vaker de stempel van "hoogheidswaanzin" heeft gekregen, en was het ook gewoon 1880: een totaal niet te vergelijken situatie.Op zich kan ik hier nog wel enig begrip voor opbrengen (zolang hij het standbeeld van Lady Liberty niet vervangt door zichzelf). Onze Triomfboog in Brussel is ook maar van 1880 en was om de 50ste verjaardag van ons land te vieren. Bij de US staat de teller op 250, dus vanuit die optiek kan ik het nog begrijpen dat ze daar iets speciaal voor willen. Beetje spijtig dat die 250jaar net onder Trump zijn bewind valt en het dus grote kans is dat er ne Trump show van gemaakt wordt.
En Trump kennende gaat hij daar wel ergens in het groot zijn naam in beitelen en dat maakt het dan weer minder.